הצהובים השלימו ניצחון שני בגביע הטוטו כאשר גברו בקלות על מ.ס אשדוד עם שערים של גפני, שבחון, אבידור ומאיוקה

לאחר הניצחון על בני סכנין במחזור הראשון של גביע הטוטו, בתוצאה 2-3, אירחה מכבי ת"א את מ.ס. אשדוד במחזור השני של המפעל. אבי נמני חסר היום את לירן שטראובר ויובל שפונגין, שיצאו למחנה האימון באנגליה עם נבחרת ישראל. במקומם פתחו גיא סולומון ודור מלול. בדקה החמישית למשחק נגע גיא סולומון בפעם ראשונה בכדור, כאשר הדף כדור קרן שהוגבה על ידי משה אוחיון. חש דקות מאוחר הגיעה ההזדמנות הראשונה של מכבי. איליה יברויאן קיבל את הכדור 20 מטרים משערו של שקל, ובעט חזק ושטוח לפינה הימנית. השוער של אשדוד זינק בזמן והדף לקרן. חמש דקות מאוחר יותר, גם שקל לא יכול היה להושיע את אשדוד. דור מלול מצא בכדור נהדר את גפני חופשי בתוך הרחבה. המגן לא התבלבל וגלגל בין רגליו של השוער, לרשת. 1:0 למכבי. שער שני רצוף למגן של הצהובים.

מכבי ת"א המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-21 קיבל איליה יבוריאן כדור בצד ימין של הרחבה, ובעט שטוח וחזק למסגרת של שקל, שפעם נוספת הציל לקרן. בדקה ה-25 לאחר קרן נוספת ישראלביץ' בעט כדור שפגע לטענתו בידו של שחקן הגנת אשדוד. תבריזי הורה להמשיך. הלחץ הצהוב נמשך בקצב, ובדקה ה-38 מכבי ת"א כמעט ועלתה ליתרון שני שערים. ישראלביץ' במהלך מצויין עבר שני שחקני אשדוד, הגביהה לרחבה, יברויאן הגיע ראשון ונגח לרשת. השופט תבריזי פסל את השער בטענת נבדל. חמש דקות נוספות חלפו ומכבי הוציאה עוד התקפה נהדרת לדרך. ישראלביץ' הגביה כדור נפלא מעל הגנת אשדוד, ומצא את יוסי שבחון לא מכוסה. הקשר המוכשר של מכבי ירה חזק לרשת הגבוהה של שקל, 0:2 למכבי.

המחצית השנייה נפתחה בעצלתיים כאשר בדקה ה-59 הגיעה מכבי ת"א להזדמנות ריאלית ראשונה. שבחון העביר כדור רוחב משמאל ליבוריאן, שבעט חזק ליד הקורה של אשדוד. בדקה ה-62 ביצע אבי נמני את החילוף הראשון כאשר ציון צמח נכנס במקומו של יוסי שבחון. דקה אחת בלבד חלפה, וצמח הנהדר הצדיק את החילוף כבר בנגיעתו הראשונה בכדור. הכשרון הצעיר מצא את איליה יברויאן בצד ימין, שהעביר רוחב לתוך הרחבה, יובל אבידור הגיע ראשון ודחק פנימה. 0:3 למכבי. בדקה ה-75 החמיצה מכבי ת"א הזדמנות לכבוש את השער הרביעי, כאשר יבוריאן מסר מימין למאיוקה, שנותר חופשי לחלוטין אך לא הצליח להשתלט על הכדור. שתי דקות לאחר מכן בדקה ה-77 יצא איליה יבוריאן ובמקומו נכנס לשחקן השחקן הנבחן מגאנה, קוג'ו פוקו. 

המהלך המשמעותי הראשון של פוקו הסתיים בשער הרביעי של הצהובים. החלוץ הגנאי זכה במאבק על הכדור מול שני שחקני הגנה של אשדוד, העביר רוחב נהדר ומצא את עמנואל מאיוקה חופשי לחלוטין. מאיוקה בעט שטוח לפינה הימנית, שקל לא זז. 0:4 למכבי. לאחר דקה מכבי ת"א כמעט כבשה את החמישי, כאשר צמח עבר שני שחקנים, וג'אן הפציץ מהרחבה כדור שפגע בקורה. בתום 90 דקות נהדרות של כדורגל, ירדה מכבי עם ניצחון שני רצוף בגביע הטוטו. הפעם גובה הניצחון גם ביכולת משכנעת, שהתבטאה בתוצאת הסיום החד צדדית.