מכבי ת"א גברה 0-2 על בני יהודה בבלומפילד. עטר כבש ראשון עם בעיטה נהדרת (58), ישראלביץ' הכפיל (83) 

מכבי ת"א אירחה הערב את בני יהודה באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל. באצטדיון בלומפילד נכחו 11,523 צופים. מכבי ת"א הגיעה למשחק לאחר ניצחון 2-0 על מכבי נתניה ב"קופסא". מכבי ת"א ניצבה בתחילת המחזור עם 23 נקודות במקום ה-4 כשמעליה מכבי חיפה, הפועל ת"א וקרית שמונה. בני יהודה הגיעו למשחק מהמקום ה8 בטבלה ולה 17 נקודות. במחזור הקודם ניצחה קבוצתו של דרור קשטן את הפועל פ"ת בתוצאה 2-0. מכבי ת"א שמרה על ההרכב שפתח בניצחון בקופסא. בין הקורות פתח לירן שטראובר. יואב זיו המשיך לתפקד כמגן ימני, בעוד גפני אייש את עמדת המגן השמאלי. במרכז ההגנה המשיכו לשחק ניבאלדו ופאביצ'ביץ'. במרכז המגרש פתחו גל אלברמן וג'יבריל סידיבה. בהתקפה שיחקו ישראלביץ', בוזגלו, קולאוטי ואלירן עטר, עבורו זה היה משחק ראשון נגד קבוצת נעוריו.

אבי נמני אמר לאחר המשחק: "בני יהודה סגרה עם די הרבה שחקנים מאחור וזה הקשה עלינו, למרות זאת הגענו למצבים במחצית הראשונה אבל לא הבקענו. אחרי ההפסקה השחקנים הגבירו קצב וזה מה שהכריע את המשחק. אי אפשר להתגונן 90 דקות באותו קצב. היו לנו מהלכים טובים, השער היה באוויר והוא גם הגיע. אנחנו מרוצים מהתוצאה וגם מהכדורגל. באופן טבעי. יש לנו עדיין בעיה בהתקפה, אבל נתגבר עליה". גיז'רמו ישראלביץ' אמר לאחר המשחק: "חזרתי לשחק וזה מה שחשוב לי. קשה לשבת על הטריבונה ולראות את כולם רצים. אני שמח שכולם החזירו אותי לכושר, ובייחוד המשפחה שלי. אני רוצה להיות טוב יותר מאשר לפני הפציעה. נקווה שזה יילך"

רפאל שירזי בן ה-18 ממקסיקו סיטי שהגיע לארץ במסגרת התכנית "הכשרה בכיף" של תנועת מכבי העולמית, הדליק נרות ובירך לפני תחילת המשחק. שירזי הגיע לארץ במסגרת התכנית מטעמי ציונות לתקופה של שנה בה הוא ושאר החניכים יתנסו בחיים בקיבוץ ובעיר כמו גם בהתנדבות במד"א. כחלק מהתוכנית, יצטרפו החניכים לקורס "מרווה" במסגרת הגדנ"ע. שמות החניכים שהגיעו: יגאל רוברו, טדי חוסני, איזאק אמקיה, בתיה בכר, איבון רוזנברג, דני עובדיה. מעט לפני שריקת הפתיחה נערכה דקת דומיה לזכר ההרוגים באסון שבצפון הארץ. בנוסף שחקני שתי הקבוצות עלו למשחק כשהם עונדים סרטים שחורים על זרועותיהם.

המחצית הראשונה נפתחה לעיני 11,523 צופים בבלומפילד. המצב המסוכן הראשון הגיע כבר בדקה ה-3 כשיבוריאן מצא את עצמו לבד מול השער אך החמיץ ברשלנות את המסגרת.בדקה ה-5 היה זה תורה של מכבי לאיים על השער- עם כדור חופשי של בוזגלו שאיינוגבה הדף לקרן. בדקה ה-8 בלבול נוסף בהגנת מכבי נתן לאבו זייד את ההזדמנות להבקיע, אך שטראובר מנע שער עם הצלה גדולה. בדקה ה-10 פדרו גלבאן סובב קרן לעבר המסגרת, יואב זיו פספס את ניסיון הבלימה וישראלביץ' הציל מהקו. בדקה ה-12 המטווח של בני יהודה ממשיך, כשיבוריאן מסדר בעיטה לבלילי שמפציץ החוצה מקו ה16.

בדקה ה-25 בוזגלו נשלח לתוך רחבת בני יהודה ובועט כדור חלש ושטוח לידיו של איינוגבה. בדקה ה-28 כדור חופשי של רוני גפני מגיע לראשו של קולאוטי שנוגח החוצה. בדקה ה-40 בוזגלו מנסה לבעוט מקצה הרחבה, אך הכדור פוגע בגב של שחקן בני יהודה ויוצא לקרן. המחצית הראשונה מסיימת ללא שערים. המחצית השניה החלה בדקות ארוכות של גישושים של 2 הקבוצות. בדקה ה-58 בעיטה מדהימה של אלירן עטר מקצה הרחבה עוברת את איינוגבה ונעצרת רק ברשת. 1-0 למכבי ת"א. המחצית השניה החלשה ממשיכה ושתי הקבוצות לא מצליחות להגיע למצבים טובים. בדקה ה-84 מאור בוזגלו מכניס כדור עומק טוב לישראלביץ' שמשתלט ומגלגל לרשת את שערו הראשון העונה. 2-0 למכבי ת"א.