מכבי ׳שחר׳ גברה 0:2 על בני יהודה


ביום רביעי הקרוב קבוצת הנוער תפגוש את סיגמה אולומוץ הצ׳כית במסגרת ליגת האלופות לנוער. רגע לפני הצהובים פוגשים את בני יהודה במגרש הסינטטי בפתח תקוה עקב שזרוע בשכונה (מחזור 10). מכבי הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה, מרחק נקודה מהפסגה (מכבי פ״ת). מנגד המארחת מגיעה למפגש מהמקום ה-8 בטבלה. מאמן הקבוצה ביצע מספר שינויים בהרכב כשדן לוגסי תפס את עמדת המגן השמאלי ומופלח שלאעטה חזר להרכב לאחר פציעה.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, דן לוגסי, עידו שחר, מופלח שלאעטה, יואב הופמייסטר, אדוארדו גררו, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-3 הייתה זאת בני יהודה שאיימה ראשונה על השער, נתנאל אמויאל הרים כדור מהאגף השמאלי, סורו חסן נגע מקרוב והכדור חלף מעל משקוף השער. בדקה ה-11 הגיע תור הצהובים לאיים על השער, בר כהן חטף כדור במרכז המגרש, הוא התקדם קדימה ומסר אל אדוארדו גררו שבעט בסיבוב סמוך לקורה.

בדקה ה-15 מכבי כמעט ועלתה ליתרון, כהן הרים כדור חופשי נהדר מצד ימין, יואב הופמייסטר עלה גבוה מכולם ונגח אל המסגרת, אך הכדור פגש את משקוף השער ויצא החוצה. מכבי המשיכה ללחוץ בדקות שחלפו והגיע למצב נוסף בדקה ה-25, הרמה מהצד הימני מצאה ראש צהוב ברחבה, הכדור הגיע אל עמית גלזר שבעט חלש מדי אל הידיים של השוער. שתי דקות חלפו והפעם הופמייסטר, ניסה את מזלו מרחוק אך הכדור הלך מעל השער.

הלחץ הצהוב המשיך, בדקה ה-37 שלאעטה קיבל כדור במרכז, הוא חלף על פני שחקן הגנה ובעט לפינה הרחוקה, אך עומר ניראון קלט את הכדור. שתי דקות לפני הירידה למחצית, אייל חן איים מצד שמאל על השער, הוא בעט לפינה הרחוקה אך הכדור חלף סמוך לקורה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה, הצהובים איימו ישר בדקות הפתיחה, הופמייסטר מצא את בר כהן שבעט מרחוק גבוה מעל השער. בדקה ה-57 בעיטה חופשית אל המסגרת של בני יהודה נעצרה אצל אור יצחק שקלט את הכדור. דקה חלפה ועידו שחר בעט מסף הרחבה אל המסגרת אך ניראון קלט את הכדור המסוכן.

מכבי ממשיכה לתקוף ולאיים על השער, בדקה ה-61, גיל בן שלוש, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור עם הגב אל השער, הוא הסתובב ובעט היישר אל היידים של השוער. דקה לאחר מכן כהן בעט מרחוק, השוער קלט. הצהובים המשיכו ללחוץ, הדבר בא לידי ביטוי בדקה ה-68, בן שלוש נשלח ברחבה אך הבעיטה שלו הלכה מעל המשקוף. שתי דקות חלפו והלחץ סוף סוף השתלם, גררו בעט מרחוק אל השער, ניראון הדף, בר כהן היה ראשון לבעוט את הריבואנד פנימה. 0:1 למכבי.

10 דקות חלפו והגיע גם השער השני, נדב נידם, שנכנס כמחליף, הרים כדור לרחבה, מגן בני יהודה ניסה להחזיר אל השוער בנגיחה, השוער היה מחוץ לשער והכדור נכנס פנימה. שער עצמי שמעלה את הצהובים ל-0:2. הדקות חלפו, מכבי המשיכה להחזיק בכדור ולשלוט בקצב המשחק. רגע לפני השריקה שחקן הכתומים, שגיב כהן קיבל כרטיס אדום ישיר לאחר שפגע בעומרי רם, שנכנס כמחליף. לאחר מכן השופט שרק לסיום, 0:2 למכבי.

ביום רביעי תפגוש הקבוצה את סיגמה אולומוץ הצ׳כית במסגרת הסיבוב השני של ליגת האלופות לנוער.