שבוע לאחר המשחק המרתק עם בית"ר ירושלים השיגה מכבי ת"א רק  0-0 נגד בני סח'נין

לא לפתיחת סיבוב כזו ציפו במכבי. לאחר משחק מעולה נגד בית"ר ירושלים הגיעה מכבי למשחק "חוץ" נגד סכנין. מכבי התארחה ברמת גן וזכתה לרוב של אוהדים אך לא הציגה משחק טוב והתקשתה להגיע למצבים. מכבי אמנם שלטה ברוב שלבי המשחק בנעשה בשדה אך לא מעבר לכך. מכבי חסרה את מאיוקה שיצא עם זמביה לאליפות אפריקה, יובל אבידור פתח במקומו. בשבוע הבא תארח מכבי בבלומפילד את הפועל פתח תקווה ותקווה לחזור ולהציג את היכולת היותר טובה שאפיינה אותה בהמלך הסיבוב הראשון. פתיחת המשחק: מכבי פתחה את המשחק בדחיפה של כ-2000 אוהדים ביציע. וכבר בדקה ה-2 אילייב הכניס כדור לרחבה לכיוונו של אבידור, אך מאיר כהן היה ראשון לכדור. כעבור שלוש דקות זה שוב אילייב עם כדור שהורחק מרחבת סכנין עד לאילייב שיכל מ-16 מטר לבעוט, אך העדיף למסור לאבידור שבעט עם רגל ימין החוצה.

בדקה ה-9 נשלח חלוץ סכנין, סקוט סילי לכדור ודהר לעבר השער, קפילוטו ביצע עבירה וראה את הכרטיס הצהוב, כמו שרן ייני שקיבל גם הוא את הצהוב בעקבות דיבורים מיותרים עם שופט המשחק, חכמון. בדקה ה-15 סוף סוף הגיעה מכבי למשחק, התקפצה מתפרצת הסתיימה בבעיטה של טומאסיץ מ- 20 מטרים מאיר כהן הדף רק עד אבידור שבבעיטה חוזרת החמיץ. חכמון הניף את הצהוב הראשון לסכנין ליאיא פטי אחרי שזה פלט לעברו מילים מיותרות. מכבי המשיכה את הלחץ, כחלון במבצע באגף הימני עבר שלושה מגנים והעלה לרחבה כדור שהורחק על ידי הגנת סכנין לקרן שלא נוצלה. מכבי שלטה במרכז השדב רוב דקות המחצית הראשונה אך לא הגיעה לסיכון ממשי ליד השער, ובכל זאת יכלה לרדת ביתרון כשאר בדקה האחרונה של המחצית הראשונה הגיע שבחון למצב טוב בתוך הרחבה אבל בעט חלש ולמאיר כהן לא הייתה בעיה לקלוט את הכדור. סיום המחצית הראשונה בתיקו ללא שערים.

מחצית שנייה: ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה הגיעה דווקא מהצד האדום, סקוט סילי בעט נהדר מ-25 מטרים ושטראובר הדף לקרן. בדה ה-59 סיים קפילוטו את המשחק, טומאסיץ עבר לעמדת הבלם וישראלביץ שנכנס תפס את עמדת הקשר האחורי. כעבור דקה גם סכנים ערבה חילוף ראשון: יצא סקוט סילי והחליף אותו סרג'יניו קאדו. בדקה ה-68 עוד חילוף במכבי: יצא יובל אבידור והחליף אותו איליה יבוריאן. בדקה ה-74 תמיר כחלון ראה את הכרטיס הצהוב לאחר שעשה הצגה ברחבה. באותה דקה סיים את המשחק יוסי שבחון, החליף אותו דור מלול שעבר לשחק בקישור. בדקה ה-80 סכנים ערכה את החילוף השני: יצא חאמד בנאיים והחליף אותו באסם גנאיים. בדקה ה-84 גם חיים בנון ראה את הצהוב לאחר כניסה בישראלביץ. שופט המשחק הוסיף ארבע דקות למשחק שלא התעלה לרמה גובהה מצד שתי הקבוצות. בתוספת הזמן חילוף אחרון בבני סכנין: יצא ג'קו ערפאת והחליף אותו אלי ביטון. ביטון לא הספיק להיות דקה על המגרש וראה את הכרטיס הצהוב לאחר בזבוז זמן.

אבי נימני סיכם באכזבה: "צריך לתת קרדיט לסכנין, היתה להם מטרה להוציא תיקו, הם עמדו טוב מאוד ושיחקו סגור וטקטי. אנחנו לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות ואנחנו יורדים מאוכזבים, לא הגיע לנו לנצח היום". על חוסר היציבות אמר נימני: "כרגע אין לנו פתרונות קסם לחוסר היציבות. זה יכול לנבוע מהרבה מאוד דברים אבל בסופו של דבר יש הרבה קבוצות שניצחו 0:1 קטן במשחקים פחות טובים שלהם ולנו זה היה חסר גם היום וגם בעבר. נקווה שבעתיד נשכיל להבקיע את השער כבר בדקות הראשונות, דבר שיעשה לנו את המשחק הרבה יותר קל". כחלון הגיב: אנחנו קצת מאוכזבים שלא הצלחנו לנצח, אבל נעבוד קשה ונעשה הכל בכדי לנצח בשבוע הבא. נתנו את הכל, אבל הכדור פשוט לא נכנס. אף אחד לא יכול להגיד מילה רעה על מישהו אחר בקבוצה, אני לא חושב שמדובר בחוסר יציבות. בכדורגל יש עליות וירידות, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו בפן האישי. אני מרגיש שנתנו הכל, אבל זה לא הלך".