משחק טוב של מכבי ת"א הסתיים ברביעייה לרשת רמת גן, אלי לוי (עצמי), ישראלביץ, אבידור וכחלון כבשו למכבי

משחק טוב מצד חניכיו של אבי נמני הסתיים בניצחון חשוב על הפועל רמת גן שבוע לפני הדרבי. לאחר מחצית ראשונה יותר מאוזנת, שהסתיימה ביתרון של שער לזכות מכבי, דווקא מראשו של אלי לוי, עלתה מכבי למחצית השנייה בה כבשה שלישייה והבטיחה את ניצחון. השער היפה במשחק, ואולי העונה, הגיע מרגליו של סרג' איילי לאחר מספרת מדהימה. רמת גן, שחשבה שתוכל ליצור מומנטום טוב ואולי אף לשהוות את המשחק, ספגה שער לאחר דקה מרגליו של יובל אבידור, כשגם למבשל, מאור בוזגלו, מגיעות מחמאות לאחר שכדור העומק שלו הציב את אבידור חופשי מול השער. עד לסיום הרגיעה מכבי את המשחק, ודווקא בקרן האחרונה של המשחק, בוזגלו עם בישול שני, הרים כדור נהדר לראשו של כחלון שנגח פנימה ונתן את האות לאוהדי מכבי להתחיל את ההכנות מבחינתם לדרבי בשבוע הבא.

מחצית ראשונה: לא עברה דקה וקומאץ' ראה את הצהוב לאחר עבירה על עומר בוקסנבוים. נפסקה בעיטה חופשית לרמת גן מטווח של 20 מטרים, קלדיירה בעט מצויין לחיבורים אך שטראובר הציל בזינוק מצויין לקרן. דקה 7 מכבי קרובה לכיבוש: קרן של קומאץ' יצרה ערבובייה ברחבה, הכדור הגיע לשבחון שהיה חופשי מול השער אך ממצב קשה בעט גבוה מעל השער. דקה לאחר מכן אוחנה הקפיץ כדור לאיילי שבעט מהאוויר לידיים של שטראובר. לא עברה עוד דקה ומכבי כבשה את הראשון: הכדור הגיע לג'אן לאחר קרן, ג'אן הגביה לרחבה ואי הבנה בין ארקין לדומב שכבש דווקא לשערו הוא נתנה את היתרון למכבי. דקה 10 0-1 למכבי. מכבי המשיכה לתקוף, ובדקה ה-12 מאיוקה מסר לישראלביץ בתוך הרחבה, ישראלביץ הרים כדור לשבחון שבעט מ-14 מטרים מעל השער. מכבי המשיכה לצאת למתפרצות מסוכנות.

אחת כזאת, בדקה ה-23 כמעט הכפילה למכבי את היתרון: קומאץ' בעט בעיטה חופשית למרכז השער, ארקין הדף לא טוב לאמצע הרחבה, רגע לפני ששבחון הגיע הכדור הורחק עד לישראלביץ שירה את הכדור סמוך לקורה. בדקה ה-26 שי חדד ראה את הצהוב לאחר עבירה על קומאץ', מכבי יצאה להתקפה, הכדור הגיע למאיוקה שהכניס כדור לישראלביץ מצב טוב, הכדור ברח לו מעט ואת הבעיטה ארקין עצר יפה. בדקה ה-32 מכבי ערכה את החילוף הראשון: מאיוקה שנפצע ולא יכל להמשיך יצא, נכנס במקומו מאור בוזגלו. בדקה ה-39 רמת גן יצאה להתקפה, הרמה מהאגף הימני מצאה אתאיילי במצב טוב, שטראובר הציל מספיגה. לא עברה דקה, וקרן טובה של בוזגלו מצאה את ייני שנגח מצויין אך שוב ארקין היה במקום והציל. על סף השריקה שבחון קיבל כדור באגף התקדם איתו והעלה כדור מצויין לבוזגלו שהגיע מאחור ונגח טוב אבל רק למרכז השער. סיום המחצית הראשונה: מכבי מגיעה למצבים ושולטת במרכז השדה, אך רמת גן בכמה התקפות טובות הייתה יכולה להשוות.

מחצית שנייה: רמת גן הייתה הראשונה שהגיע להזדמנות במחצית השנייה: בדקה ה-52 גפני מסר כדור לא מדוייק באמצע המגרש, קלדיירה ירה כדור מסוכן אך מעל השער. בדקה ה-59 קרן שנפסקה למכבי הגיעה לליאור ג'אן בתוך הרחבה, אך הגנת רמת גן הרחיקה בשנייה האחרונה, הכדור יצא לקרן נוספת שהורחקה שוב לחוץ, ואז הגיע השני של מכבי: הוצאת חוץ של קומאץ' הגיעה לישראלביץ שמ-16 ירה עם הפאלש לפינה של ארקין. דקה 60 0-2 למכבי. כעבור דקה מכבי ערכה את החילוף השני: יצא קומאץ' שקיבל צהוב ונכנס במקומו יובל אבידור. בדקה ה-68 קיבלנו את אחד השערים היפים של העונה: עמית אוחנה הרים כדור למרכז הרחבה, ואיילי במספרת מרהיבה צימק ל2-1. החלומות של רמת גן על שוויון החזיקו מעמד פחות מדקה: התקפה מתפרצת של מכבי ברשות בוזגלו שהכניס כדור מצויין לאבידור שלא התבלבל, עבר את ארקין וכבש, 1-3 למכבי.

לאחר השער ערכה רמת גן את חילופה הראשון: יצא אלי לוי, ונכנס במקומו תומר תייר. בדקה ה-74 ערכה מכבי את חילופה האחרון: יצא יוסי שבחון, ונכנס במקומו תמיר כחלון. בדקה ה-76 ראה בוזגלו את הצהוב לאחר שביצע עבירה על קובי מוסא. המשחק נרגע והתנהל בעיקר במרכז המגרש, בדקה ה-88 הייתה מכבי קרובה לכיבוש פעמיים: בראשונה כחלון הכניס כדור מצויין לאבידור שהפעם בעט מעל השער, מייד לאחר מכן ישראלביץ חטף כדור והכניס ליבוריאן שבעט בסיבוב החוצה. לקינוח, בתוספת הזמן, כבשה מכבי את הרביעי: קרן של בוזגלו הגיע לראשו של כחלון, שנגח עם כל הלב פנימה 1-4 למכבי בסיום. 

נימני התייחס לדרבי הקרוב: "זה נכון שמדובר בדרבי ויש יוקרה, אבל צריך לחשוב שאחרי המשחק זה שלוש נקודות בלבד ולא מעבר. המטרה שלנו עוד מתחילת העונה היא להיות באירופה וכרגע אנחנו נמצאים במקום שמוביל אותנו לשם. עוד נראה אם אחרי זה יקרו דברים שנהיה מרוצים מהם. חבל על הפציעה של מאיוקה". נימני נשאל על חיפה: "לא צריך להתייחס לשיטת קיזוז הנקודות, אלא לתת קרדיט ענק לחיפה שמנצחת בלי הפסקה. היא לא תלויה באף אחד, גם לא בנו". ישראלביץ: "אנחנו חיים ממשחק למשחק ועושים את מה שנמני אומר לנו. אנחנו רוצים להגיע לאירופה ובשביל זה צריך לנצח. על הגול שלי עבדנו באימון ואני שמח שזה יצא לפועל כמו שצריך".