למרות שנשארו בעשרה שחקנים השלימו הצהובים מהפך וניצחו את עכו באיצטדיון גרין

יופי של משחק קיבלנו היום (שבת) בנצרת עלית. עכו עלתה פעמים ליתרון למרות שליטה מוחלטת של מכבי ברוב שלבי המשחק, שערים של יבוריאן ושבחון השוו לטובת מכבי שכבר הייתה בדרך לניצחון, אבל אז הורחק קומאץ' ולמרות זאת הייתה ידה של מכבי על העליונה לאחר כיבוש נוסף של יבוריאן. לאחר השער ידעה מכבי לשמור על היתרון הכל כך חשוב. זהו הניצחון הרביעי ברציפות של הקבוצה. מחצית ראשונה: מכבי פתחה את המשחק טוב יותר אך השיגה עד כה שתי החמצות וכרטיס צהוב לקומאץ' לאחר שעmר מתרפצת בעבירה, גם אלמליח מעכו ראה את הצהוב. אושרי גיטא היה קרוב לכיבוש כשהגיע לאחד על אחד מול שטראובר והשוער הציל את מכבי. מכבי המשיכה ללחוץ למן הפתיחה אך שתי החמצות של שבחון הראשונה (דקה 25) שבחון מול השוער אך שתי בעיטות שלו נהדפות על ידי גורש.

כעבור שלוש דקות קרן של אילייב מוצאת את שבחון לא מכוסה אך הנגיחה הלכה החוצה, לא עברו עוד שלוש דקות ואילייב נגח מעל גורש אך הכדור חולץ מהקו. וכשלא כובשים סופגים: עכו יצאה לאחת מההתקפות הבודדות שלה אדק ואבדוק ראזק בדאבל פס מצויין ואדק קבע 0-1 לעכו. לאחר השער מכבי המשיכה את הלחץ אך לא הייתה קרובה לכיבוש, מכבי משחקת טוב יותר ולוחצת, אבל התקפה אחת של עכו הספיקה כדי לעקוץ ולעלות ליתרון. מחצית שנייה: הלחץ של מכבי משתלם סוף סוף בדקה ה-48, ג'אן פרץ לרחבה לאחר קרן של מכבי, ונתן מסירה נפלאה מול שער ריק ליבוריאן שסוף סוף כבש לאחר שהשער האחרון שלו הגיע במחזור הרביעי. מכבי המשיכה ללחוץ ואילייב וקומאץ' ממשיכים להחמיץ. דקה 52 אילייב בעט מ-16 מטרים גורש הדף מצויין. בדקה ה-60 שחר סימן טוב העלה ליתרון את עכו לאחר יציאה לא טובה של שטראובר, בדקה ה-67 נכנס בוזגלו שלא הספיק להיות 2 דקות על המגרש ובישל גול לשבחון: הכדור הגיע לבוזגלו כ-20 מטרים מהשער, בוזגלו פרץ לעבר השער וראה את שבחון לידו, שבחון בכדור ראשון בעט עם הפאלש לפינה של גורש וזה 2-2.

אוהדי מכבי לא הספיקו לחגוג את השיוויון ואחרי 2 דקות מכבי נשארה ב-10 שחקנים לאחר שקומאץ' קיבל את הצהוב השני וסיים את המשחק. נימני הגיב עם חילוף מיידי כשהכניס את ייני והוציא את אילייב שהיה טוב והגיע למצבים אך לא השכיל לכבוש. שרן החזיר את האיזון לקישור האחורי של הקבוצה וכך יכלה מכבי לצאת למתפרצות כשבחלק הקדמי יש לה את אבידור שבחון יבוריאן ובוזגלו. בדקה ה-81 המהלך הניב פרי, מכבי קיבלה בעיטה חופשית מ-40 מטרים, את הכדור לקח בוזגלו שהרים כדור לרחבה שנהדף על ידי ההגנה היישר ליבוריאן שבעט עם כל הלב לרשת של גורש. מכבי משלימה את המהפך. עד לסיום המשחק ניסתה עוד עכו ללחוץ את מכבי והגיעה להזדמנות טובה לאחר בעיטה חופשית ממש בדקה האחרונה של תוספת הזמן, אך הגנת מכבי הרחיקה ואז שרק שופט המשחק, מנשה משיח, לסיום המשחק: ניצחון דרמטי, חשוב, ועם הרבה אופי למכבי בנצרת עלית על הפועל עכו.

אבי נימני: "הראנו המון אופי, וגם היכולת היתה טובה. הם כבשו משתי התקפות בכל המשחק. אחרי זה גם הורחק לנו שחקן ולא קרה כלום, המשכנו לשחק באותה שיטה וכל הקרדיט מגיע לשחקנים על זה. אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה קדימה. על נושא החיזוק אמר המאמן: "יש לנו בעיה של עומק בסגל. היום אפילו לא היו 18 שחקנים להלביש אבל גם אם לא יהיה חיזוק, נמשיך עם הסגל הקיים. בכל מקרה שחקן שיגיע לא ישנה את הקבוצה מצד לצד, אנחנו מאוד מרוצים ממה שיש". איליה יבוריאן: "אני מאוד שמח שניצחנו, זה נותן ביטחון, הגיע הזמן שאני אכבוש ואני שמח שכבשתי"