מכבי ׳שחר׳ והפועל ר״ג נפרדו בתיקו 1:1


קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הפועל ר״ג במסגרת המחזור ה-2 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש לאחר תוצאת תיקו במחזור הפתיחה נגד באר שבע. הקבוצה מרמת גן גם היא הגיעה למשחק לאחר תוצאת תיקו, 0:0 עם מכבי נתניה במחזור ה-1. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שינוי אחד בהרכב לעומת השבוע שעבר כשנדב נידם פתח במקום רותם יצקר.

ההרכב המלא: אור יצחק, גיא מזרחי, דן לוגסי, עומר יצחקי, שחר רוזן, ניב ברקוביץ׳, שי בלחסן (אור רוייזמן, 57׳), נדב נידם (אפק ספיר נבות, 65׳), רווה אסייג (טל תורג׳מן, 74׳), שקד נבון (פאפרה גויאגון, 46׳), עמרי רם.

מחצית ראשונה
דקות הפתיחה היו שייכות למכבי, כבר לאחר 5 דקות של כדורגל קשר הקבוצה, נדב נידם, שחרר בעיטה מחוץ לרחבה שהלכה מחוץ למסגרת. בדקה ה-11 לאחר איבוד כדור בהגנה הצהובה, רמת גן איימה על השער. צונסי פרימן השתלט על כדור במרכז, הוא התקדם לרחבה ובעט למסגרת, אור יצחק סגר את השער היטב ומנע את השער.

בדקה ה-14 שי בלחסן נתן כדור עומק נהדר אל שקד נבון שהשתלט על הכדור, הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער. חלפו 6 דקות והצהובים כמעט ועלו ליתרון, עמרי רם ביצע הטעיה והצליח לחלוף על פני המגן בצד שמאל. הקיצוני העביר כדור רוחב טוב לרחבה, אך לא הייתה רגל מסיימת שהצליחה לדחוק את הכדור פנימה.

בדקה ה-27 הלחץ של מכבי השתלם. עמרי רם מצא את נידם במרכז, הקשר שחרר בעיטה מדוייקת לפינה הרחוקה, הכדור פגע בקורה ונכנס. 0:1 למכבי. חלפו 4 דקות ורמת גן כמעט וחזרה למשחק, בעיטה קשתית של פרימן פגשה את הקורה. בדקה ה-38 מכבי כמעט והכפילה את התוצאה, שקד נבון קיבל כדור במרכז והתקדם במהירות אל עבר הרחבה, הוא שחרר בעיטה שחלפה סמוך לקורה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:1 למכבי.

מחצית שנייה
המחצית נפתחה עם חילוף של מכבי. הקשר החדש מחוף השנהב, פארפה גויאגון נכנס במקומו של שקד נבון. בדקה ה-55, מכבי הייתה קרובה לכבוש בשנית. כדור רוחב טוב של גיא מזרחי הגיע אל פארפה שבעט טוב אל השער, אך הכדור פגע בניב ברקוביץ.

בדקה ה-63 פארפה השאיר בצד שמאל לאור רוייזמן, שנכנס כמחליף, הוא העביר כדור רוחב למרכז היישר אל נידם שבעט מעל השער. בדקה ה-70, הקשר מחוף השנהב הכניס כדור עומק מעל ההגנה של רמת גן, הכדור הגיע אל רם שבעט מהאוויר לרשת החיצונית. הצהובים המשיכו לשלוט בקצב המשחק ולייצר מצבי הבקעה, הדבר בא לידי ביטוי בדקה ה-81 שפארפה בעט מחוץ לרחבה אל השער, אך הכדור הלך מעל משקוף השער. 

בדקה ה-89 רמת גן הצליחו להשוות את התוצאה בניגוד למתרחש על כר הדשא. הרמה מצד ימין הגיעה אל פרימן שנגח לפינה הרחוקה פנימה. התוצאה נשארה בסיום 1:1.