למרות משחק פושר למדי של המארחים לא הצליחו הצהובים למנוע את ניצחון הבית הראשון העונה של מכבי פ"ת

משחק גרוע במיוחד במחצית הראשונה הוריד את שתי הקבוצות בתיקו 0-0 למחצית. למחצית השנייה עלתה כבר פתח תקווה קצת יותר לוחמנית, ולאחר החמצה של דמארי בפתיחת המחצית השנייה, היה זה יחיאל שכבש בנגיחה לאחר בעיטה חופשית. בתווך יבוריאן השווה מנבדל, השער כמובן נפסל. דובב גבאי עם השער השני ביסס את נצחונה של פתח תקווה, שבחון רק צימק עבור מכבי, אבל זה היה כבר מאוחר מידי. מכבי רושמת הערב (שבת) הפסד שני ברציפות בפעם הראשונה העונה. בשבוע הבא מול באר שבע בבית חניכיו של נימני צריכים לעשות שינוי של 180 מעלות על מנת לנצח את באר שבע, קל זה לא יהיה, בטח לא ביכולת שהציגו הערב. 

מחצית ראשונה: כבר בדקה ה-4 הייתה פתח תקווה קרובה לכיבוש, משחק מסוכן של מכבי בהגנה הסתיים באיבוד כדור, כדור הרוחב של פתח תקווה עבר על פי השער ולבסוף הורחק. בדקה ה-9 שוב מתפרצת של פתח תקווה, בסופו של דבר הכדור הגיע למגרשווילי שבעט לא טוב והגנת מכבי הרחיקה. ההזדמנות הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-11, כדור של ישראלביץ לכיוון הרחבה הגיע למאיוקה שעצר על החזה, אך בשנייה האחרונה מגמאדוב התערב והרחיק לקרן. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה בדקות אלו בעיקר משום שכר הדשא היה רחוק מראוי למשחק. בדקה ה-22 הזדמנות מצויינת למכבי, מאיוקה פרץ לבדו מול כל ההגנה של פתח תקווה והיה יכול למסור גם לבוזגלו וגם ליבוריאן שהיו בעמדות עדיפות, אך מאיוקה בעט והכדור הורחק על ידי ההגנה. לאחר דקה ערכה פתח תקווה את החילוף הראשון במשחק: ניצן דמארי שנפצע יצא, נכנס במקומו תומר אלבז. דקה 31 הזדמנות טובה לצהובים, צירוף מסירות של מכבי בסיומה מכניס ישראלביץ כדור ליבוריאן שמול השוער לא מצליח לכבוש.

בדקה זו ערכה פתח תקווה את חילופה השני, שוב בגלל פציעה, יצא טל בן חיים שנפצע ונכנס במקומו דובב גבאי. בדקה ה-39 הרחקה של פתח תקווה דווקא מגיעה ליבוריאן במצב מצויין מול השוער, יבוריאן כבר עבר את השוער אך בעט לרשת החיצונת. כעבור דקה בוזגלו הכניס כדור לשפונגין בתוך הרחבה, שאיבד שיווי משקל והכדור הורחק לקרן. את הקרן לקח בוזגלו שהרים לרחבה ייני הגיע ראשון לכדור ונתן קטנה עם העכב למרכז הרחבה, ראלדס היה קרוב לכיבוש אך התמהמה והגנת פתח תקווה הרחיקה. בדקה ה-43 מכבי שוב קרובה לכיבוש, כדור חופשי של בוזגלו עלה לרחבה, קפילוטו הגיע ראשון, הכדור הגיע לייני שמחמישה מטרים הופתע שהכדור הגיע אליו וייצר בעיטה לשמים. בזמן הפציעות הגיע בוזגלו לעוד מצב טוב, בעיטה שלו מ-25 מטרים פגעה במגן פתח תקוואי ויצאה לקרן. לאחר מכן שרק ליאני לסיום המחצית הראשונה. 0-0.
מחצית שנייה: בדקה ה-48 מגיע הראשון של פתח תקווה, כדור חופשי עלה לרחבה ומצא את אבי יחיאל שנגח מ-16 מטרים לפינה של שטראובר והעלה את פתח תקווה ליתרון 0-1. לנימני זה הספיק ובדקה ה-57 הוא החליף את קומאץ ובמקומו נכנס אבידור. באותה דקה ראה סנסוני את הצהוב לאחר עבירה על בוזגלו. בדקה ה-60 גול יבוריאן נפסל בטענת נבדל. בדקה ה-63 סיים בוזגלו את המשחק, נכנס במקומו יוסי שבחון. דווקא בעיצומו של לחץ צהוב כבשה פתח תקווה את השני שלה: כדור ארוך שהגיע לדובב גבאי הציב אותו לבד מול שטראובר, גבאי הקפיץ קטנה מעל שטראובר חסר האונים וזה 0-2. לאחר השער ראה גבאי את הצהוב בגלל שהוריד את החולצה. בדקה ה-76 ערכה מכבי את חילופה האחרון: יצא יבוריאן ונכנס במקומו ציון צמח. בדקה ה-81 מכבי בעטה את הבעיטה הראשונה שלה למסגרת, אבידור בעט מקצה הרחבה לידיים של יבריץ. באותה דקה ערכה מכבי פתח תקווה את חילופה האחרון במשחק. יצא עומר דמארי ונכנס טריאנוב.

דקה 85 הזדמנות טובה לצהובים. שבחון הוריד כדור לציון צמח שבעט מ-20 מטרים כדור שחמק ליד הקורה. דקותיים לאחר מכן שבחון צימק עבור מכבי לאחר הרמה של שפונגין, וזה 2-1 לפתח תקווה, יבריץ ראה את הצהוב לאחר ויכוח עם ליאני, שופט המשחק. סיום המשחק,הפסד נוסף למכבי, 1-2 לפתח תקווה. אבי נימני: "אנו בתקופה לא טובה, נצטרך לגלות אופי כדי לצאת ממנה. אנו מאוכזבים כי היו לנו מצבים טובים שלא נוצלו במחצית הראשונה וחוסר תשומת לב שחוזר על עצמו גרם לנו לספוג. עלינו שאננים למחצית השניה. אנו סופגים שערים מטופשים מכדורים נייחים. לכל קבוצה יש תקופות פחות טובות ואנו נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לחזור לעצמנו". מאור בוזגלו: "מכבי פ"ת שיחקה טוב מאוד. עשינו ככל שביכולתנו. אנו מאוכזבים, אבל מסתכלים קדימה. אפקט הדרבי? תקראו לזה איך שאתם רוצים. צריך להסתכל על עצמנו וללמוד מהטעויות. אנחנו משתדלים, אבל היו דברים שהלכו פחות טוב. היה טוב לחזור להרכב, אבל אני צריך להוכיח את עצמי כל יום מחדש. אני לא מחלק לעצמי ציונים, אני לא מסופק מהיכולת שלי היום. אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקתי, אני מאמין שהתיאום עם החבר'ה יילך וישתפר. אנחנו קבוצה חזקה".