הצהובים עלו ליתרון בדקה ה-82 מרגלי ציון צמח, עכו הישוותה 5 דקות מאוחר יותר

לאחר ההפסד להפועל חיפה במחזור שעבר הגיעה קבוצתו של אבי נמני חזרה לאצטדיון בלומפילד ביפו במטרה להתאושש ממעידה שבתקווה הייתה חד פעמית ולנצח את הפועל חיפה. מכבי ת"א מוקמה ערב המחזור במקום החמישי עם שבע נקודות מארבעה משחקים, בעוד הפועל עכו במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד.ביציעים שליטה מוחלטת לאוהדים הצהובים כאשר אכלוס נאה היה בכלל השערים, בעוד אוהדי הפועל עכו שישבו בשער 7 מנו כ-50 אוהדים בלבד. המחצית הראשונה התחילה בעצלתיים כאשר מכבי ת"א אמנם שלטה יותר בכדור, אך לא הגיעה במהלך החצי שעה הראשונה להזדמנויות רציניות לכיבוש שער. בדקה ה-30 קיבל יבוריאן כדור חופשי ברחבה אך העביר לא מדויק לאבידור. שתי דקות לאחר מכן קיבל יבוריאן כדור נוסף על סף הרחבה, גם ממנו לא השכיל להביא לכיבוש.

בדקה ה-41 קיבל יבוריאן הזדמנות נוספת אך ביצע עבירה ברחבה, אשר כהן שרק. בין לבין הגיעה גם עכו עם רועי דיין לרחבה הצהובה, גם הוא לא הצליח להשפיע על התוצאה. אבידור עוד ניסה בתוך תוספת הזמן בת הדקה, גם ניסיון זה לא צלח. המחצית הסתיימה ללא שערים. המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בשתי הקבוצות. נימני הורה לשחקני הספסל לגשת להתחמם ישר עם תחילת המחצית. בדקה ה- 49 אבידור הכניס כדור ליבוריאן שמוצא את עצמו לבד מול גורש, החלוץ לא מצליח לכבוש. דקה 53 ועכו מגיעה להזדמנות הטובה במשחק: בעיטה חופשית לעכו. הכדור של סימנטוב מגיע מדוייק לראשו של דיין, שטראובר בהצלה מדהימה הודף לקרן. דקה 59 ואבי נימני מבצע חילוף כפול, מאיוקה ומלול במקום אילייב ואבידור. מכבי התחילה ללחוץ על הדוושה והתחילה ללחוץ על הגנת עכו. דקה 69, מכבי מגיעה להזדמנות הטובה ביותר שלה במשחק.

ישראלביץ מכניס למאיוקה כדור שמול השוער נכשל, עדיין אין שערים. דקה 73 ומכבי כובשת, מאיוקה מקבל מייני כדור לאחד על אחד, הכדור נהדף ישר לרגליים של יבוריאן שכובש, הקוון מרים את הדגל, אין שער, אופסייד של יבוריאן. ציון צמח שנכנס בדקה ה-70 שבר את הבצורת 9 דקות לאחר שנכנס, ישראלביץ מכניס כדור מעל הגנת עכו לציון צמח, הקשר הצהוב לא נכשל מול גורש, 1-0 למכבי. עכו התעוררה לאחר הגול והוכנבוים ביצע חילוף התקפי ואושרי גיטא נכנס במקום בן בנימין הקשר האחורי. בדקה ה-86 התקפת עכו הצליחה למצוא את השיוויון, כדור רוחב שנכנס לרחבה נהדף על ידי שטראובר ישר לראשו של ברקאי שמול שער ריק נגח פנימה, 1-1. השופט הרביעי הראה תוספת זמן של 4 דקות. עכו מגיעה להזדמנות מצויינת כאשר כדור רוחב שמגיע לחלוץ עכו לבד מול שטראובר, הכדור עובר ליד הקורה. אשר כהן שורק לסיום תוספת הזמן, רק 1-1 למכבי תל אביב מול הפועל עכו.