ניצחון 0-2 על אשקלון העלה את מכבי ת"א למקום הראשון 

מכבי ת"א ניצחה הערב את הפועל אשקלון בתוצאה 2-0 במשחק שנערך בבלומפילד. כבשו: ראנגלוב (61), סידיבה (92). מכבי ת"א הגיעה למשחק לאחר תיקו 0-0 מאכזב בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה. לתיקו קדמו נצחון על הפועל ר"ג והפסד בדרבי התל-אביבי. השחקנים והצוות המקצועי קיוו לחזור למסלול הנצחונות כבר במשחק הקרוב. הפועל אשקלון, העולה החדשה לליגת העל, הגיעה לאחר הפסד 4-0 למכבי נתניה בבית. התכנוניםם שלה לחזור לשגרה עם תוצאה טובה נגד מכבי ת"א היום, לא התקיימו לבסוף.

במכבי נערכו מספר שינויים בהרכב לעומת המשחק נגד הפועל חיפה. סידיבה וישראלביץ' איישו את מרכז הקישור במקום אלברמן וייני. ראנגלוב חזר להרכב במקומו של קולאוטי. גם דור מלול פתח היום, במקומו של קלמי סבן. לפני המשחק נערך טקס לזכרו של בר ירמיהו, אוהד הקבוצה שנפטר, בנוכחות משפחתו. גל אלברמן העניק למשפחה חולצה ממוסגרת של מכבי ת"א עם חתימתו של אבי נמני שאותו בר העריץ. בנוסף, מאור בוזגלו הקריא אמנה להרחקת האלימות והגזענות מהמגרשים.

אבי נמני אמר לאחר המשחק: "הגענו להמון מצבים, יותר ממה שהגענו כל העונה, אבל אנחנו מחמיצים המון. נהיה חייבים לנצל מצבים בצורה יותר טובה בעתיד. צריך לתת מילה טובה לשוער שלהם, הוא סיפק כמה הצלות יפות. אנחנו מרוצים מ-3 הנקודות. המשחק היה יכול להסתיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה. אנחנו מסתכלים קדימה"