מכבי סופרת משחק רביעי רצוף ללא נצחון למכבי ת"א, פנדל של ארבייטמן הכריע את הכף לטובת הירוקים

מכבי הגיעה לקריית אליעזר לאחר שלא ניצחה בשלושה משחקים-נקודת התחלה רעה לכל הדעות. מה שלא הוסיף היה הרחקתו של מאיוקה ששיבשה לחלוטין את המשחק של הצהובים. למרות זאת מכבי החזיקה מעמד עד הדקה ה-83 אז נשרק פנדל לטובתה של מכבי חיפה. מכבי תחפש את הנקודות בשבוע הבא מול מכבי נתניה בבלומפילד. משחק טוב להגנת בכלל ולראלדס בפרט שדאגו שחלוציה של חיפה לא יתקרבו לשערו של שטראובר במשך 90 דקות- אך למרות זאת זה לא הספיק. מחצית ראשונה: 1500 אוהדי מכבי מלווים את הקבוצה במשחק בקריית אליעזר. מכבי פתחה את המשחק במערך של 4-3-3 עם שלושה שחקנים בקישור האחורי. בדקה ה-9 ההזדמנות הראשונה במשחק של חיפה: קטן מעלה כדור מ-25 מטרים לרחבה. שטראובר מפספס והכדור יוצא. בכל מקרה נשרקה עבירת נבדל.

כעבור דקה מכבי משיגה את הקרן הראשונה במשחק: קומאץ' העלה כדור חופשי אותו הדף דוידוביץ לקרן. קואמ'ץ לקח בעצמו את הקרן, הפעם דוידובית קלט בקלות. בדקה ה-14 חיפה יצאה למתפרצת בסיומה הכניס מסיללה כדור רוחב מצויין אך לא הייתה שם אף רגל ירוקה בשביל לסיים את המהלך. בדקה ה-17 מכבי יצאה להתקפה בסיומה ירה ליאור ג'אן כדור מפתיע מכ-25 מטרים דוידוביץ הדף מצויין לקרן. בדקה ה-21 הרמה של קטן לרחבה כמעט והסתיימה בשער לאחר שכדור הרוחב שהעביר פספס את כולם וחמק במעט מהקורה של שטראובר. המשחק בדקות אלו היה מאוזן, שתי הקבוצות יצאו להתקפות ושלט במידה שווה במרכז השדה. בדקה ה-26 שפונגין היה הראשון שנכנס לפנקסו של השופט הגרמני, לאחר שראה את הצהוב בעקבות כדור שבעט לאחר שריקה של עבירה נגדו.

בדקה ה-26 מכבי נשארה ב-10 שחקנים. קרסיקוב הקוון קרא לשופט המרכזי והסב את תשומת ליבו לפגיעה ללא כדור של מאיוקה בדקל קינן. מאיוקה סיים את המשחק והשאיר את חבריו ב-10 שחקנים. מעודדת מן ההרחקה יצאה חיפה להתקפה בסיומה הורחק הכדור לקרן על ידי הגנת מכבי תל אביב. את הקרן קלט לירן שטראובר שרצה להוציא את הכדור מהר מידו. דקל קינן הפריע לו וראה את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-42 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של חיפה עד כה. רפאלוב קיבל את הכדור חופשי באגף ימין, עבר את שפונגין ובעט בעוצמה כדור שחמק במעט מעל המשקוף של שטראובר. סיום המחצית הראשונה: 0-0, חיפה שולטת באופן מוחלט בנעשה במגרש לאחר ההרחקה של מאיוקה, מכבי מצידה מנסה לצאת להתקפות. 

מחצית שנייה: חיפה פתחה את המחצית השנייה בלחץ אדיר לכיוון שערה של מכבי. בדקה ה-56 מכבי השיגה קרן ראשונה במחצית השנייה אותה לקח קומאץ' אך הגנת חיפה הרחיקה. בדקה ה-58 טישיירה היה קרוב לכיבוש אך הכדור שלו יצא החוצה. חיפה המשיכה ללחוץ אך כרגע ללא סיכון משמעותי של שערה של מכבי. בדקה ה-62 ראה טישיירה את הצהוב לאחר עבירה על שבחון. בדקה ה-64 חילוף שני במכבי חיפה: דבאלשווילי סיים את המשחק, נכנס במקומו סאדאת בוקרי. בדקה ה-70 הזדמנות מצויינת למכבי חיפה: ארבייטמן קיבל את הכדור בתוך הרחבה עצר על החזה ותוך כדי סיבוב בעט מצויין אך שטראובר בזינוק מצויין היה במקום. בדקה ה-74 ראה שטראובר את הכרטיס הצהוב לאחר בזבוז זמן.

בדקה ה-75 סיים כחלון את המשחק, נכנס במקומו איליה יבוריאן. בדקה ה-77 גם ג'אן נכנס לפנקס של השופט לאחר עבירה על משומר. את הכדור החופשי לקח קטן שהרים מצויין לטישיירה שהחמיץ מקרוב. לאחר דקה גם יבוריאן ראה את הצהוב לאחר עבירה מיותרת באמצע המגרש. בדקה ה-80 רפאלוב קיבל כדור ועשה סיבוב יפה אך בעט ליד הקורה. בדקה ה-81 קיבלה מכבי חיפה פנדל. קטן הוכשל על ידי גפני והושפט הראה על הנקודה הלבנה. את הפנדל לקח ארבייטמן וכבש. 0-1 למכבי חיפה. בדקה ה-85 ערכה מכבי שני חילופים: יצא קומאץ' ונכנס במקומו בוזגלו, גם שבחון יצא ונכנס במקומו אבידור. בדקה ה-87 סיים את המשחק כובש שער היתרון, שלומי ארבייטמן, נכנס במקומו זגורי. סיום המשחק: עוד משחק ללא ניצחון למכבי, הפסד למכבי חיפה לאחר ששיחקה מהדקה ה-30 בעשרה שחקנים.

תגובות: אבי נימני: "אמנם התוצאה מאכזבת, אבל בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים מהקבוצה ומאיך שנראינו, יש שחקן בשם ניסו קפילוטו ששחטו אותו אחרי הדרבי והיום הוא הראה מה הוא שווה. מגיעות לו כל המחמאות. בכלל, כל רביעיית ההגנה שיחקה מצויין. אני לא רוצה לדבר על החלטות שיפוט. מי שצריך לראות ראה פה הכל". יובל שפונגין: "היינו צריכים להסתגר בגלל האדום, ובאמת חבל שבסוף הפסדנו, הכל עניין של גישה, ריכוז ומשמעת. היום הגענו מוכנים, כולם באו עם התלהבות וזה נראה ככה". לקראת בית"ר אמר: "ניקח את הרצון, ההתלהבות והלחימה. נמשיך לעבוד קשה. בדיעבד אפשר לחשוב מה היה קורה אם לא היינו מקבלים גול וזה היה נגמר בתיקו, אבל זה לא רלוונטי".