אבי(דור) הניצחון: מכבי ת"א ניצחה 0-1 את הפועל חיפה בבלומפילד משער מאוחר של יובל אבידור

מכבי אירחה בבלומפילד במסגרת המחזור ה-19 את הפועל חיפה. בסיבוב הקודם הפסידו הצהובים בקריית אליעזר, ורצו להשיג ניצחון על האדומים. זה היה מתיש אך בסוף הכדור נכנס בדקה ה-85 לאחר שמכבי לחצו רוב שלבי המשחק על חיפה.בסופו של דבר היה זה יובל אבידור עם שערו השני העונה שהקנה למכבי ניצחון שלישי ברציפות.  נימני:"אני שמח בשביל אבידור". מכבי משיגה לראשונה העונה שלושה נצחונות רצופים, וממשיכה להצמד לצמרת הגבוהה. מיצ'ל גולדהאר, בעלי הקבוצה, צפה במשחק לאחר שצפה בבוקר במשחק הנוער של המועדון.

מחצית ראשונה: כבר בדקה ה-2 הזדמנות טובה למכבי. הכדור הגיע לאלייב ברחבה אך הוא התקשה להחליט אם לבעוט או למסור ולבסוף יצאה לו בעיטה חלשה היישר לידי אוהד כהן. בדקה ה-7 עוד הזדמנות טובה למכבי כחלון הכניס כדור לרחבה ליבוריאן שבנגיעה הוציא החוצה לאילייב שבעט שטוח והחוצה. מכבי המשיכה לשלוט ובדקה ה-11 אחרי קרן הגיעה לעוד מצב. זוכרים את השער בשבוע שעבר נגד בני יהודה? אז אותו המצב רק שהפעם נגיחה של שבחון אחרי קרן של אילייב חמקה במעט מן הקורה הימנית של אוהד כהן. בדקה ה-15 הפועל חיפה יצאה למתפרצת לאחר איבוד כדור של יבוריאן במכרז המגרש, לבסוף הכדור הגיע לערן לוי שמ-18 מטרים בעט לידיים של שטראובר. בדקה ה-26 עוד מצב למכביכדור קרן נהדף לעבר רוני גפני שמרים לרחבה אך הנגיחה של יבוריאן חלשה ולאוהד כהן אין בעיה לאסוף את הכדור.

בדקה ה-29 נפסקה עבירה לטובת הפועל חיפה מ-20 מטרים מצד שמאל ערן לוי לקח את הבעיטה אך הכדור נהדף בחומה ויצא לקרן אותה גם לקח לוי, הפעם הכדור לרן אבוקרט שנגח מקוב, אך שטראובר הציל. בדקה ה-36 קיבל דור מלול כדור באגף ימין הטעה פעמיים את המגן ובסוף הרים כדור שקיבל סיבוב וכמעט חדר לרשת, אוהד כהן הציל. מכבי המשיכה ללחוץ, בדקה ה-40 לאחר עוד קרן, הכדור נהדף לגפני שירה מ-25 מטרים מעל השער. לאחר דקה נפסקה בעיטה חופשית לזכות מכבי מ-20 מטרים מצד ימין, מצב מעולה לאילייב להראות את כישוריו, אך הכדור שבעט אילייב נעצר בחומה. סיום המחצית הראשונה 0-0. למרות משחק טוב ולחץ של מכבי התוצאה במחצית היא מאופסת.

מחצית שנייה: בדקה ה-50 מכבי הייתה הכי קרובה עד עכשיו לכיבוש. מבצע אדיר של שבחון במהלכו עבר שני שחקני הגנה אדומים וחדר לרחבה, הסתיים במסירה ליבוריאן שמול השוער בעט תוך כדי סיבוב גבוה מעל השער. בדקה ה-56 עוד בעיטה חופשית למכבי ושוב אילייב הרים לרחבה, הפעם היה תורו של הבלם, ראלדס, לבעוט החוצה מתוך הרחבה. בדקה ה-59 הגיע החילוף הראשון של המשחק: יצא לבן חלמדזה שסיים את הופעת הבכורה שלו, החליף אותו בראין גרזיץ. בדקה ה-64 ראינו את קומאץ בפעולה: בעיטה מ-30 מטרים איצלה את אוהד כהן להדוף את הכדור לקרן שלא נוצלה. כעבור דקה עוד הזדמנות למכבי, דור מלול הרים מהאגף כדור היישר לראשו של יבוריאן שנגח חלש ואוהד כהן עצר בקלות. באותה דקה מכבי ערכה חילוף כפול: יצאו תמיר כחלון ושרן ייני, החליפו אותם גיז'רמו ישראלביץ וציון צמח.

בדקה ה-76 ערכה מכבי את חילופה האחרון: יצא אילייב ונכנס אבידור. בדקה ה-80 הזדמנות טובה למכבי: הכדור נהדף לישראלביץ מ-16 מטרים מהשער, הבעיטה שלו נהדפה לקרן אותה לקח ציון צמח שהרים טוב לראשון של ראלדס, שנגח חלש ושוב אוהד כהן עוצר בלי בעיה. בדקה ה-82 גם חיפה ביצעה את חילופה האחרון במשחק. יצא ערן לוי ונכנס במקומו הישאם כיוואן. בדקה ה-85 סוף סוף זה הגיע. קומאץ' מרחיק כדור בהגנה לעבר יבוריאן שנותן קטנה לישראלביץ, זה המשיך את הכדור במסירה לכיוונו של אבידור שמתוך הרחבה בעט בעוצמה, עם כל הלב, לרשת של אוהד כהן 0-1 למכבי. מכבי המשיכה את התנופה מהגול, ובדקה ה-89 כמעט הכפילה את היתרון, אבידור מסר כדור רוחב לציון צמח שמ-20 מטרים בעט חזק אך לחוץ. בתוספת הזמן ראה ישראלביץ את הכרטיס הצהוב לאחר בזבוז זמן. סיום המשחק: ניצחון חשוב למכבי על הפועל חיפה.

תגובות: נימני: "זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, אנחנו ברצף של נצחונות ואנחנו גם לא סופגים וזה חשוב. יש לנו בעיה של ניצול מצבים. אנחנו מגיעים להרבה הזדמנויות ולא מנצלים אותן. אני לא נכנס ליכולת של יברויאן או של שחקן אחר, אבל ברור שחסר לנו עוד שחקן. אם יבוא מישהו, ואני לא מתחייב שיגיע, הוא יהיה שחקן שישדרג את הסגל". לגבי אבידור אמר נימני: "אני שמח בשביל אבידור ,זה שער חשוב שייתן לו הרבה ביטחון. הוא עובד מאוד קשה מפתיחת העונה, אבל הדברים לא כל כך הסתדרו לו. בוזגלו? אני לא יכול לעשות חילופים בגלל שהקהל מבקש. קבלת החלטות צריכה להיות לטובת הקבוצה. מאור ישולב עם הזמן, צריך לזכור שהוא חזר מפציעה ארוכה. אני לא רוצה להיכנס לזה שהמשפחה שלו עזבה".