מכבי ׳שחר׳ והפועל קרית שמונה נפרדו בתיקו 0:0


לאחר פגרת הנבחרות בשבוע שעבר קבוצת הנוער חזרה אל כר הדשא, הצהובים יצאו למשחק חוץ נגד הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור ה-3 בליגת העל לנוער. מכבי הגיעו למפגש לאחר שני ניצחונות רצופים. לעומת זאת הקריה הגיעה למפגש עם נקודה אחת משני משחקים. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, ביצע מספר שינויים בהרכב:  אדוארדו גררו, הזר הפנמי החדש, ערך הופעת בכורה במכבי ובנוסף עידו שחר פתח לראשונה בהרכב.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, מייקל צ'ילקה, עמית גלזר, יואב הופמייסטר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלאטה, עידו שחר, אדוארדו גוררו, עומר ברמי ואייל חן

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של מכבי, הצהובים הם אלה ששלטו בכדור והאורחים ניסו למצוא את הדרך בזכות מתפרצות כבר בפתיחה. כבר בדקה ה-10 המצב הראשון במשחק היה שייך לחניכים של גיא צרפתי, הרמה של אייל חן לכיוון אדוארדו גררו אוגרפה בזכות יציאה טובה של נדב זמיר. עשר הדקות הבאות היו בשליטה של מכבי כשבדקה ה-20 הגיעה המתפרצת של הצהובים, מופלח שלאעטה חטף כדור מהגנת היריבה, הוא חלף על פני שני שחקנים והתקרב אל השער אך ההגנה של הקריה הצליחה להרחיק ברגע האחרון. בדקה ה-28 תמיר גלזר ניסה את מזלו מחוץ לרחבה אך הכדור הלך החוצה. הדקות חלפו והמשחק נרגע מעט, מכבי שלטה אך לא סיכנה את השער בדקות הללו.

בדקה ה-42 הגיעה ההזדמנות המסוכנת הראשונה של המארחים, יצחק דנן ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור הלך החוצה. שתי דקות חלפו ושוב מצב מסוכן לקריה, טעות קשה בהגנה הצהובה הובילה לכדור חוץ, ממנו הגיע באסל שעבאן למצב של אחד על אחד עם דניאל פרץ, רגע לפני הבעיטה מייקל צ׳ילאקה הגיע בזמן להרחיק את הסכנה. התוצאה נשארה במחצית 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בעצלתיים, 20 הדקות הראשונות התרחשו בעיקר במרכז המגרש כששתי הקבוצות לא מאיימות על השער. בדקה ה-70 שלאעטה קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא עבר שחקן הגנה ונתן לתומר מכלוף שהוציא רוחב, נסיון בעיטה מבחוץ לא צלח, הריבאונד הגיע אל טל יגודייב, שנכנס כמחליף, הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

הדקות חלפו והמשחק המשיך להיות מבולגן, השליטה הייתה של מכבי אך ללא הצלחה לאיים על השער בצורה משמעותית. בדקה ה-90 דווקא האורחים הם אלה שהתרקבו, הם כבשו שער שנפסל בטענת נבדל. רגע לפני השריקה, הרמה מהאגף מצאה את ראשו של רווה אסייג, שנכנס כמחליף, אך הנגיחה שלו לא מצאה את המסגרת והכדור הלך החוצה. התוצאה נשארה בסיום 0:0.