מכבי תל אביב ונוף הגליל נפרדו ב-1:1


מכבי תל אביב נפרדה בתיקו 1:1 במשחק הבית נגד נוף הגליל במחזור ה-11 בליגת הבורסה לניירות ערך. מכבי הייתה הראשונה שעלתה ליתרון משער של טל בן חיים (25') אבל עוד לפני המחצית וואהב חביבאללה (39) כבש את שער השיוויון וקבע את תוצאת הסיום.

הרכב פותח

מכבי עלתה עם הרכב דומה לזה שפתח בניצחון על הפועל חיפה למעט שינוי אחד כשאוסאמה חלאילה פתח על חשבונו של סטיפה פריצה. עידן נחמיאס המשיך לקבל קרדיט לצידו של הרננדס, סבוריט וג'ראלדש. ייני פתח במרכז יחד עם גולסה וקניקובסקי. טל בן חיים וקובאס פתחו בהתקפה.

עוד לפני שריקת הפתיחה קיימה מכבי טקס בו נפרדה ממנהל אצטדיון בלומפילד ב-22 השנים האחרונות, איתן שור ז"ל, שהלך לעולמו ביום שלישי. 

מחצית ראשונה

אחרי 23 דקות של שליטה מוחלטת וניסיון של סבוריט שנעצר בטענה לעבירה, הגיעה הזדמנות ראשונה ממשית של בן חיים שהמשיך מהאוויר כדור שהוגבה מימין אבל מרינוביץ' שהדף לקרן.

דקה  לאחר מכן הבעיטה של בן חיים מתוך הרחבה אחרי מסירת אומן של קניקובסקי פגשה את הרשת אבל פפיר פסק לנבדל. אחרי התערבות ה-VAR קבע פפיר שהשער חוקי. 0:1 למכבי!

בדקה ה-28 וה-37 גם קובאס היה קרוב, כשבעיטות שלו מ-25 מטרים מצאו את מרינוביץ' מוכן.

בניגוד למהלך המשחק נוף הגליל הצליחה לאזן את התוצאה בדקה ה-39 אחרי שכדור קרן משמאל הגיע לרגליו של וואהב חביבאללה שמקורב כבש. 1:1. וקבע את תוצאת המחצית.

מחצית שנייה

ההזדמנות הראשונה עם פתיחת המחצית השנייה הייתה של קובאס שבעט מ-17 מטרים סמוך לשער. מכבי המשיכה ללחוץ את שערה של נוף הגליל ובדקה ה-50 גם בן חיים, שפרץ לרחבה משמאל יכול היה לכבוש אך נעצר אל מרינוביץ'.

בדקה ה-59 ערכה מכבי את החילוף הראשון, כשסטיפה פריצה נכנס במקומו של אוסאמה חלאילה. בדקה ה-68 ערך יצחקי עוד שני חילופים כשאייל גולסה וטל בן חיים פינו את מקומם לטובת עדן שמיר ודן ביטון.

בדקה ה69 סבוריט התפנה ברחבה אחרי תרגיל בכדור חופשי אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה לידיים של מרינוביץ'. בדקה ה-74 ייני כמעט וכבש את שער היתרון אחרי שעצר כדור על החזה ברחבה ובעט אבל מצא מרינוביץ' מוכן.

חילוף כפול של יציקי בדקה ה-85 כשהכניס את אלמוג וגררו במקום קובאס ואילון אלמוג.