מכבי ׳שחר׳ גברה 1:2 על בית״ר טוברוק


קבוצת הנוער התארחה אצל היריבה מנתניה במסגרת המחזור ה-9 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום השלישי בטבלה עם אותו מאזן כמו של מוליכת הטבלה (מכבי חיפה) שבמאזנה משחק חסר. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-8 בטבלה. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, פתח בהרכב זהה לניצחון מהמחזור הקודם על הפועל ראשל״צ.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, שון עדרי, שחר רוזן, ניב ברקוביץ׳, יהלי לזר (רוי רביבו, 85׳), נובאטוס מירושי (אביב פלס, 90׳), אור רוייזמן (אוראל אזרזר, 90׳), רותם יצקר ואנר אושמנדי (טל תורג׳מן, 79׳).

מחצית ראשונה
הפתיחה של המשחק הייתה שייכת למכבי. בדקה ה-4 כדור עומק נהדר נשלח אל אור רוייזמן שדהר פנימה אל תוך הרחבה. הוא בעט טוב אל המסגרת אך לי-ים חנן הדף את הכדור ובכך מנע שער בטוח. 

בדקה ה-9 של המשחק שוב רוייזמן היה זה שאיים על השער. הפעם הבעיטה שלו מחוץ לרחבה הוסטה על ידי ההגנה והכדור חלף סמוך לקורה והחוצה. 4 דקות לאחר מכן בעיטה חופשית טובה של רוייזמן נהדפה על ידי חנן לקרן.

בדקה ה-22 הגיעה ההזדמנות הראשונה של טוברוק. בעיטה מרחוק של רוי הראל נקלטה אצל תומר אלון.

בניגוד למתרחש על כר הדשא בית״ר טוברוק עלתה ליתרון בדקה ה-25. כדור שהורחק ברחבה של מכבי הגיע אל אדם מחאמיד שכבש מקרוב. 0:1 לזכות בית״ר טוברוק.

בדקה ה-34 בעיטה חופשית של אנר אושמנדי הלכה אל מחוץ למסגרת.

דקה לאחר מכן מכבי חזרה אל המשחק. נובאטוס מירושי נתן כדור רוחב אל יהלי לזר שבעט בנגיעה אל המסגרת, שוער היריבה לא הצליח לעצור את הכדור שנכנס פנימה. מכבי השוותה ל-1:1.

בדקה ה-44 המומנטום נמשך כשמכבי כמעט ועלתה ליתרון. רויזמן קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא התקדם מעט ובעט אל המסגרת אך חנן הדף את הכדור לקרן ובכך מנע שער בטוח. דקה לאחר מכן גם אנר אושמנדי בעט אל השער אך הכדור הלך החוצה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 1:1.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בהמשך ישיר של המחצית הראשונה. מכבי הם אלה ששלטו בדקות הפתיחה וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-51. אוייזמן פרץ באגף השמאלי, הוא חלף על פני שחקן הגנה אך הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מהקורה והחוצה. דקה לאחר מכן שוב מכבי הייתה קרובה לכיבוש, הפעם הבעיטה של אושמנדי שפשפה את משקוף השער והכדור הלך החוצה.

בדקה ה-53 נובאטוס מירושי נתן כדור עומק מצוין אל אושמנדי שבמצב של אחד על אחד בעט למסגרת אך חנן הדף את הכדור.

בדקה ה-57 מכבי עלתה ליתרון מוצדק. יהלי לזר מצא את רוייזמן בצד שמאל, שחקן הכנף שחרר בעיטה אלכסונית שמצאה את הרשת. 1:2 למכבי.

עשרים הדקות הבאות התנהלו בעיקר במרכז המגרש. לא נרשמו מצבים מסוכנים על ידי שתי הקבוצות.

בדקה ה-89 מכבי כמעט וכבשה את השלישי. מירושי נשלח קדימה אל תוך הרחבה, הוא ניסה למסור אל טל תורג׳מן שהיה חופשי מול השער אך חנן הצליח לקחת את הכדור. בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:2 לזכות מכבי.