מכבי ׳שחר׳ והפועל קרית שמונה נפרדו בתיקו 1:1


קבוצת הנוער של המועדון פוגשת כעת את הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור ה-4 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש לאחר ניצחון בכורה בליגה נגד נתניה בשבוע שעבר. מנגד הקבוצה מהקריה הגיעה למפגש כשבמאזנה 4 נקודות. מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון, ביצע שני שינויים בהרכב כשאפק ספיר נבות נכנס להרכב במקום רותם יצקר ואור רוייזמן במקום נהוראי ביטון.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא מזרחי, עומר יצחק, דן לוגסי, שחר רוזן, אפק ספיר נבות, עמרי רם, נדב נידם, רווה אסייג, פארפה גויאגון ואור רויזמן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה יחסית. שתי הקבוצות ניסו להניע את הכדור במרכז המגרש על מנת לייצר מצבים. בעשר הדקות הראשונת של המשחק שתי הקבוצות יצרו חצאי מצבים, מכבי היו ראשונים לאיים כשפאפרה גויאגון בעט מחוץ לרחבה אך הכדור נבלם על ידי ההגנה. דקה חלפה וחלוץ קרי שמונה, רון פרץ קיבל כדור עומק והבעיטה שלו הלכה החוצה.

בדקה ה-12 הגיע מצב נוסף למכבי, כדור רוחב של עומרי רם הורחק על ידי שוער היריבה, נדב זמיר, הריבאונד הגיע אל נדב נידם שבעט חזק אך מעל השער. בדקה ה-15 זה כמעט נכנס. כדור עומק הגיע אל עמרי רם  שהיה בעמדה טובה מול השוער, אך הבעיטה שלו נבלמה אצל זמיר. בדקה ה-25, נדב נידם השאיר את הכדור לפארפה גויאגון שבעט מחוץ לרחבה אל המסגרת, אך זמיר הצליח להדוף את הכדור לקרן.

בדקה ה-40 זה נכנס. אור רוייזמן פרץ באגף שמאל וחלף על פני שני שחקני הגנה, הוא העביר כדור רוחב נהדר אל עמרי רם שהצליח להכניע את זמיר ולהעלות את מכבי ליתרון 0:1. שתי דקות חלפו ומכבי כמעט וכבשה את השני. גויאגון הצליח לעבור שני שחקנים במרכז המגרש ולאחר מכן הוא מצא בצד ימין את רם שבעט אל הרשת החיצונית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה. כבר בדקה הראשונה מכבי כמעט והכפילה את התוצאה, כדור רוחב נהדר של רם הגיע אל גויאגון שנגח אל המסגרת אך הכדור נבלם אצל זמיר. בדקה ה-55 קריית שמונה הצליחה לחזור למשחק. רון פרץ קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא שחרר בעיטה שהכניעה את בן מוסאיוף. קריית שמונה השוותה ל-1:1.

עד הדקה ה-70 המשחק חזר להתנהל ברובו במרכז המגרש, שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה ומכבי שלטה מעט יותר בקצב המשחק. בדקה ה-73 קריית שמונה חזרה לאיים על השער, פרץ קיבל את הכדור בתוך הרחבה והוא בעט חלש אל המסגרת, מוסאיוף קלט.

בדקה ה-85 מכבי כמעט והחזירה את היתרון. כדור רוחב של גויאגון הגיע אל שקד נבון, שנכנס כמחליף, הוא בעט בנגיעה אל המסגרת אך זמיר הציל שער בטוח. שתי דקות חלפו ושוב שקד נאיים על השער, הפעם הבעיטה שלו נקלטה אצל זמיר. בדקה ה-90 קרית שמונה כמעט ועלתה ליתרון, באסל שעבן נשלח קדימה לבד מול מוסאיוף, הבעיטה שלו הלכה החוצה. התוצאה נשארה בסיום 1:1.