מכבי ת״א ׳שחר׳ גברה 3:5 על הפועל קרית שמונה


לאחר פגרת הנבחרות קבוצת הנוער של המועדון חזרה אל הליגה למפגש נגד הפועל ק״ש במסגרת המחזור ה-22 בליגה. בעקבות המצב הבטחוני המשחק הועבר לאצטדיון בנס ציונה כשהמארחת היא הקבוצה מהצפון. הצהובים עלו ליתרון עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה של עידו עולי (8), יהודה בלאי המשיך עם צמד שערים מרשימים (12 ו-28). אורי עזו (48) ומוחמד טאהא (56) כבשו במחצית השניה. ראמי בטחיש (62), רן חליווה (84) ובן אנדרגה (87) צימקו את התוצאה.

מחצית ראשונה
הצהובים איימו ראשונים על השער כבר בדקה ה-5 של המשחק. חילופי מסירות במרכז המגרש הובילו לבעיטה של יהודה בלאי מחוץ לרחבה, הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-8 של המשחק מכבי עלתה ליתרון 0:1. יהודה בלאי מצא את אורי עזו באגף השמאלי, הקשר חתך למרכז ומצא את עידו עולי שבעט אל הפינה פנימה.

דקה לאחר מכן עזו כמעט וכבש את השני, בעיטה אלכסונית שלו מנהדפה על ידי אורי בוארון לקרן.

בדקה ה-12 מכבי עלתה ל-0:2. יהודה בלאי עם מצבע אישי נהדר חלף על פני מספר שחקני הגנה והקפיץ מעל השוער אל הרשת.

בדקה ה-20 קרית שמונה איימה על השער. אורי שנפר בעט אל המסגרת מתוך הרחבה ורועי עמדי הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-28 יהודה בלאי השלים צמד ומכבי כבר ב-0:3 על הפועל ק״ש. עלי חטיב נתן כדור עומק ארוך שהשאיר את בלאי במצב של אחד על אחד מול השוער, החלוץ לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה.

בדקה ה-32 אורי עזו ניסה לכבוש מעמדת הקרן, הכדור הלך אל המסגרת אך בוארון הדף לקרן.

מחצית שניה
הצהובים פתחו את המחצית השניה עם שער קבוצתי נהדר. בדקה ה-48 יהודה בלאי מצא את אורי עזו בצד שמאל, הקשר חתך למרכז ובעט מדויק אל הפינה הרחוקה. 0:4 למכבי.

בדקה ה-56 מהלך קבוצתי של החניכים של מיכאל זנדברג הסתיים בשער של מוחמד טאהא. רוי ז׳רז׳בסקי מצא את טאהא בצד הימני של הרחבה, הקשר בעט כדור אלכסוני פנימה. 0:5 למכבי.

בדקה ה-62 קרית שמונה הצליחה לצמק את התוצאה ל-5:1. ראמי בטחיש קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוא בעט אל הפינה הימנית והכדור נכנס פנימה.

בדקה ה-84 קרית שמונה כבשה שער נוסף. כדור קרן שהורם לרחבה ננגח על ידי רן חליווה פנימה. התוצאה 2:5 למכבי.

בדקה ה-87 קרית שמונה צימקה ל-3:5. הרמה מהאגף השמאלי ננגחה על ידי בן אנדרגה פנימה. כך גם התוצאה נשארה בסיום.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, דניאל טישלר, איתי מלמה, עלי חטיב (דור גולדשטיין – 69), עמית קרדי, ליאור משנסקי, רוי ז׳רז׳בסקי (יהל וקנין – 61), עידו עולי, מוחמד טאהא, אורי עזו (אגם חנון – 78) ויהודה בלאי (איתי דנור – 61).