מסיבת סיום: מכבי סגרה עונה עם 0:2 על בני ריינה


האלופה סוגרת עונה. מכבי תל אביב אירחה היום את בני ריינה במסגרת המחזור האחרון של ליגת ONE ZERO במטרה לסיים את העונה עם ניצחון לעיני למעלה מ-22 אלף צופים.

זה היה גם משחקו האחרון של אנריק סבוריט שפתח בהרכב של רובי קין יחד עם רז שלמה, רוי רביבו ועידו שחר בחוליית ההגנה שלפני השוער רועי משפתי.

עדן קארצב, גבי קניקובסקי ודור פרץ פתחו בקישור, כשמילסון דן ביטון וערן זהבי השלימו את חוליית ההתקפה. עבור זהבי מדובר בהזדמנות האחרונה העונה כדי לכבוש את ראש טבלת הכובשים.

בסיום המשחק ערכה הקבוצה טקס מרגש לאנריק סבוריט ולקפטן, שרן ייני, שהודיע מוקדם יותר השבוע על פרישה ממשחק פעיל.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם לחץ על שערה של ריינה אבל התקשתה להגיע למצבי הבקעה ממשיים, כשמן העבר השני ריינה התקשה גם היא לצאת קדימה ולהגיע הזדמנויות.

ההזדמנות הגדולה ביותר של מכבי הגיעה בדקה ה-36 עם מספירת אדירה של ערן זהבי ברחבה שנעצרה על ידי שוערה של ריינה. כעבור 4 דקות מכבי יצאה למתפרצת מצד ימין ומסירה נהדרת של מילסון מצאה את גבי קניקובסקי שמתוך הרחבה לא אכזב. 0:1 למכבי!

רגע לפני השריקה למחצית מילסון פרץ עם הכדור על קו הקרן לתוך הרחבה של ריינה והוכשל. בהתערבות ה-VAR נקבע על כדור עונשין מ-11 מטרים וערן זהבי ניגש וכבש את שערו ה-20 העונה בליגה. –0:2 למכבי!

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי ערכה שינוי אחד בהרכב. יוריס ואן אובריים פתח על חשבונו של עדן קארצב. בהמשך גם אושר דוידה נכנס על חשבונו של גבי קניקובסקי שזכה לתשואות הקהל על עונה נהדרת.

מכבי חיפשה את השלישי עם פתיחת המחצית השנייה אבל רק חוסד דיוק ברגל המסיימת של דור פרץ ודן ביטון מנעו זאת מהצהובים. קין הכניס למשחק גם את דור תורג'מן מתן בלטקסה על חשבונם של רוי רביבו ועידו שחר.

בדקה ה-78 ערך קין את החילוף האחרון במשחק כשעידון נחמיאס נכנס במקומ ושל אנריק סבוריט שנפרד באופו רשמי ממכבי. הבלם זכה לתשואות הקהל ולחיבוק מכל שחקני הקבוצה.

בדקה ה-85 התקפה של הצהובים הסתיימה בחילופי מסירות של מכבי ברחבת ה-16 של ריינה ובבעיטה של זהבי שנעצרה ברגע האחרון ומנעה ממנו שער נוסף. בהמשך של ההתקפה בושנאק עשה עבירה על תורג'מן. ספיר ברגמן נקראה ל-VAR אחרי שהניפה לו את הכרטיס הצהוב ובסיום מבט נוסף קבעה שמדובר בכרטיס אדום שהותיר את ריינה ב-10 שחקנים.