שוב הפסד להפועל בדרבי. בכורה לרונאלד ראדלס בשורות הצהובים, שיקוו להשיג נצחון בשבוע הבא

המשחק נפתח בגישושים ללא הזדמנויות מיוחדות לשתי הקבוצות עד הדקה 11, שרן ייני ביצע עבירה כ-20 מטר מצד ימין של השער. את הכדור מרים מצויין נאתכו אשר מוצא את ראשו של דה סילבה הלא מכוסה, שנוגח ללא קושי, לשטראובר אין סיכוי, 1-0 להפועל. בדקה ה-23 ראה רוני גפני את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה על שכטר. מכאן נרגע המשחק ואופיין בעיקר במשחק במרכז המגרש. בדקה ה-39 התחלנו לראות ניצוצות של כדורגל כאשר הכדור הגיע לוורמוט שעשה מבצע יפה בסיומו בעט מכ- 18 מטר אך הכדור פגע רק במשקוף. נימני ניסה לשנות משהו במערך לקראת סוף המחצית כאשר העביר את אילייב לאגף ימין ואת יוסי שבחון לאגף שמאל, גם שינוי זה לא הניב דבר. בדקה ה-43 יובל אבידור הצליח להרעיד את הרשת האדומה אך שערו נפסל בעקבות נבדל ברור.שופט המשחק איתן תבריזי לא הוסיף אפילו דקה אחת ושרק לסיום המחצית.בתום 45 דקות בבלומפילד 1-0 להפועל תל אביב. 

עם פתיחת המחצית השנייה ערכה מכבי תל אביב חילוף: ליאור ג'אן יצא והחליף אותו איליה יבוריאן.המחצית השנייה נפתחה בקצב טוב כאשר מכבי כמעט וספגה אך מהצד השני יצאה למתפרצת שהסתיימה לא טוב בעקבות מסירה לא מדוייקת של אילייב ליבוריאן. הקצב הטוב נמשך עם הזדמנויות משני הצדדים.האחת של ווצ'יצ'ביץ' שניסה להגביה כדור יפה מעל שטראובר אך זה הדף מצויין לקרן.מהצד השנ,י הכדור הגיע לשבחון שבעט מ-20 מטר חלש לידיו של אניימה. אין ספק שכניסתו של יבוריאן הכניסה מרץ במכבי שהמשיכה לתקוף. בדקה ה-61 קרן למכבי אילייב הרים טוב לרחבה ומצא את ראשו של שבחון שנגח טוב אך הכדור נעצר בידו של דדי בן דיין, איתן תבריזי מחליט שלא לשרוק לכדור עונשין מ-11 מטר. בדקה ה-64 נערך צמד חילופים, אחד בכל קבוצה, מהצד האדום נכנס מהראן לאלה במקומו של סמואל יבואה, לעומת זאת, במכבי יצא הסרבי, אילייב ונכנס במקומו עמנואל מאיוקה.

בדקה ה-67 מגיעה ההזדמנות הטובה ביותר במשחק של מכבי, כאשר שבחון הרים כדור טוב מצד ימין לראשו של מאיוקה שנגח נהדר, הכדור משפשף את קורת שערו של וינסנט אניימה ויוצא לחוץ. דקה 72 עורכת הפועל חילוף נוסף: יוצא נמניה ווצ'יצ'ביץ' ומחליף אותו ערן זהבי. כעבור 4 דקות ערכה מכבי את חילופה האחרון, יוצא גיז'רמו ישראלביץ ובמקומו נכנס ציון צמח הצעיר. עד לסיום מכבי לא הגיעה להזדמנויות של ממש ליד שערו של אניימה, הייתה זו דווקא הפועל תל אביב שיכלה להגדיל את התוצאה, אך עד הסיום לא הובקעו עוד שערים. בסיום המשחק יורדת מכבי תל אביב מאוכזבת. רושמת הפסד ליגה שני וגורמת לאוהדיה שברון לב נוסף במשחקי הדרבי. הפועל עוברת את מכבי תל אביב בטבלה ועולה למקום השני מכבי יורדת למקום הרביעי. בשבוע הבא ייערך משחקה של מכבי תל אביב נגד מכבי פתח תקווה באיצטדיון רמת גן, זאת, בעקבות שזרוע חורף שייערך בבלומפילד.