מכבי ׳שחר׳ גברה 0:2 על בית״ר טוברוק


קבוצת הנוער התארחה אצל בית״ר טוברוק במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-3 בטבלה כשהם עדיין ללא הפסד בליגה. מנגד בית״ר טוברוק הגיעה למפגש מהמקום ה-13 בטבלה כשבמאזנם ניצחון ליגה בודד. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אדוארדו גררו, אייל חן ורווה אסייג. עמית גלזר חזר מפציעה לעמדת הבלם במקום אלון שטרוזברג המורחק.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ'ילאקה, עמית גלזר, דן לוגסי, תומר מכלוף, עידו שחר, אדוארדו גררו, יואב הופמייסטר (ק), רווה אסייג, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה, שתי הקבוצות חיפשו בדקות הפתיחה את השליטה. בדקה ה-8 הצהובים התקרבו אל השער, בר כהן שלח את רווה אסייג בכדור עומק אל תוך הרחבה, אך ברגע האחרון שחקן הגנה הצליח להרחיק את הכדור. בדקה ה-17 זה נכנס, שער נהדר של רווה אסייג. המגן השמאלי, תומר מכלוף החל במהלך,  הוא מסר את הכדור לאסייג שהשתלט על הכדור, הקפיץ לעצמו פעם אחת ושחרר בעיטה מהאוויר לפינה של השוער. 0:1 למכבי.

בדקה ה-20 טוברוק הגיעו להזדמנות הראשונה שלהם, קשר היריבה, מיכאל שריקי שחרר בעיטה מסף הרחבה והכדור נבלם על ידי ההגנה הצהובה. בדקה ה-22 התקפה מתפרצת של מכבי כמעט והסתיימה בשני, אייל חן נשלח בכדור עומק באגף השמאלי, הוא התקדם קדימה ומסר כדור רוחב מדויק אל אדוארדו גררו שהיה במרכז הרחבה, הוא בעט בנגיעה סמוך לחיבורי השער. בדקה ה-25 המארחים איימו שוב על השער, עדי ווקנין קיבל את הכדור באגף הימני הוא חדר לתוך הרחבה ובעט מעל משקוף השער.

דקה לאחר מכן אור יצחק מנע את השיוויון, מסירה מהאגף השמאלי הגיעה אל נתנאל מוריס שהיה חופשי ברחבה, מ-6 מטרים הוא בעט אל המסגרת ואור יצחק בהצלה נהדרת הצליח לשמור על השער. בדקה ה-45, בר כהן שלח את אייל חן באגף השמאלי, הוא חתך לאמצע חלף על פני שחקן הגנה אך הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה. רגע לפני הירידה למחצית תרגיל בכדור חופשי של היריבה מצא את רוי עמוס מול השער, הבעיטה שלו הלכה החוצה. התוצאה נותרה בסיום המחצית 0:1 למכבי.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות של המארחים, בדקה ה-49 עדי ווקנין קיבל את הכדור ברחבה ובעט למסגרת, גלישה של יואב הופמייסטר מנעה מהכדור ללכת אל השער. 3 דקות חלפו והצהובים הם אלה שאיימו על השער, כהן קיבל את הכדור במרכז, הוא השתחחר משני שחקני הגנה ושחרר בעיטה למסגרת אך רועי מעוז עצר את הכדור.

בדקה ה-58, טוברוק כמעט והשוו את התוצאה, הרמה מצד שמאל מצאה את מוריס שנגח מקרוב מעל המשקוף. בדקה ה-65 המארחים מצאו את משקוף השער, כדור חופשי מסוכן אל רחבת מכבי מצא את ראשו של רוי עמוס שנגח אל המשקוף. בדקה ה-68 עידו שחר מצא את אייל חן באגף השמאלי, הוא ניסה לבעוט מזווית קשה אך הכדור הלך החוצה. שתי דקות חלפו וטוברוק הגיע למצב מסוכן, ניב אלפי קיבל את הכדור ברחבה, הוא בעט לפינה ואור יצחק עם צלה נהדרת מנע את השיוויון. בדקה ה-75 עמרי רם, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור ברחבה לאחר הגבהה מצד שמאל, הוא השתלט על הכדור ובעט למסגרת, אך הכדור נבלם על ידי שחקן הגנה. שתי דקות חלפו ושוב רם היה במרכז העניינים, הוא קיבל את הכדור במרכז ופרץ למרכז הרחבה, מזווית קשה הוא בעט אל המסגרת, אך מעוז קלט את הכדור.

בדקה ה-79 תמיר גלזר, שנכנס כמחליף, ניסה לבעוט מרחוק, הכדור נבלם וחזר אל גיל בן שלוש שגם הוא נכנס כמחליף, הוא מסר לבר כהן שבעט החוצה. 3 דקות חלפו, מייקל צ׳ילאקה מסר כדור עומק נהדר לבן שלוש שהצליח להתקדם אל תוך הרחבה, הוא בעט מזווית קשה, אך מעוז שוב הדף את הכדור. בדקה ה-85, צמד המחליפים נדב נידם וטל יגודייב, היו אחראיים על המצב של מכבי, נידם מסר כדור נהדר אל יגודייב, הבעיטה שלו הלכה אל המסגרת, אך מעוז היה במקום והוא הדף את הכדור המסוכן. רגע לפני שריקת הסיום הגיע השני של הצהובים, בן שלוש מצא את יגודייב בפינה השמאלית של הרחבה, הבעיטה שלו הלכה מדויק אל הפינה הרחוקה אל תוך הרשת. 0:2 למכבי גם בסיום.