משחק לא גדול אך עם דרמה בתוספת הזמן הסתיים בחלוקת נקודות בין מכבי ת"א למכבי נתניה

מכבי תל אביב הגיעה אחר הצהריים לאצטדיון בלומפילד ביפו, בשאיפה לחזור למסלול הניצחונות לאחר ארבעת משחקי הליגה האחרונים שכללו את ההפסד בדרבי, תיקו מול פתח תקווה בחוץ, התיקו מול באר שבע וההפסד למכבי חיפה. המשחק במסגרת המחזור ה-27 של ליגת טוטו, נקבע לשעה שלוש בצהריים, שעה שהביאה את אותותיה גם על הקהל כאשר רבים כפי הנראה העדיפו שבת בצהריים בבית על פני הגעה לאצטדיון בלומפילד. עם זאת, הצהובים שכן הגיעו למגרש בעידוד רצוף. דווקא מזג האוויר, נעים וזאת כאשר לרוב בשעות אלו קורנת שמש חזקה וחם מאוד.

המחצית הראשונה החלה וכבר בדקה השנייה העלה מאור בוזגלו את מכבי ת"א ליתרון לאחר שבעט פנימה כדור חופשי מהקו השמאלי, כאשר הבעיטה אמנם לא הייתה חזקה אך בעזרת רגלו של קלימי סבן המשיכה אל הרשת, ושוער נתניה נתקע בשערו. בין אם שער של בוזגלו ובין אם שער עצמי – יתרון מוקדם למכבי ת"א. לאורך כל המחצית שלטה מכבי ת"א בכדור, והגיעה מספר פעמים לשערו של אריסטד, אך לא למצבי כיבוש וודאיים ותוצאת המחצית נשמרה על 0-1. המחצית השניה נפתחה בחילוף של נתניה כאשר יגאל אנטבי שקיבל כרטיס צהוב במחצית הראשונה הוחלף ע"י אחמד סבע. בדקה ה-58 נתניה השוותה את התוצאה כאשר אחמד סבע נגח כדור קרן לקורה של שטראובר, שנפל ולא השאיר לאלמוג כהן שום הזדמנות לטעות כאשר האחרון נגח בחופשיות לתוך הרשת. 1-1 התוצאה.

על אף שנמני שלח את ישראלביץ' ואבידור הטריים, בניגוד למחצית הראשונה שהייתה בשליטה של מכבי ת"א, נתניה כאמור חזרה למשחק במחצית השנייה והחזיקה רבות בכדור בחלק המגרש של שטראובר. בדקה ה-83 נמני שלח גם את קומאץ' למגרש בניסיון לחזק את מרכז המגרש. הלחץ של נתניה השתלם בתוספת הזמן כאשר בדקה ה-91 חור בהגנת מכבי ת"א אפשר לאחמד סבע להגיע לבדו מול שטראובר ולהכניעו בקלות כדי להעלות את נתניה ליתרון 2-1. אולם, טרם הספיקו האוהדים של נתניה לסיים את החגיגות, ובדקה ה-92 ישראלביץ' השלים דרמה כאשר בבעיטה מסובבת הכניע את זוגבו אריסטד כדי לקבוע את תוצאת הסיום, 2-2. מכבי ת"א משלימה חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ותאלץ לחפש את שלוש הנקודות בפעם אחרת, וזאת כאשר ביום רביעי הקרוב מצפה לה משחק קשה מאוד בטדי מול בית"ר ירושלים במסגרת משחקי הגביע.