שער של שבחון בדקה ה-14 לא הספיק למכבי ת"א בכדי לנצח את באר שבע

מה יהיה עם מכבי ת"א? שבוע שלישי שחניכיו של נימני לא מצליחים לנצח, הפעם נגד באר שבע בבלומפילד. שבחון דאג לכבוש, שבוע שני רצוף, אך זה לא הספיק ולמכבי הייתה חסרת רגל מסיימת כדי להכפיל את היתרון. בפתיחת המחצית השנייה באר שבע הייתה טובה יותר וגם השיגה את השוויון. מילה טובה מגיעה לאוהדי באר שבע שנתנו לאלונה ברקת סיבה טובה להתחרט ולהישאר בבירת הנגב. 2500 מהם ליוו את הקבוצה ובמשך 90 דקות שרו שירי הלל לאלונה ברקת. מכבי תצטרך לחפש את הנקודות בשבוע הבא בקריית אליעזר, נגד מכבי חיפה. קל זה לא יהיה, אבל מכבי הוכיחה העונה לא פעם כשהיא עם הגב לקיר אז היא יודעת להתעלות. אבי נימני: "זה חבל וזה פספוס. המשחק היה צריך להיות מוכרע במחצית הראשונה ולצערי לא השכלנו לנצל את המצבים, למעט שער אחד. במחצית השנייה שיחקנו פחות טוב כי יצאנו יותר מדי קדימה. היינו צריכים לשמור על התוצאה, אבל אחרי שני הפסדים, גם תיקו זה משהו".

מחצית ראשונה: מכבי פתחה את המשחק שמאלה, לכיוון 2500 אוהדי באר שבע בשער 5, וכבר בדקה ה-2 השיגה קרן אך קאלה יצא וקלט. בדקה ה-7 הזדמנות טובה לשבחון, לאחר ששפונגין העלה כדור מצויין לרחבה, יבוריאן המשיך עם העכב והכדור הגיע לשבחון במצב חופשי מול קאלה מצד שמאל, שבחון בעט בעוצמה החוצה. בדקה ה-9 הגיע הצהוב הראשון של המשחק: משה אסולין תיקל את מאיוקה מאחור, וראה בצדק את הצהוב מחיים יעקב. בדקה ה-11 נפסקה בעיטה חופשית לבאר שבע מ-17 מטרים מליקסון לקח את הבעיטה שפספסה בסנטימטרים את המשקוף. בדקה ה-14 הגיע הראשון של מכבי, ייני העלה כדור לרחבה ושבחון נגח מצויין לפינה וזה 0-1 צהוב. שבחון כובש שבוע שני רצוף וממשיך בעונה הטובה מבחינתו.

בדקה ה-19 התקפה מתפרצת של מכבי בסיומה הורחק הכדור לקרן לאחר פריצה של מאיוקה, את הקרן הרים בוזגלו למרכז הרחבה וקאלה הדף. המשחק נרגע בדקות אלו מבחינת הקצב, ובנתיים מכבי שלטה במרכז השדה והשיגה בעיקר קרנות. אחת כזאת כמעט הביאה את השני: דקה 31 קרן של בוזגלו הגיעה בסופו של דבר לג'אן שבעט בעיטת יעף שהלכה לחיבורי הקורות, אך קאלה מתח את איבריו נפלא והדף את הכדור לקרן. בדקה ה-38 ראינו מקאלה את אחת ההצלות היותר יפות העונה, יבוריאן הכניס כדור נפלא לשבחון שהמשיך בוואלה מהאוויר כדור שהלך לפינה של קאלה, אך קאלה הגיע משום מקום והדף את הכדור מצויין. דקה למחצית ומכבי שוב קרובה לשני, גפני העלה כדור ליבוריאן שמתוך הרחבה הוריד למאיוקה, שבעט כדור מסובב שנעצר בקורה, הכדור הגיע ליבוריאן שהיה בנבדל. בתוספת הזמן ראה גפני את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה על אילוז.

מחצית שנייה: עם פתיחת המחצית השנייה ערכה באר שבע את חילופה הראשון: נכנס יוסי אופיר במקומו של משה אסולין. באר שבע פתחה את המחצית השנייה טוב יותר, אך דווקא אייל שן קיבל את הצהוב בדקה ה-52 לאחר עבירה על ייני מאחור. בדקה ה-55 החמצה מדהימה של באר שבע: לאחר קרן של מכבי יצאה באר שבע עם בדש שהוביל את ההתקפה, העביר למליקסון שמסר כדור רוחב לקדוסי שמול שער ריק בעט החוצה. בדקה ה-59 גם שפונגין ראה את הצהוב לאחר עבירה על מליקסון. באר שבע לוחצת את שערה של מכבי בדקות אלו ומסוכנת יותר. בדקה ה-60 מכבי הגיעה להזדמנות ראשונה במחצית השנייה: יבוריאן הוריד כדור לבוזגלו שבעט החוצה. בדקה ה-62 מכבי עם חילופה הראשון במשחק: סיים את המשחק מאור בוזגלו, נכנס במקומו תמיר כחלון. מכבי התחילה להכנס למשחק ולאיים לכיוון שערו של קאלה. בדקה ה-69 מכבי עם חילופה השני במשחק:

סיים את המשחק איליה יבוריאן, נכנס במקומו יובל אבידור. בדקה ה-70 ייני בבעיטה אדירה בחן את קאלה שהדף טוב. כעבור 2 דקות גם שבחון ניסה את מזלו מ-20 מטרים, קאלה שוב היה עירני והדף לקרן. בדקה ה-74 הגיע השוויון של באר שבע: הכדור הגיע לאביהתר אילוז שמ-20 מטרים ירה טיל לפינה של שטראובר. 1-1. זה היה הדבר האחרון שאילוז עשה במשחק כשנאסר סיראזי החליף אותו. בדקה ה-78 ערכה ב"ש את חילופה האחרון: יצא דוידזאדה והחליף אותו חנן פדידה. בדקה ה-84 אבידור קיבל כדור ברחבה במצב טוב, אך הבעיטה שלו חמקה החוצה. בדקה ה-87 מליקסון הכניס כדור ענק לבדש שהיה יכול לנצח את המשחק בשביל באר שבע אך מול שטראובר בעט החוצה. סיום המשחק: מכבי לא מצליחה לנצח שבוע שלישי רצוף, למרות משחק טוב ברוב שלבי המשחק, מכבי מאבדת יתרון ומסיימת רק בתיקו בבית. בבאר שבע יכולים להיות מרוצים מנקודה נגד מכבי, למרות שהחמיצו הזדמנות לנצח לקראת הסיום.