מכבי ׳שחר׳ גברה 1:6 על הפועל ראשל״צ


מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור ה-33 של ליגת העל לנוער. הקבוצות נפגשו פעמיים עד כה העונה, במפגש הליגה הראשון שהתקיים בנס ציונה הצהובים ניצחו 3:6. במפגש השני במסגרת רבע גמר גביע המדינה מכבי ניצחה 2:3 אחרי הארכה. לקראת המשחק מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע מספר שינויים ממשחק הליגה האחרון, אדיר קורדובה ועומרי ג׳רפי פתחו בחלק האחורי, עידו מזרחי בקישור ויקיר זילברמן בחוד.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, רוי נאוי, עומרי ג׳רפי, יונתן פז, אורי הלוי, בר לין (קרלוס ריברה 81), מוחמד אבו עיאש (אורי עזו 64), עידו מזרחי (אנר אושמנדי 64) ויקיר זילברמן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות עבור מכבי. בדקה ה-5 חילופי מסירות ביןאורי הלוי ליקיר זילברמן השאיר את החלוץ בצד הימני של הרחבה, הוא מסר לעידו מסרחי שבעט טוב אל המסגרת אך שוער ראשון לציון, דביר ניר, הציל את הכדור לקרן. מאותה הקרן הכדור הורחק לאדיר קרודובה שבעט על המסגרת ושוב ניר הציל לקרן.

בדקה ה-21 שוב הצהובים איימו על השער. אורי הלוי קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה מסובבת ברגל שמאל שנהדפה על ידי ניר.

בדקה ה-25 הצהובים עלו ליתרון. כדור קרן שהורם לרחבה נהדף לא טוב על ידי השוער, יקיר זילברמן הגיע ראשון אל הכדור ובעט את הכדור מקרוב פנימה. 0:1 למכבי.

דקה לאחר מכן זה כבר 0:2 למכבי. רוי נאוי בעט כדור חזק אל החלק הקדמי, עידו מזרחי החליק אותו קדימה אל אורי הלוי שחלף על פני השוער וגלגל את הכדור פנימה.

בדקה ה-37 החניכים של פטר ואן דן ברג כבשו שער נוסף. כדור קרן מצד שמאל הגיע אל ראשו של רוי נאוי שנגח את הכדור פנימה. 0:3 למכבי.

מחצית שניה
גם המחצית השניה המשיכה עם הלחץ הצהוב. בדקה ה-48 מכבי יצאה למתפרצת שהסתיימה בכדור רוחב טוב של מוחמד אבו עיאש, הכדור חלף ליד השוער אך אף שחקן של מכבי לא הצליח לדחוק את הכדור.

בדקה ה-50 ראשון לציון צימקה את התוצאה. כדור חופשי מהאגף הימני ננגח על ידי יובל ששון פנימה. ראשל״צ צימקה ל-3:1.

בדקה ה-66 הצהובים החזירו עם שער משלהם. אורי הלוי פרץ באגף הימני ומסר אל יקיר זילברמן שכבש. 1:4 למכבי.

בדקה ה-73 מכבי כבשה את השער החמישי. אורי עזו, שחקן נערים א׳ שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור בצד השמאלי, הוא התקדם מעט אל המרכז ושחרר בעיטה מדויקת ברגל ימין אל הפינה הקרובה פנימה. 1:5 למכבי.

בדקה ה-85 בעיטה מרחוק של קשר ראשון לציון הלכה אל החיבורים, תומר אלון התעופף אל הכדור והציל את הכדור עם קצות האצבעות לקרן.

בדקה ה-88 מכבי עלתה ל-1:6. אורי הלוי פרץ באגף הימני ובישל שער נוסף, הפעם הכובש היה קרלוס ריברה, שנכנס כמחליף, הוא גלגל את הכדור פנימה. בסיום התוצאה נשארה 1:6 למכבי.