יוסי של ניצחון: שער של שבחון ניצח את בני יהודה

מכבי תל אביב ניצחה במשחק צמרת חשוב את בני יהודה 0-1 במשחק חוץ בבלומפילד. את השער למכבי כבש יוסי שבחון בדקה ה-30, מאז ועד הסיום הודות לראלדס המעולה שמרה מכבי על היתרון וניצחה בצדק. אבי נימני: "לניצחון יש משמעות גדולה מאוד בטבלה". מכבי תל אביב התארחה היום (שבת) בבלומפילד וניצחה בצדק את בני יהודה במשחק על המקום ה-3. ההזדמנות הראשונה הגיעה בדקה התשיעית לטובת בני יהודה כאשר בלדוט בעט מחמישה מטרים ושטראובר הציל מצויין ובכל מקרה שרק השופט לנבדל. דין מורי היה המוצהב הראשון לאחר עבירה על שבחון. השני היה ליניץ שביצע עבירה מאחור על כחלון שהולידה בעיטה חופשית מ-30 מטרים אותה לקח קומאץ שבעט בעוצה וסחט הדיפה טובה מקדוש, שוערה של בני יהודה שהדף את הכדור לקרן. את הקרן לקח אילייב שהרים מצויין לראשו של שבחון שמ-11 מטרים לא מכוסה ברחבה קבע 0-1 צהוב. כעבור שלוש דקות ניסה אלירן עטר לבעוט מ-20 מטרים כדור למרכס השער, לשטראובר לא הייתה בעיה.

הקצב הטוב מאז כיבוש השער נמשך, מהלך מצויין של כחלון מצא את יבוריאן חופשי לגמרי באגף, כדור הרוחב שניסה להעביר לעבר אילייב היה חלש והגנת בני יהודה הרחיקה. דקה 41 התקפה יפה של בני יהודה מסתיימת בהרחקה של הגנת מכבי, הכדור מגיע למהראן ראדי שמ-20 מטרים מניף את הרגל אך הכדור יוצא. עם תוספת הזמן הזדמנות טובה לבני יהודה: כפיר אדרי מרים מצויין לרחבה, ומוצא את הראש של רהאדי שנוגח לחוץ. סיום המחצית הראשונה: מכבי מובילה 0-1 משערו של שבחון. מחצית שנייה: הזדמנות ראשונה למכבי במחצית השנייה דקה 52 : גפני חוטף כדור במרכז המגרש, מתקדם ומ-20 מטרים בועט החוצה. כעבור דקה הזדמנות מצויינת לכחלון: שבחון שיכול היה לבעוט במצב חופשי מ-20 מטרים העדיף למסור לכחלון שהיה במצב טוב יותר, הכדור הגיע לכחלון מצד ימין מול השוער, אך ידו של רן קדוש הייתה על העליונה. עברה עוד דקה וגם ייני ראה את הצהוב, לאחר עבירה מאחור על גלבאן.

בדקה ה-56 ראינו למה יבוריאן המשיך לקבל קרדיט בהרכב, הכדור הגיע אליו על סף רחבת ה-16 יבוריאן עשה סיבוב על המגן ובעט כדור שפספס את הקורה במעט. בדקה ה-59 ראה לירן כהן את הצהוב לאחר עבירה על גפני, זה גם היה המהלך האחרון שלו במשחק, משה ביטון החליף אותו. הקצב הטוב נמשך, כעבור דקה יכול היה יבוריאן להכפיל את היתרון: הרמה טובה של שפונגין מצאה אותו בלתי מכוסה מ-11 מטרים, אך יבוריאן נגח לידי רן קדוש. הצהוב השני של מכבי הגיע לאחר שתי דקות, אילייב ביצע עבירה על גלאבן וזכה להיכנס לפנקסו של יפת. בדקה ה-68 סיים אילייב את המשחק, גיז'רמו ישראלביץ החליף אותו. בדקה ה-77 חילוף נוסף במכבי: יצא איליה יבוריאן שהיה מעולה, החליף אותו יובל אבידור.

בדקה ה-82 בני יהודה מבצעת עוד חילוף: נכנס יובל צעירי במקומו של ליניץ'. כעבור דקה הגיעה בני יהודה להזדמנות מצוינת צעירי הרים כדור מצוין לכיוונו של מהראן ראדי שנגח מחמישה מטרים, אך לירן שטראובר בהצלה מצוינת שמר על היתרון של מכבי. באותה דקה סיים גם כחלון את המשחק כאשר בוזגלו החליף אותו. דקות הסיום מאופיינים בלחץ של בני יהודה לכיוון שערה של מכבי שהצליחה לשמור על היתרון. שופט המשחק הוסיף ארבע דקות. סיום המשחק: ניצחון חשוב 0-1 למכבי על בני יהודה שמבסס את הקבוצה במקום ה-3. 
תגובות: אבי נימני: "לניצחון יש משמעות גדולה מאוד בטבלה. אנחנו כרגע 6 נקודות מבני יהודה ו-8 מבית"ר וזו נקודת זינוק טוב להמשך. אני שמח ששלטנו וחבל שלא תרגמנו עוד מצבים לשערים. המקום השני עובר בראש, אבל המטרה היא קודם כל להבטיח מקום באירופה".