מכבי ת"א ממשיכה בתקופה הרעה, שער של לוזון בדקה ה-24 הספיק לאורחים לצאת מבלומפילד עם ניצחון

בשבת של חול המועד פסח, אירחה מכבי ת"א את מכבי אחי נצרת במסגרת המחזור ה-29 של ליגת טוטו. הצהובים בשאיפה שלא לאכזב בבלומפילד ולחזור לנצח לאחר שישה משחקים ללא נצחון, יניב לוזון הכניע בדקה ה-24 את שטראובר וקבע את תוצאת המשחק, 0-1 לנצרת. לפני המשחק נערך טקס לזכרו של סמ"ר אילן סביאטקובסקי ז"ל, שהיה אוהד של קבוצת מכבי ת"א, ונהרג בתקרית בכיסופים ביחד עם רס"ן אלירז פרץ ז"ל. משפחתו של אילן ז"ל, שהייתה אורחת הכבוד של הקבוצה במשחק, קיבלה מגן הוקרה מידי יו"ר הקבוצה, מר אביב בושינסקי, ומנכ"ל המועדון, מר עוזי שעיה.

המחצית הראשונה נפתחה בלחץ של מכבי ת"א בחלק המגרש של נצרת. כבר ב-10 הדקות הראשונות, איימו מאיוקה, קפילוטו ושפונגין של שערו של מאייבי, זאת מנגד לבעיטה חופשית אחת בלבד מצד נצרת שלא מצאה את המסגרת. בדקה ה-14 התקפה טובה נוספת של מכבי ת"א הסתיימה בבעיטה של יוסי שבחון לידיו של מאייבי. אולם, בניגוד לשהתרחש עד הדקה ה-24, עלתה בדקה זו אחי נצרת ליתרון, כאשר יניב לוזון קיבל מתומר חמד כדור מול מרכז השער, ובעט. והכדור חדר לרשת. 1-0 לאחי נצרת. בדקה ה-33 קיבלה מכבי ת"א הזדמנות להשוות אך בעיטה של שבחון נהדפה מקו השער. עד המחצית לא הצליחה מכבי ת"א להשוות, ומנגד החמיצה נצרת בתוספת הזמן הזדמנות טובה של שלומי חנוכה להגדיל את הייתרון. המחצית נסתיימה ביתרון שער לנצרת.

עם פתיחת המחצית השנייה ביצע אבי נמני חילוף כאשר שלח את שרן ייני למגרש במקומו של איגור טומסיץ'. בדקה ה-64 יבוריאן הצליח להכניס כדור לרשתו של מאייבי, אך השער נפסל בטענת נבדל. מיד לאחר מכן הוציא נמני את יבוריאן והכניס במקומו למגרש את יובל אבידור. בדקה ה-66 נעצר המשחק לכחמש דקות עקב פציעתו של מרק גורמן מנצרת, שלא פונה מכר הדשא. פציעתו של גורמן באה לידי ביטוי בתוספת הזמן בת שבע דקות שקבע השופט בוחבוט. גם פציעה נוספת בתוך תוספת הזמן שהתארכה לשמונה דקות לא הספיקה למכבי ת"א, שירדה מנוצחת בתוצאה 1-0.