איזה ערב היה לנו באצטדיון רמת גן לעיני 42 אלף צופים. מכבי תל אביב פגשה את מכבי חיפה בקרב על הכרטיס לגמר גביע המדינה אבל גם טובי התסריטאים בהוליווד לא יכלו לכתוב תסריט יותר טוב מזה עבור אוהדי הכדורגל בארץ.

המשחק נפתח בסערה עם שער מהסרטים של מושיק שוייצר כבר בדקה ה-2 אחרי שהאחרון בעט בעיטת יעף מ-16 מטרים אל בין חיבורי הקורות צדוק אברהמי.

מיד אחרי השער של שוייצר מכבי המשיכה ללחוץ את שער חיפה ובדקה ה-32 הצהובים הכילו את היתרון עם שער של מוטי איווניר שקבע את תוצאת המחצית. במחצית הנשייה נפתחה כבר באופן שקול יותר ובדקה ה-50 שלקטר ניצל טעות של מרכוס, שוער מכבי, וכבש את בהשער המצמק שנתן הרבה מוטיבציה לשחקנים הירוקים למצוא את שער השיוויון שהגיע 4 דקות לאחר מכן שוב מטעות של מרכוס ומשער של גבי אמסלם.. חולפות חמש דקות בדיוק ומנשה שמעונוב מנצל טעות בהגנת חיפה ומעלה את מכבי ליתרון 2:3.

חיפה המשיכה ללחוץ, כשמנגד המאמן דויד שווייצר החליט לערוך שינוי בעמדת השוער והכניס את בוני גינצבורג הצעיר. בדקה ה-72 משה סלקטר קבע שוב שיוויון מכדור עונשין מ-11 מטרים והמשחק המשיך להארכה.

בדקה ה-108, אחרי מחצית ראשונה בהארכה ללא שערים, רוסנטל פרץ ובישל שער להלד שקבע מהפך במשחק 3:4 לחיפה.

כשהכל כבר היה נראה גמור מבחינת הצהובים, בני טבק התרומם גבוה מעל הגנת חיפה לקרן של אמיגה וכבש 4:4 מטורף. איך נגמרה הארכה? בתצוגה נהדרת של בוני גינצבורג ועם הכרטיס לגמר.