צפו בתקציר: מכבי ׳שחר׳ גברה 1:6 על בני סכנין


קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הקבוצה מסכנין במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשמנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-13. במפגש הראשון בין הקבוצות שהתקיים בסכנין הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1. מאמן מכבי ביצע שינוי אחד בהרכב כשיהלי לזר פתח בכנף הימני במקומו של עמרי רם.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא יצחקי (הדר מור יוסף 84׳), עומר יצחקי, איתי בן חמו (רותם יצקר 60׳), מייקל מור, ניב ברקוביץ׳, יהלי לזר, נדב נידם (שקד נבון 75׳), רווה אסייג (עמרי רם 79׳), פארפה גויאגון (אפק ספיר נבות 75׳) ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו את המשחק עם איום על השער של סכנין. כבר בדקה ה-7 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. פארפה גויאגון הכניס כדור עומק נהדר אל רווה אסייג שבעט אל המסגרת, אך מוחמד אבו ניל הדף לקרן.

דקה חלפה וזה נכנס. שוב פארפה נתן כדור עומק מצוין, הפעם אל רונן חנצ׳יס שנתן צ׳יפ חכם מעל השוער שנכנס פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-15 מכבי איימה שוב על השער. נדב נידם השתלט על כדור במרכז המגרש, הוא מסר אל ניב ברקוביץ שהתקדם מעט ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה שהלכה החוצה.

בדקה ה-22 החניכים של בן אהרון כמעט והכפילו את התוצאה. יהלי לזר מצא את נידם על סף הרחבה שבעט כדור טוב אל המסגרת, אך אבו ניל הוציא את הכדור מהחיבורים לקרן. את כדור הקרן הרים נידם אל רונן חנצ׳יס שבעט מהאוויר סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-37 הגיע השני. פארפה נשלח על הקו השמאלי, הוא התגבר על המגן ונתן מסירה מדוייקת אל אסייג שבנגיעה מצא את הרשת. 0:2 למכבי.

בדקה ה-41 סכנין צימקו את התוצאה במצב הראשון שלהם במשחק. הרמה מהאגם הימני הגיעה אל נסים אבו יונס שנגח מקורב פנימה. סכנין צימקה ל-1:2.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם מצב לזכות האורחים. בדקה ה-47 חלוץ סכנין, מודו מאנה, קיבל מסירה בתוך הרחבה ובעט אל השער, בן מוסאיוף הדף את הכדור המסוכן.

השער השלישי של מכבי הגיע בדקה ה-59. נידם החל במהלך כשהוא מצא את חנ׳ציס בצד שמאל. החלוץ חלף על פני שחקן הגנה ונתן כדור רוחב אל יהלי לזר שמול שער ריק גלגל את הכדור פנימה. 1:3 למכבי.

בדקה ה-65 אסייג כמעט והשלים צמד. חנצ׳יס נתן כדור רוחב נהדר מהאגף השמאלי, אסייג בנגיעה בעט אל השער אך אבו ניל הדף והציל שער בטוח. בדקה ה-74 אסייג כבר השלים צמד. יהלי לזר קיבל את הכדור באגף הימני, הוא התקדם מעט על הקו ונתן כדור רוחב מדויק אל אסייג שבנגיעה מצא את הרשת בפעם השנייה. 1:4 למכבי.

בדקה ה-77 החגיגה נמשכה. יהלי לזר בעט מתוך הרחבה, אבו ניל הדף למשקוף ורווה אסייג שעט על הריבאונד ודחק פנימה. אסייג משלים שלושער ומעלה את מכבי ליתרון 1:5.

בדקה ה-81 כבר 1:6 לזכות מכבי. רונן חנצ׳יס קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה אל הפינה הרחוקה פנימה. התוצאה נשארה זהה עד הסיום.