ריקוד הגשם: מכבי ניצחה 0:5 את חדרה


פרי גיים

אחרי הניצחון על בני ריינה במשחק שפתח את הסיבוב השני בליגת ONE ZERO הצהובים פתחו את המחזור ה-15 באצטדיון בלומפילד כשאירחו את הפועל חדרה.

המאמן, ולאדן איביץ' ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחק נגד ריינה. מאור קנדיל, פתח בעמדת המגן הימני ולצידו שחר פיבן, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט ופארפה גויאגון. דור פרץ פתח בקירו לצידם של אוסקר גלוך ואבי ריקן ובחוד ההתקפה, יובאנוביץ' וזהבי.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בבליץ' של הצהובים על שערה של חדרה וכבר בדקה ה-1 כדור חופשי מצד שמאל תורגם לשער בנגיחה של אנריק סבוריט. 0:1 למכבי!

הלחץ המשיך ושחקניו של איביץ' קיוו לשחזר את פתיחת המשחק בין הקבוצות בסיבוב הראשון וסבוריט היה קרוב להשלים צמד אחרי שבדקה ה-7 בעיטה שלו מתוך הרחבה חמקה מהקורה. 

מכבי המשיכה לשלוט במשחק ויובאנוביץ' הכפיל את התוצאה אחרי בישול שני של מאור קנדיל בסיומה של התקפה נהדרת מצד ימין. הסרבי התרומם מעל ההגנה ונגח פנימה. 0:2 למכבי!

רגע לפני השריקה למחצית, אוסקר גלוך במהלך אישי גדול חדר לרחבה והשאיר רוחב לזהבי שהמשיך פנימה. 0:3 למכבי!

בדקה ה-45 ספג פיבן את הכרטיס הצהוב השני על בטענה לעבירה על סף הרחבה והותי את מכבי ב-10 שחקנים.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך איביץ' את החילוף הראשון של מכבי, כשניר ביטון נכנס על חשבונו של אוסקר גלוך.

על אף החיסרון המספרי מכבי המשיכה לשלוט במשחק וניסתה למצוא את השער הרביעי במשחק. בדקה ה-65 אורן סיטבון פגע בריקן במרכז המגרש ואחרי התערבות ה-ואר, השופט הרחיק את הקשר של חדרה ושתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים.

שרן ייני נכנס בדקה ה-65 מקומו של מאור קנדיל וגבי קניקובסקי במקום ריקן שנפצע. בדקה ה-68 ערן זהבי כמעט וכבש את השני שלו במשק ונעצר באחד על אחד אצל לבקוביץ'.

בדקה ה-70 ניר ביטון העביר כדור עומק לפארפה שעל קו ה-16 חלף על פני המגן שלו ובעט לפינה. 0:4 למכבי!

בדקה ה-79 מכבי קיימה עוד שני חילופים, כשאיל גולסה החליף את פארפה גויאגון ודור תורג'מן החליף את יובאנוביץ'. תורג'מן בדריבל נהדר כמעט ומצא את החמישי של מכבי אבל לבקוביץ' היה במקום.

בדקה ה-90 ערן זהבי מצא מחוץ לרחבה את שרן ייני שהגיח מאחור וכבש בנגיחה. 0:5 למכבי!