שער ניצחון של רוברטו קולאוטי בדקה ה-42 עזר לצהובים להעפיל לשלב הבא באירופה ליג

מכבי ת"א הגיעה הערב לבלומפילד למשחק מכריע נגד אולימפיאקוס, משחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הצהובים הגיעו למשחק לאחר נצחון בתחילת השבוע בגביע הטוטו על מכבי נתניה, וכאשר עליהם למחוק פיגור כולל בן שער אחד לאחר הפסד החוץ 1-2 לאולימפיאקוס. המשחק התנהל מול אצטדיון מלא באוהדי מכבי ת"א (פרט לשערים 10-11 שבשיפוצים), בעוד אולימפיאקוס הגיעה עם נציגי אוהדים מעטים. את המשחק הגיעו לסקר קבוצה גדולה מאוד של עיתונאים מיוון. רוברטו קולאוטי בדקה ה-42 בתוספת משחק לחימה מרשים וכמובן יכולת קבוצתית העניקו לבסוף את העלייה היוחלת לפלייאוף של הליגה האירופית.

יוסי מזרחי: "כשהוגרלנו מולם זה נראה בלתי ניתן להשגה, אבל כשלמדנו אותם הבנו שאם נשחק נכון ועם הרבה לב אנו מסוגלים לעשות זאת. היינו טובים במשחק הראשון אבל הפסדנו. אמרתי לשחקנים שמאוד אתאכזב אם לא נעלה. אני כל כך שמח בשביל הבחורים שעוברים תקופה לא קלה. זה הישג יפה מאוד לקבוצה חדשה כמונו. ההתרגשות היא מהקהל העצום הזה שדחף אותנו מהשניה הראשונה נגד קבוצה מצויינת עם תקציב ענק", הוסיף המאמן. "עשינו את זה נגד כל הסיכויים. מגיע את כל הכבוד לבחורים. שיחקנו מושלם הגנתית אבל בהתקפה יש עוד לאן להשתפר. העמדנו את אולימפיאקוס על מינימום מצבים עם עבודה קבוצתית מושלמת. אני לא יודע אם לבכות או לצחוק כי הפלייאוף נופל יום לפני חתונת הבת שלי".

אבי נימני: "עשינו דבר מדהים. עברנו משוכה גבוהה מאוד וזה ייתן ביטחון לשחקנים. יריבה הבאה? אני רוצה לשמוח עכשיו. עברנו מבחן מאוד קשה. מגיע קרדיט ענק לשחקנים הם נתנו היום מעל ומעבר וזה לא היה קל, השחקנים סחטו את עצמם עד הסוף. המשחק הזה יכול להביא אותנו לגרף התקדמות מהיר יותר. עקבנו אחריהם באופן שוטף בכל הדרכים האפשריות, אבל אני מזכיר שוב שייקח עוד זמן עד שנהיה מתואמים. לא הייתי מופתע מהיכולת של ניבאלדו וסידיבה". ברק יצחקי: "זה רגע משמח. אנשים לא מבינים את גודל ההישג, אולימפיאקוס זו קבוצה גדולה יותר ועשינו דבר ענק. באנו עם לב גדול אחרי המשחק הראשון ועשינו את זה. קיבלתי תמיכה מאוד גדולה מהרגע שהגעתי. התחברתי מהר מאוד. אני בטוח שתהיה לנו הגרלה קשה מאוד גם בשלב הבא". רוברטו קולאוטי: "עשינו משחק מעולה. ידענו עד כמה זה חשוב למועדון. ידענו שזה בידיים שלנו. שיחקנו עם ביטחון. עם הזמן רק נלך ונשתפר. הקבוצה הזאת נבנתה נכון. כל הכבוד לקהל המדהים שלנו. אנחנו רוצים רק להחזיר להם".