מכבי ת״א ׳שחר׳ נכנעה 1:0 למכבי פ״ת


במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל לנוער הצהובים אירחו את המוליכה, מכבי פ״ת. למרות שהצהובים איימו יותר במהלך המשחק, שער של איתמר משרקי (46) נתן את הניצחון לזכות מכבי פ״ת.

מחצית ראשונה
כבר בדקות הפתיחה הצהובים איימו פעמיים על השער של פתח תקווה. במצב הראשון עמית קרדי בעט מהצד השמאלי של הרחבה, אופק מליקה הדף את הכדור לקרן. שתי דקות לאחר מכן גם עזו איים על השער, גם הבעיטה שלט נהדפה על ידי מליקה.

בדקה ה-10 של המשחק פתח תקוה איימה לראשונה על השער. איתמר משרקי בעט כדור אלכסוני מסף הרחבה, רועי עמדי ירד טוב וקלט את הכדור.

בדקה ה-20 שוב עזו איים על השער. הפעם שחקן הכנף בעט מהצד הימני של הרחבה אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

מחצית שניה
את המחצית השניה מכבי פ״ת פתחה עם שער יתרון. בדקה ה-46 איתמר משרקי נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה, הבעיטה שלו הלכה פנימה. 0:1 למכבי פ״ת.

בדקה ה-62 עזו לקח כדור חופשי שהלך אל המסגרת, מליקה הדף את הכדור לקרן והציל שער בטוח.

בדקה ה-68 פתח תקוה איימה על השער. עידו כהן ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור  הלך מחוץ למסגרת.

בדקה ה-70 שוב עזו המשיך לאיים על השער, הפעם הוא קיבל את הכדור באגף הימני, חתך למרכז ובעט אל השער אך הכדור הלך סנטימטרים ממשקוף השער והחוצה. התוצאה נשארה זהה עד לסיום המשחק.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, דניאל טישלר, איתי מלמה, עלי חטיב (אדיר קורדובה – 70), עמית קרדי, יואב פליישמן (ליאור משנסקי – 70), עידו עולי, רוי ז׳רז׳בסקי עמית צור (יהודה בלאי – 59), אורי עזו (מוחמד טאהא – 78) ואגם חנון.