שער ניצחון דרמטי של האריס מדוניאנין בדקה ה-94 סידר למכבי ת"א 1-2 על הפועל פתח תקווה

מכבי ת"א אירחה הערב (שבת) את הפועל פ"ת בבלומפילד ללא קהל במסגרת המחזור ה-5 של ליגת העל. מכבי ת"א הגיעה למשחק לאחר רצף ניצחונות מרשים על והצליחה להמשיך את הרצף למרות המשחק החלש ובזכות הרבה מזל. למרות שמכבי ת"א שלטה ברוב חלקי המשחק היא לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים. דווקא לאחר השיפור במחצית השניה דודו ביטון הפתיע עם פריצה טובה וכבש בדקה ה-70 יתרון סנסציוני. מכבי ת"א לא נלחצה ודקות נחושות הביאו את שער השוויון. יובל אבידור פרץ בשמאל הרחבה ומצא את אלירן עטר שהיה חופשי לגמרי וכבש בקלות את השוויון. בדקה ה-94 לאחר אינספור בזבוזי זמן של הפועל פ"ת האריס מדוניאנין קיבל את הכדור מראנגלוב בקצה הרחבה, פרץ פנימה וכבש שער ניצחון נהדר עם הרבה מזל.

המשחק שוחק לעיני יציעים ריקים בשם העונש שנגזר על הקבוצה בעקבות אירועי המשחק נגד סכנין. האווירה של משחק ללא קהל הורגשה היטב בבלומפילד וברוב המשחק שרר שקט באצטדיון. האוהדים שלא יכלו להיכנס לבלומפילד התכנסו מחוץ לאצטדיון ועודדו את הקבוצה מבחוץ במשך 90 הדקות. מועדון הכדורגל של מכבי ת"א אירח הערב את משפחתו של בר ירמיהו ז"ל שהיה אוהד הקבוצה ונפטר בנסיבות טרגיות, לצפייה בכתבה על בר כנסו: https://www.maccabi-tlv.co.il/News.asp?ID=1197.

אבי נמני אמר לאחר המשחק: "צריך להיות הוגנים, לא שיחקנו טוב. הכי קל זה להגיד שזה בגלל הקהל, ברור שזה לא תורם לאף אחד, אבל אין קשר בין היכולת לאוהדים.עושים לנו עוול כשאומרים שאנו לוקחים אליפות בהליכה וחבל שיש שחקנים שמתחילים להאמין בזה. פתח תקוה סגרו אותנו מצוין וכשהגענו להזדמנויות לא הבקענו. ספגנו שער מהצד השני אך במקום להיכנס ללחץ, קיבלנו דחיפה גדולה. יש משחקים שהיכולת פחות טובה. הניצחון הזה לא הגיע לנו, אבל אין מגיע בכדורגל. השחקנים שהבאנו בקיץ נתנו ערך מוסף. היה שווה לרכוש את עטר ומדוניאנין רק בשביל הרגעים האלה. מה שחשוב זה הנקודות."

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק איטי מצד שתי הקבוצות. ישראל זגורי הצליח להחמיץ מול שער חשוף בדקה ה-37, ומנשה משיח הספיק לשלוף מספר כרטיסים צהובים לשחקני שתי הקבוצות, כאשר גל כהן ניצל מספיגת כרטיס צהוב שני ואדום לאחר עבירה מאחור שביצע על מאור בוזגלו. דקה אחת של תוספת זמן, שמנשה משיח היה חייב להוסיף עקב פציעה של שטראובר מכדור שנבעט לעברו, הספיקה על מנת להוריד את הקבוצות ללא שערים לחדרי ההלבשה.

המחצית השנייה נפתחה בחילוף מצד מכבי ת"א, כאשר קלמי סבן הוחלף ע"י רנגלוב. שתי דקות מפתיחת המחצית החמיץ קולאוטי הזדמנות מעולה להעלות את מכבי ליתרון כאשר נגח משלושה מטרים על שוער פתח תקווה שניר דורי. בדקה ה-63 ביצע יוסי מזרחי חילוף שני כאשר מאור בוזגלו הוחלף ע"י יובל אבידור. בדקה ה-70 עלתה פתח תקווה ליתרון משום מקום, כאשר דודו ביטון בבעיטה חלשה מאוד מתוך הרחבה הכניע את לירן שטראובר. 1-0 הפועל פתח תקווה. בדקה ה-73 נשלח גל אלברמן לכר הדשא במקום סידיבה.

בדקה ה-81 חילוף ראשון בפתח תקווה כאשר אלון תורג'מן נכנס במקומו של גיא צרפתי. בדקה ה-83 מכבי ת"א הצליחה להשוות לאחר שיובל אבידור במשחק כדור טוב בצד שמאל בתוך הרחבה החזיר לאחור לאלירן עטר שהפציץ חזק, שטוח ופנימה. 1-1 בבלומפילד. בדקה ה-93 אור בן חמו נכנס בפתח תקווה במקומו של רפי דהן. בדקה ה-94 כבש האריס מדוניאנין את שער הניצחון, כאשר קיבל כדור מקצה הרחבה, והפציץ פנימה. 1-2 מוצדק למכבי ת"א. הפועל פתח תקווה אמנם בזבזה חלק גדול מחמש הדקות של תוספת הזמן, אך הצדק ניצח בשער הניצחון הנפלא של מדוניאנין.