מכבי ׳שחר׳ נכנעה 4:1 להפועל ב״ש


מכבי ׳שחר׳ התארחה אצל היריבה מבאר שבע במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום השני בטבלה כשמנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-8 בטבלה. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שלושה שני שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור האחרון. בעמדת המגן הימני פתח הדר מור יוסף והמגן השמאלי שחר רוזן.

ההרכב המלא: תומר אלון, הדר מור יוסף (עילאי תומר, 53׳), איתי בן חמו, מייקל מור (אנר אושמנדי, 61׳), שחר רוזן, ניב ברקוביץ׳, נובאטוס מירושי, רותם יצקר (רוי רביבו, 53׳), יהלי לזר (אורי הלוי, 61׳), אור רוייזמן (שון עדרי, 76׳) ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות עבור מכבי. בדקה ה-3 ניב ברקוביץ׳ קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ובעט מסף הרחבה אל השער, אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-10 באר שבע עלתה ליתרון. הצהובים איבדו את הכדור במרכז, נתנאל אסקיאס נשלח קדימה בכדור עומק והוא הצליח למצוא מקרוב את הרשת. 0:1 לבאר שבע.

בדקה ה-17 המארחים כבשו שער נוסף. בעיטה מתוך הרחבה של באר שבע נבלמה על ידי הגנת מכבי, אך הריבואנד הגיע אל יזהר זנו שבעט מקרוב את הכדור אל הרשת. 0:2 לבאר שבע.

בדקה ה-25 מכבי כמעט וחזרה אל המשחק. רותם יצקר מצא את יהלי לזר באגף הימני שנתן כדור רוחב אל הרחבה. דור תורג׳מן השתלט ובעט אל המסגרת אך הכדור נבלם על ידי ההגנה שמנעה שער בטוח.

בדקה ה-27 השער המצמק הגיע. כדור חופשי של אור רויזמן נהדף על ידי שוער באר שבע, איתי בן חמו הגיע ראשון אל הריבאונד ובעט מקרוב את הכדור אל הרשת. מכבי צימקה ל-1:2.

בדקה ה-30 נובאטוס מירושי ניסה את מזלו מ-35 מטרים, הכדור היה אל המסגרת אך שוער באר שבע קלט. כעבור 9 דקות מכבי  כמעט ומצאה את השיוויון. הרמה טובה של רותם יצקר מהאגף הימני, הגיעה אל ראשו של דור תורג׳מן שנגח טוב אל השער אך הכדור פגש את המשקוף ויצא החוצה.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם כדור עונשין מ-11 מטרים של באר שבע. בדקה ה-48 כדור עומק הורחק על ידי שחר רוזן, אך שופט המשחק קבע כי הוא הרים רגל גבוה על חלוץ באר שבע והוציא לו כרטיס צהוב שני. איליי מדמון בעט את הכדור פנימה. 1:3 לבאר שבע.

בדקה ה-58 הרמה מהאגף השמאלי של באר שבע הגיעה אל אסקיאס שנגח אל משקוף השער.

בדקה ה-63 אנר אושמנדי שלח קדימה את רוייזמן שחתך למרכז ובעט אל המסגרת אך הכדור נבלם על ידי ההגנה. דקה לאחר מכן גם תורג׳מן בעט מסף הרחבה אך שוער ב״ש קלט.

בדקה ה-73 באר שבע כבשה שער נוסף. נתנאל אסקיאס נשלח בכדור עומק לצד הימני של הרחבה והוא בעט אל הפינה הרחוקה פנימה. 1:4 לבאר שבע.

בדקה ה-78 מכבי נותרה ב-9 שחקנים כשניב ברקוביץ׳ נפצע ויצא החוצה ולקבוצה לא נותרו חילופים. בסיום התוצאה נשארה 4:1 לב״ש.