שני שערים של ארבייטמן (10) ורפאלוב (41)  הספיקו למכבי חיפה לניצחון בבלומפילד 

במשחק קריטי עבור שתי הקבוצות נפגשו מכבי ת"א ומכבי חיפה במסגרת המחזור ה-33 של ליגת טוטו, בפלייאוף העליון. עבור מכבי חיפה, המשחק קריטי במאבק על האליפות מול הפועל תל אביב. מנגד חניכיו של נמני רצו להחזיק במקום השלישי בדרך לאירופה, והדריכות במועדון הייתה בהתאם. מכבי ת"א ערכה מספר שינויים בהרכב, טומאסיץ' חזר על חשבונו של ג'אן, שבחון וכחלון חזרו להרכב על חשבונם של ישראלביץ' הפצוע ואבידור. המחצית הראשונה נפתחה בהנעת כדור מהירה של שתי הקבוצות, לקול עידוד מאוהדי שני המחנות. בדקה העשירית, עלתה מכבי חיפה לייתרון 1-0 כאשר עלי עותמן לא מכוסה באגף ימין הגביה כדור לרחבה, שלומי ארבייטמן הגיח כדי לנגוח פנימה ולקבוע יתרון מוקדם לירוקים.

בטרם עברו עשר דקות הגיע ארבייטמן לשתי הזדמנויות נוספות, שאחת נעצרה אצל שטראובר והשנייה לאחר טעות של שטראובר במזל נעצרה לפני קו השער. הלחץ של חיפה המשיך, כאשר בדקה ה-28 הצליחה מכבי להגיע לרחבה של דוידוביץ' עם עמנואל מאיוקה שבעט לרשת החיצונית. בדקה ה-34 רוני גפני הכניס כדור טוב למאיוקה לרחבה, שלא הצליח להשתלט על הכדור וסחט רק קרן. לאחר דקות שנראו כדקות התאוששות של מכבי תל אביב, זכתה מכבי חיפה לכדור חופשי בדקה ה-41 ממרחק של כ-22 מטרים מן השער. ליאור רפאלוב בעט בעיטה לא חזקה למרכז השער, שפגעה במשקוף ונחתה לתור רשתו של שטראובר שלא זז. 2-0 למכבי חיפה.

עם פתיחת המחצית השנייה ערך אבי נמני שני חילופים כאשר ליאור ג'אן ויובל אבידור החליפו את איגור טומסיץ' ותמיר כחלון. בדקה ה-55 ערך גם אלישע לוי את חילופו הראשון כאשר שלח למגרש את מוחמד גאדיר במקומו של ולדימיר דבלאשווילי. בדקה ה-64 כמעט הגדילה חיפה את התוצאה אך גפני חילץ כדור מהקו. מכבי תל אביב גם כן נסתה ללחוץ על שערו של דוידוביץ', אך ללא הזדמנות ממשית לכיבוש שער. בדקה ה-75 ביצע אלישע לוי חילוף נוסף כאשר הוציא את יניב קטן לטובת הכנסתו של אייל גולסה, דקה לאחר מכן נמני שלח למערכה את יבוריאן במקומו של מאור בוזגלו. חילופיו של נמני לא עוררו את מכבי תל אביב, ומכבי חיפה המשיכה לשלוט במגרש תוך הגעה למספר הזדמנויות כיבוש טובות נוספות.

בדקה ה-83 ביצע אלישע לוי את החילוף האחרון שלו כאשר הוציא את ליאור רפאלוב, כובש השער השני, והכניס למגרש את סאדאת בוקארי. בדקה ה-84 מכבי תל אביב נשארה בעשרה שחקנים כאשר איליה יבוריאן פגע ללא כדור בדקל קינן וקיבל את הכרטיס האדום. קינן קיבל גם הוא כרטיס, צהוב, על מספר מילים מיותרות לעברו של מאיר לוי. שלוש דקות תוספת הזמן, שהוסיף מאיר לוי, לא השפיעו על דבר מלבד על כך שבדקה ה-92 חיפה כמעט כבשה את השלישי, אך שטראובר הצליח להרחיק לקרן. בתום תוספת הזמן – נצחונה של מכבי חיפה על מכבי תל אביב בהפרש של שני שערים.