משחק ענק של מכבי במחצית הראשונה הספיק לה ל0-2 מוקדם, שער אדיר של שטרית חתם

פתיחת הסיבוב השלישי, הפלייאוף העליון: יופי של משחק של מכבי באווירה מצויינת עם 10,000 צופים ביציע הסתיים בניצחון גדול 0-3 על בית"ר. את השערים למכבי כבשו: בוזגלו, אבידור ושטרית. השער של שטרית היה יפהפייה והגיע לאחר וולה מהאוויר מבישול נפלא של כחלון. מכבי משלימה ניחון ליגה שלישי על בית"ר ושני רצוף ומתבססת במקום ה-3. טומאסיץ ודנין הורחקו. בשבוע הבא מכבי תשחק נגד בני יהודה ותקווה להמשיך את רצף הנצחונות. נימני: "עשינו צעד חשוב להבטחת המקום השלישי".  מחצית ראשונה: השעון בבלומפילד לא הספיק לעשות סיבוב וזה כבר 0-1 צהוב. בוזגלו פרץ באגף ימין ומזוית קשה בעט פצצה לפינה של הרוש. פתיחת חלומית למכבי. הקצב הטוב נמשך ותוך דקה שתי הזדמנויות טובות לבית"ר נגמרו בהחמצות. בדקה ה-10 ישראלביץ קיבל כדור לאחר חילוץ של טומאסיץ במרכז המגרש, וירה כדור מ-20 מטרים, הכדור נהדף לקרן. בדקה ה-13 הגיע הצהוב הראשון של המשחק, מויאל היה העבריין שנכנס לפנקסו של משיח לאחר עבירה על אבידור.

לאחר דקה מכבי שוב יצאה להתקפה מהירה שבסיומה בוזגלו קיבל כדור בתוך הרחבה וירה כדור שנהדף רק לקרן. בדקה ה-16 קיבל מאיוקה כדור ממלול ויכל היה למסור או לבעוט, מאיוקה העדיף לבעוט, הרוש קלט ללא בעיות. בדקה ה-18 ראה מלול את הצהוב לאחר עבירה במרכז המגרש על ויסה. דקה 22 מאור בוזגלו עלה חם למשחק וניסה את כוחו מ-23 מטרים, הפעם הכדור היה גבוה מעל השער. בדקה ה-28 עוד הזמנטות טובה, וכן שוב בוזגלו במרכז העניינים, כדור מצויין שקיבל מיובל אבידור כמעט והפך לשער אך דנין חילץ ברגע האחרון לקרן. בדקה ה-30 זה 0-2 צהוב. טומאסיץ חילץ כדור במרכז השדה ומסר למאיוקה שפרץ למרכז הרחבה ומסר לאבידור שמול שער ריק לא התקשה לכבוש. בדקה ה-33 ראה יצחקי את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה על קפילוטו. דקה -36 קיבלה מכבי קרן, מלול עבר מצויין על הקו והעביר כדור רוחב שאיכשהו הגיע לראלדס שמקרוב החמיץ.

בדקה ה-39 גם אלירן דנין ראה את הצהוב לאחר עבירה על ישראלביץ. מכבי משחקת בקצב טוב ומניעה את הכדור היטב. בדקה ה-41 מכבי הייתה קרובה לשלישי: ייני מצא במסירה מצויינת את ישראלביץ שהעביר רוחב, מאיוקה פספסו במעט את הכדור. סיום המחצית הראשונה: משחק מצויין של מכבי ויתרון חשוב 0-2. מחצית שניה: בפתיחת המחצית השניה ערך אמסלם את החילוף הראשון של בית"ר: יצא חן עזריאל ונכנס במקומו שבסטיאן ואסקס. בדקה ה-51 גם טומאסיץ נכנס לפנקס של משיח לאחר עבירה על בן שושן. בדקה ה-56 קרן לבית"ר ויסה מרים את הכדור, ראלדס בנסיון להרחיק כמעט ומבקיע לשערו, אך לבסוף הכדור הגיע לבנאדו שבעט מקרוב והגנת מכבי הרחיקה לקרן. בדקה ה-58 יצאה מכבי למתפרצת, הכדור נמסר בסופו של דבר למלול שמ-20 מטרים בעט החוצה. בדקה ה-63 נשארת מכבי עם עשרה שחקנים: איגור טומאסיץ ראה את הצהוב השני לאחר עבירה במרכז המגרש והורחק מהמשחק.

בדקה ה-68 מכבי עם החילוף הראשון במשחק: יצא כובש השער השני, יובל אבידור. והחליף אותו תמיר כחלון. בדקה ה-78 סיים בוזגלו את המשחק, החליף אותו אורי שטרית. באותה דקה ראה תמוז את הצהוב לאחר עבירה על ראלדס. בדקה ה-80 גם בית"ר נשארה ב-10 שחקנים לאחר שדנין קיבל צהוב שני. בדקה ה-85, מבשל השער השני, עמונאל מאיוקה סיים את המשחק, נכנס במקומו איליה יבוריאן. בדקה ה-86 קיבלנו את השער היפה במשחק: כחלון הרים כדור מתוך הרחבה לאורי שטרית, שברגל ימין המשיך מהאוויר לפינה, וקבע 0-3 למכבי. בתוספת הזמן ראה גם ואסקס את הכרטיס הצהוב. סיום המשחק: ניצחון גדול וחשוב למכבי, 0-3 על בית"ר בקרב הישיר על המקום ה-3.

אבי נימני: "נכנסנו טוב מאוד למשחק, עשינו אותו פחות קשה ממה שהוא היה אמור להיות. כל הכבוד לשחקנים, הם היו מעל ומעבר במחצית הראשונה וכל הכבוד להם". נימני נשאל על משחק הגביע: "כשמגיעים לפנדלים זה לא מי יותר טוב או מי פחות טוב לצערי. אני חושב שבית"ר היא קבוצה מאוד טובה עם המון שחקנים טובים. השחקנים שלנו עשו מעל ומעבר ועשינו היום צעד מאוד חשוב להבטחת המקום השלישי". יובל אבידור כובש השער השני אמר: "שיחקנו כדורגל יפה היום והדברים עבדו כמו שצריך. זאת מכבי שכולם רוצים לראות. המשימה שלנו נשארת בעינה והיא המקום השלישי ונעשה הכל כדי להיראות ככה עד הסוף".