מקדמה יפה: 1:4 למכבי על סכנין ברבע גמר הגביע


מחצית ראשונה הסתיימה. מכבי תל אביב שיחקה הערב את משחקה הראשון במסגרת סיבוב רבע גמר גביע המדינה בכדורגל כשהתארחה באצטדיון בעכו נגד בני סכנין.

עוד באתר:

זהו משחקה השני של מכבי מתוך שלושה משחקים ב-8 ימים, כשביום שני שוב יפגשו הצהובים את סכנין הפעם בליגה. לאור העובדה הזו איביץ' ערך מספר שינויים בהרכב. אלי דסה פתח על חשבונו של קנדיל. שחר פיבן חזר גם הוא להרכב הראשון. עומר אצילי, יונתן כהן וצ'יקו אופואדו פתחו בחוד. 

משחק הגומלין של רבע הגמר יערך באצטדיון בנתניה ב-26 בפברואר.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח במזג אוויר סוער שהפך את הדקות הראשונות לשקולות עבור שתי הקבוצות שניסו להסתגל לרוחות החזקות. אחרי דקות ללא מצבים בדקה ה-13 מכבי סיימה מהלך נהדר שהחל במסירת עומק של מיכה, המשיך ברוחב של סבוריט והסתיים בשער מקרוב של אופואדו. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה ללחוץ בניסיון למצוא את השני ובדקה ה-24 התקפה מתפרצת של הצהובים הסתיימה בניסיון בעיטה של יונתן כהן מחוץ לרחבה. מתן עמבר היה במקום כדי למנוע את השני.

בדקה ה-29 חטיפת כדור של אצילי במרכז המגרש הובילה לשער של יונתן כהן אחרי בישול של אופואדו שהכניס לו עומר וכהן מתוך הרחבה בעט פנימה. 0:2 למכבי!  

מכבי לא הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-41 יונתן כהן ניצל הגיפה רעה של מתן עמבר לכדור רוחב של דסה וכבש מקרוב את השני שלו במשחק. 0:3 למכבי!

מחצית שנייה

איביץ' ערך חילוף ראשון במכבי עם פתיחת המחצית השנייה כששרן ייני יצא לנוח ומי שתפס את מקומו היה ז'איר אמאדור.

מכבי פתחה את המחצית בדיוק כמו שסיימה את הראשונה עם לחץ על שער סכנין ושליטה מוחלטת במשחק. בדקה ה-63 מתפרצת כמו שרשומה בספרים הסתיימה בשער נהדר של דור מיכה שקיבל כדור עומק מאצילי, חלף על פני השוער ומזווית קשה במיוחד סובב את הכדור פנימה. 0:4 למכבי!  

הצהובים ערכו חילוף נוסף בדקה ה-66 כשאופיר דוידזאדה נכנס על חשבונו של אנריק סבוריט. גם מיכה הוחלף על ידי אבי ריקן.

בדקה ה-75 חוסר תיאום בין אמאדור לגלזר הוביל לשער המצמק של סכנין אחרי שאללי השתלט על הכדור ומתוך הרחבה כבש. 1:4 למכבי.

סכנין ניסתה למצוא את השער השני אך לא דייקה בהזדמנויות שהיו לה ובסיום מכבי רשמה תוצאה נהדרת למשחק הראשון מבין שניין בדרך לחצי גמר. ביום שני תצא הקבוצה למשחק בדוחה (ללא קהל) נגד סכנין, הפעם בליגה.