מכבי ת"א נעצרת לאחר שני נצחונות רצופים, לירן שטראובר הצטיין בשער

על הנייר היה אמור להיות משחק טוב בין שתי קבוצות שרוצות אירופה. בפועל קיבלנו משחק חלש ששוחק בעיקר במרכז השדה והיה כמעט ללא הזדמנויות ליד שני השערים. אם בכל זאת מחפשים שחקן שהתעלה מעל כולם, אז האיש הוא לירן שטראובר, שבכמה יציאות ואינסטיקטים טובים שמר על התוצאה ועשה את המיטב מבחינתו. מחצית ראשונה: ההזדמנות ראשונה למכבי: אבידור קיבל כדור באגף שמאלי וניסה ליישר כדור לרחבה שנהדף לקרן. דקות לא טובות של שתי הקבוצות בפתיחת המשחק אשר מתבטאות בחוסר דיוק. דקה 10 הזדמנות טובה לאפק שפתח היום כחלוץ, צעירי הרים כור טוב לרחבה אך הנגיחה של אפק הייתה חלשה מידי. בדקה ה-11 הזדמנות טובה גם למכבי לאחר חילופי מסירות בהתקפה הכדור הגיע לישראלביץ שבעט מ-18 מטרים מעל השער.

דקה 14 קיבל יובל אבידור כדור טוב אבל איינוגבה הקדים אותו במאית השנייה ומנע שער בטוח. לאחר כשתי דקות מאיוקה היה לבדו מול השוער והופל על ידי גארידו אך השופט בחר להתעלם. דקות טובות של מכבי שמחזיקה בכדור יותר אך לא מגיעה למצבים ממשיים. בדקה ה-30 בני יהודה עם ההזדמנות הטובה במשחק עד כה: אמסיס קיבל את הכדור בתוך הרחבה וירה בעיטת פצצה שעברה במעט מהקורה של שטראובר. בדקה ה-38 ירה בוזגלו כדור למרכז השער לאינוגבה לא הייתה בעיה לקלוט.בדקה 39 ראה ליניץ את הצהוב הראשון במשחק לאחר עבירה על ישראלביץ. בדקה ה-42 קיבל מלול כדור בתוך הרחבה ויכל היה למסור אבל העדיף לבעוט, אינוגבה קלט. כעבור שתי דקות הזמנות טובה לבני יהודה, אמסיס קיבל כדור באגף והעלה את אותו למרכז הרחבה, שטראובר הדף לחוץ.

מחצית שניה: בדקה ה-49 דאבל פס מצויין בין מאיוקה לישראלביץ מצא את האחרון במצב טוב על סף רחבת ה-16 ישראלביץ בעט טוב אך אינגובה ירד וקלט. בדקה 56 סיים ישראלביץ את המשחק, תמיר כחלון החליף אותו. מכבי נראית מעט טוב יותר במחצית השנייה. בדקה ה-62 גלבאן, שרק נכנס דקה לפני כן ניסה את כוחו מ-25 מטרים אך הכדור פספס במעט את הקורה של שטראובר. דקה לאחר מכן אבידור נשלח מול אינוגבה שיצא אליו, אבידור הקשית יפה אך הכדור חמק מעל המשקוף. המשחק שוב ירד ברמתו והדבר העיקר שקורה על הדשא בבלומפילד הם החילופים כרגע. בדקה ה-80 יצא יובל אבידור ונכנס במקומו איליה יבוריאן. בדקה ה-83 שטראובר הציל את מכבי מספיגת שער בטוח לאחר שירד לרגליו של אדרי והציל שער בצורה מצויינת. בדקה ה-85 ירה ג'אן כדור מ-30 מטר החוצה. בדקה ה-86 הזדמנות טובה לבני יהודה אך ביטו בעט מתוך הרחבה לרשת החיצונית. בדקה ה-90 בעיטה חופשית של בוזגלו כמעט מצאה את הרשת, אבל כנראה שהיום זה לא היום של מכבי, והכדור חמק החוצה. סיום המשחק: תיקו 0-0 במשחק חלש בין מכבי תל אביב לבני יהודה.