הפועל רעננה לא מנעה ממכבי ת"א לרשום ניצחון חמישי ברציפות. יבוריאן ושבחון כבשו

במסגרת המחזור ה-21 מכבי תל אביב פגשה את העולה החדשה מרעננה, בסיבוב הראשון ניצחה מכבי תל אביב די בקלות 0-3 את הקבוצה מהשרון. משחק זה היווה את תחילתו של שבוע עמוס עבור חניכיו של אבי נמני שכלל גם משחק גביע מול מכבי נתניה ומשחק חוץ בליגה מול הפועל ר"ג. תחילת המשחק הייתה הססנית אצל שתי הקבוצות ורוב המשחק נוהל במרכז השדה. בדקה ה-7 מכבי מצליחה לכבוש: מאיוקה רואה את ישראלביץ ומכניס לו כדור עומק מצויין, הבעיטה של ישראלביץ נהדפת ליבוריאן שנמצא חופשי מול שער ריק וכובש, 0-1 למכבי תל אביב. מאותה דקה המשיכו הצהובים ללחוץ, כאשר מספר פעמים נמצא שאול סמדג'ה מאוים כאשר לפחות שלוש התקפות טובות של מכבי ת"א הוחמצו או נעצרו אצל ההגנה.

בדקה ה-39 גם סמדג'ה לא יכל להושיע כאשר גפני ושבחון ביצעו בחופשיות חילופיות מסירות בתוך הרחבה, ושבחון מהפינה השמאלית של רחבת החמש בעט מדויק לתוך רשתו של סמדג'ה. 0-2 למכבי ת"א. בדקה ה-44 תמיר כחלון כמעט כבש שער נוסף, אך הכדור הלך מעל משקוף שערו של סמדג'ה. בדיוק בתום 45 הדקות שרק אשר כהן והוריד את הקבוצות להפסקה כאשר יתרונה של מכבי ת"א שני שערים. המחצית השניה נפתחת דווקא בהזדמנות הטובה ביותר לרעננה במשחק כאשר בדקה ה-48, רז כהן שמצא את עצמו לבד מול שטראובר, לא הצליח לכבוש, לא בניסיונו הראשון ולא בכדור החוזר.

לאחר הזדמנות זו, לא הגיעה רעננה למצבים מסכנים מול שערו של שטראובר, כאשר מנגד מכבי ת"א המשיכה ללחוץ ולאיים על השער של סמדג'ה, תוך הגעה למספר הזדמנויות כיבוש, אם כי במחצית זו שערו של סמדג'ה אוים פחות מאשר במחצית הראשונה בה שלטה מכבי בצורה אבסולוטית. במהלך המחצית ביצע אבי נמני שלושה חילופים, כאשר כניסתם של מאור בוזגלו ויובל אבידור נתנה אוויר טרי לנשימה למכבי ת"א והשניים היו פעילים לאורך המחצית ואף כאמור החמיצו מספר מצבי כיבוש. גם ציון צמח שנכנס אף הוא, ביצע מספר מהלכים טובים באיזור הרחבה של רעננה. המשחק הסתיים בניצחון חמישי ברציפות למכבי ת"א, לאחר שלוש דקות תוספת זמן של השופט אשר כהן.