מדור לדור: 0:1 למכבי משער של פרץ בדקה ה-95


רגע לפני חגיגות המימונה ולפני שיטעמו את המופלטה, מכבי תל אביב פגשה הערב (שבת) את הפועל חדרה למשחק שפתח את הסיבוב השני של הפלייאוף העליון ובהחלט היישורת האחרונה של עונת 2018/19. 

בהרכב הצהובים ערך המאמן ולדימיר איביץ' עם מספר שינויים, חלקן מאולצים דוגמת מאור קניל שצפה בחבריו מהיציע בעקבות כרטיסים צהובים, כשאלי דסה פתח במקומו. דניאל טננבאום המשיך לקבל קרדיט בשער הצהובים על חשבונו של פרדראג ראייקוביץ'.

דור מיכה, ששב מפציעה במשחק האחרון, פתח על הספסל יחד עם צ'יקו אופואדו ששב לסגל אחרי שהחלים מהפציעה שהשביתה אותו במשחקים האחרונים.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם לחץ גבוה בתוך מחצית המגרש של חדרה. בדקה ה-10 דור פרץ כמעט וכבש בנגיחה את השער הראשון אחרי הרמה של כדור קרן מצד ימין. גם אצילי היה קרוב לכבוש את הראשון כשהבעיטה שלו נעצרה אצל אג'ידה בידיים. 

בדקה ה-40 דניאל טננבאום רשם עצירה נהדרת שמנעה שער של חדרה בהזדמנות הראשונה במשחק אחרי בעיטה של לוסיו מ-6 מטרים.

רגע לפני המחצית אבי ריקן היה יכול להוריד את הצהובים ביתרון אבל ספק בעיטה ספק צ'יפ שלו מה-16 נעצרו אצל אג'ידה.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה נכנס מיכה על חשבונו של אבי ריקן. אלירן עטר היה הראשון לנסות לכבוש בדקה ה-48 אחרי שנגיחה שלו טיילה על קו השער. דקה לאחר מכן שוב ניסה את כוחו הפעם בבעיטה מתוך הרחבה ושוב אג'ידה היה במקום. 

אליאל פרץ וויטלי גנון ניסו להפתיע את טננבאום בבעיטות מרחוק אבל שוער הצהובים היה במקום.

איביץ' בחר לערוך שינוי ראשון דווקא בחלק הקידמי והוציא את אצילי והכניס במקומו של אופואדו ששב מפציעה.

אחרי דקות של משחק שקול, דור פרץ כמעט וכבש את השער הראשון אחרי הרמה מצד שמאל של סבוריט. הבעיטה של פרץ עלתה מעל לשערו של אג'ידה.

בדקה ה-85 איתי שכטר פינה את מקומו לטובתו של יונתן כהן. בדקה ה-90 נותרה חדרה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של עדן קארצב שספג את הכרטיס האדום אחרי כניסה בדרן גלזר.

כשכבר היה שהמשחק הסתיים בתיקו מאופס הגיע דור מיכה שרשם בישול 11 בליגה והכניס כדור עומק לדור פרץ. האחרון מ-6 מטרים נגח פנימה וקבע ניצחון 25 העונה של מכבי בליגה.