לאחר 1-1 בתום 120 דקות הפסידה מכבי ת"א 8-9 בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים, שטראובר החטיא את הפנדל המכריע

מחצית ראשונה: ההזדמנות הראשונה של המשחק הגיע מהצד של מכבי בדקה ה-21, אבידו מקבל כדור מול הרוש שהוא חופשי באגף אך בעט לחוץ ממצב טוב למדי. כעבור שתי דקות ניסה שפונגין את כוחו בבעיה מ-20 מטר, שלא איימה יותר מידי על הרוש. בדקה ה-27 שוב זה יובל אבידור שהגיע חופשי מול הרוש לאחר מסירת עומק מצויינת של ישראלביץ, אך שוב הרוש עם ידו על העליונה והכדור נהדף לקרן. בדקה ה-34 מכבי המשיכה עם הנסיונות שלה: הפעם ליאור ג'אן ירה כדור מ-25 מטרים לידיו של הרוש. כעבור דקה שונגין פרץ באגף והרים כדור מצויין למאיוקה שהגיע אליו לא טוב ונגח חלש לידיים של הרוש. בדקה ה-37 זה כבר 0-1 למכבי, גיז'ה מרים כדור נהדר לרחבה למאיוקה הלא מכוסה שנוגח לפינה וקובע 0-1 למכבי.

בדקה ה-40 תמוז יכל היה להשוות לאחר טעות בהגנת מכבי, אך הכדור שלו חמק החוצה. על סף המחצית ישראלביץ קיבל כדור והתתקדם איתו לאורך 40 מטרים עד שבעט מחוץ לרחבה ומעל השער. בדקה ה-45 ראה שרן ייני את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה על קובי מויאל. סיום המחצית הראשונה, 0-1 למכבי משער נגיחה של עמנואל מאיוקה. מחצית שנייה: עם פתיחת המחצית השנייה החליף איתן טיבי את קובי מויאל. כבר בדקה ה-47 בית"ר מאזנת, יצחקי מתנהל עם הכדור באגף הימני ומרים כדור לראשו של ברוכיאן שמשווה את התוצאה, 1-1. בית"ר פתחה את המחצית השנייה יותר טוב ולוחצת את מכבי בדקות אלו לשערה. בדקה ה-53 טיבי איבד כדור סתמי שהציב את מאיוקה חופשי מול הרוש, אך הכדור היה מהיר ממאיוקה שלא הספיק להגיע אליו. בדקה ה-56 נפסקה בעיטה חופשית לזכות מכבי מ-20 מטרים גפני בעט את הכדור היישר לחומה הביתרי"ת.

המשחק נרגע ומכבי שולטת יותר בשדה אך בית"ר מסוכנת בהתקפות מהירות יותר. בדקה ה-67 שבחון עשה סיבוב ברחבה ובעט בעוצמה ברגל שמאל, הרוש הדף נהדר לקרן. ישראלביץ הוא המצטיין במכבי עד כה ומפגין משחק משובח. בדקה ה-76 בית"ר עם חילופה השני, כובש השער ברוכיאן יצא, החליף אותו חן עזריאל. מכבי עם חילופה הראשון: יצא יובל אבידור ונכנס איליה יבוריאן. דקה 82 עידן טל מעלה כדור לרחבה ותמוז נוגח גבוה מעל השער. בדקה ה-85 מאיוקה מקבל כדור רוחב בתיבת החמש, אך בועט מעל השער מצב טוב למכבי. בדקה ה-87 ערכה בית"ר את חילופה האחרון: יצא דה לה האסה שנפצע, ונכנס במקומו סבסטיאן ואסקז. בדקה ה-90 ישראלביץ עבר שחקן על סף הרחבה ובעט, הרוש הדף לקרן. המשחק נכנס להארכה. הארכה חלק ראשון: בדקה הראשונה של הארכה ראה גפני את הצהוב לאחר איבוד כדור ועבירה באגף שמאל בחלק המגרש של מכבי.

בדקה ה-97, ישראלביץ שהיה הטוב בשורות מכבי סיים את המשחר לאחר פציעה, החליף אותו אנדריי קומאץ'. דקה 103 קומאץ' מעלה כדור לרחבה ליבוריאן שנגח מקרוב מעל השער הכדור פגע באחד משחקני בית"ר ויצא לקרן, אותה לא ניצלו שחקני מכבי. סיום החלק הראשון של ההארכה 1-1. הארכה חלק שני: שתי הקבוצות נראות עייפות בחלק השני של הארכה והמשחק מתנהל לאיטו במרכז השדה. בדקה ה-112 ראה ואסקז את הצהוב לאחר עבירה על יבוריאן. בדקה ה-113, סיים מאיוקה את המשחק, החליף אותו תמיר כחלון. סיום המשחק לאחר 120 דקות אין הכרעה. המשחק הולך להכרעה בבעיטות עונשין מ-11 מטרים.

סדר בעיטות העונשין: גרשון מבקיע, יבוריאן לא מתבלבל גם הוא וזה 1-1. ואסקז הביתר"י וקומאץ מחטיאים עדיין 1-1. בן שושן בפנים-ג'אן מאזן, תמוז כובש וכחלון המחליף מדייק וזה 3-3. יצחקי ושבחון כובשים גם הם 4-4. טל וייני מבקיעים, 5-5. המותחן נמשך, בנאדו וראלדס הבלמים כובשים גם הם. עזריאל ושפונגין ממשיכים להרשית. וכך גם דנין וקפילוטו 8-8. הרוש השוער ניגש לבעוט ומדייק, שטראובר בועט אך מחמיץ הכדור הולך למשקוף והחוצה, ואיתו גם התקוות של מכבי לתואר העונה.