שער של מאיוקה קבע כי הצהובים נשארים מושלמים גם לאחר המחזור השלישי בגביע הטוטו

לאחר שני נצחונות בשבועיים האחרונים, התארחה הערב מכבי "פייג'יאה" ת"א אצל הפועל ר"ג באצטדיון וינטר, במטרה להמשיך את קו הנצחונות. בהרכב שהעלה אבי נמני פתחו: שטראובר, ג'אן, טומאסיץ', שפונגין, כחלון, שבחון, ייני, ישראלביץ', יברויאן ואבידור. משחק שבלוני של שתי הקבוצות איפיין את פתיחת המשחק. המארחים שלטו יותר בכדור, אך התקשו לתרגם את למצבים מסוכנים ליד השער של שטראובר. בדקה ה-12 נשלח דאטורו בכדור עומק מצוין למצב של אחד על אחד מול שטראובר, אך בעט היישר לידיו של השוער. בדקה ה-19 הגיעה ההזדמנות הראשונה של מכבי. ישראלביץ' שלח כדור מדוד לתוך הרחבה. יברויאן עצר על החזה, והופל על ידי השוער רפי כהן. שחקני מכבי טענו לעבירה של השוער. שטרית סימן להמשיך. שלוש דקות מאוחר יותר הגיעה גם ר"ג קרוב לכיבוש. כדור גובה של בני חדד עבר את שטראובר והגיע לראש צ'קאנה, שנגח מעל השער.

בדקה ה-25 זכתה מכבי לכדור חופשי מרחק 18 מטרים משער של כהן. גפני שלח כדור מסובב לפינה השמאלית, אבל השוער של ר"ג היה מוכן. קובי חסן "זכה" לכרטיס הצהוב הראשון במשחק בדקה ה-32, לאחר שבעט בפניו של שבחון במהלך מאבק על כדור ליד קו החוץ. הצהובים החלו להתעורר מהפתיחה המבולבלת שהציגו, וללחוץ יותר את השער של כהן. בדקה ה-36 מבצע חילופי מסירות יוצא מן הכלל, הסתיים בכדור עומק של שבחון לאבידור. בלם ר"ג התערב בזמן והרחיק את הכדור. ארבע דקות מאוחר יותר ערך מאמן ר"ג, יובל נעים, חילוף לא שגרתי כשהוציא עוד במחצית הראשונה את איליי, כשבן לוז נכנס במקומו.

מכבי פתחה בצורה נחושה יותר את המחצית השניה. גפני ניסה את כוחו בבעיטה למסגרת בדקה ה-52, אך בעט גבוה מעל שערו של כהן. ארבע דקות מאוחר יותר קיבל שבחון כדור מצוין, נכנס לרחבה, עבר את המגן אך מזווית קשה בעט היישר לידיו של כהן. בדקה ה-61 ביצעו שתי הקבוצות חילופים ראשונים. אבי נמני ערך לא פחות מארבעה חילופים. יצאו איליה יברויאן, יוסי שבחון, רוני גפני ותמיר כחלון, כשבמקומם נכנסים עמנואל מאיוקה, אורי שטרית, ציון צמח ודור מלול. ברמת גן יצא קרלוס צ'קאנה כשעומר פרץ נכנס במקומו. בתוך התרדמת הכללית שהשתלטה על המשחק במחצית השניה, מצאה מכבי את הרגע הנכון כדי לעקוץ.

בדקה ה-69 קיבל יובל שפונגין כדור בצד ימין, הגיע עד הקו ושלח כדור לתוך הרחבה. עמנואל מאיוקה הגיע ראשון ובנגיחה קשתית מעל כהן קבע 0:1 למכבי! הלחץ הצהוב נמשך. בעיטה חופשית נהדרת של צמח בדקה ה-77 שרקה מעל המשקוף של כהן. דקה מאוחר יותר דהר ישראלביץ' באגף הימני והעביר רוחב למרכז, מאיוקה ניסע להגיע ראשון אבל נבלם. בדקה ה-81 ערכה מכבי את החילוף החמישי במשחק. ריף פרץ עלה להופעת הבכורה של בקבוצה הבוגרת, כשהחליף את יובל אבידור. מוקדם יותר הכניסה רמת גן את עמית אוחנה ושי חדד במקומם של בני חדד ואלי לוי. עד הסיום ניסתה רמת גן ללחוץ לכיוון שערו של שטראובר, אך לא הגיעה להזדמנות ממשית. בסיום ניצחון שלישי ברציפות למכבי ת"א בגביע הטוטו.