מחצית שנייה מצויינת של מכבי הספיקה ל-0-2 על מוגרן בסיבוב המוקדם השני של האירופה ליג

מכבי חוזרת לבימה האירופית הערב (חמישי) במשחק מול מוגרן. למכבי זו תהיה הופעת בכורה לקבוצה המתחדשת מול הקהל הביתי. הרכב מכבי יכלול את כל שחקני הרכש של הקיץ, מלבד אלירן עטר הפצוע וסידיבה שיפתח על הספסל. במידה ותעבור מכבי את השלב הראשון, היריבות שאותם תוכל להגריל הן: שטורם גארץ (אוסטריה), קפק שאוליי (אוקראינה), ויסלה קראקוב (פולין), ק.ס בסה (אלבניה), אולימפיאקוס (יוון), בשיקטאש (תורכיה), ויקינג אנותוזיס (קפריסין) ושיבניק (קרואטיה). מחצית ראשונה: המשחק נפתח לקול שירת 12,000 האוהדים שהגיעו לבלומפילד. בדקות הפתיחה מכבי ת"א שלטה במרכז השדה והמעיטה להגיע למצבים.

בדקה ה12 הגיעה ההזדמנות הראשונה, כשמאור בוזגלו העביר כדור טוב לקלמי סבן שמתוך הרחבה בעט את הכדור על שחקן מוגרן. בדקה ה16 שוב היה זה מאור בוזגלו שפרץ טוב מצד ימין אך ההגבהה היתה לא מדויקת. לאחר 2 דקות בנינג מגביה כדור לרחבה, קולאוטי משתלט ומוריד טוב ליצחקי שבועט על שחקן מוגרן. בדקה ה19 גוראן יובנביץ' מקבל כרטיס צהוב ראשון לאחר עבירה על קולאוטי במרכז השדה. בדקה ה22 הגיעה ההזדמנות הגדולה של המחצית הראשונה: האריס מדוניאנין הגביה לעבר ברק יצחקי שהשתלט מצוין ובעט טיל לקורה. דקה לאחר מכן היה זה שוב האריס מדוניאנין שהפעם בעט כדור חופשי שהשוער הדף רק בקושי. לכל אורך 30 הדקות הראשונות של המשחק היתה זו מכבי ששלטה לחלוטין במשחק. בדקה ה45 ברק יצחקי פרץ שוב מצד שמאל ושיחרר בעיטה אדירה שהשוער יאניוסביץ' הצליח להדוף עם זינוק נפלא. לאחר מכן הגיע שריקת הסיום של המחצית שנגמרה רק ב0-0 למרות שליטה של מכבי.

מחצית שניה: בפתיחת המחצית השניה מכבי ביצעה חילוף ראשון- שירן ייני שהיה טוב יוצא לטובת יובל אבידור המצטיין במשחקי ההכנה. מכבי החלו את המחצית בטירוף ובמוטיבציה גבוהה ואכן בדקה ה49 מאור בוזגלו הצליח לבעוט כדור שנהדף לקרן. את הקרן מאור גם הרים, השוער יצא והדף לא טוב, על הריבאונד השתלט יואב זיו ומקצה הרחבה שיחרר כדור שטוח שנעצר רק בקשת. 1-0 למכבי. לאחר 3 דקות בלבד דאבל-פס של האריס מדוניאנין וברק יצחקי משחרר את מדוניאנין למצב בעיטה נוח- והוא לא מתבלבל מול השער. 2-0 למכבי. בדקה ה57 דריבל נהדר של מאור בוזגלו מסתיים בבעיטה טובה שלו לעבר השער אבל הכדור נהדף. 2 דקות אחר כך יואב זיו יורה כדור ברגל שמאל מחוץ לרחבה שנעצר בקורה. עד הסיום לא היו עוד הזדמנויות ממשיות ומכבי מסיימת משחק פתיחה מצוין בתוצאה 2-0.

תגובות: יוסי מזרחי: "ציפיתי שמבחינה קבוצתית נהיה בסדר אבל ידעתי שתחסר לנו חדות, ניצחנו, חבל שלא הבקענו יותר אבל הכל בסדר. אני לא רוצה לדבר על יצחקי או על שחקן זה או אחר כי אנחנו קבוצה אחת. את האיכויות של ברק אני מכיר יותר מדי טוב ושום דבר לא מפתיע אותי. הוא עוד ייתן את שלו. אחרי ה-0:2 הגענו לעוד מצבים אבל ראו שחסרה לנו חדות ושחסר גם כושר גופני, בהתחשב בזה שמדובר במשחק ראשון של קבוצה חדשה מול יריבה שהתגוננה עם תשעה שחקנים, אז אני מרוצה. אני לא רוצה להגיד שהסיפור סגור, וחבל. במונטנגרו מוגרן תנסה להבקיע ותפתח לנו שטחים שנצטרך לנצל".

אבי סטרול: "מרגש לחזור לבלומפילד. זו היתה התחלה טובה אבל שלא ישכחו שאנחנו קבוצה בהתהוות שמצפה לה עוד המון עבודה קשה. אני מאמין שנהיה הרבה יותר חזקים בהמשך. כיף לשחק עם שחקנים אינטליגנטים שמבינים את המשחק אבל זה לא מספיק, צריך גם שיבואו וייתנו את הכל על המגרש בשביל לעבור". "0:2 זו תוצאה שבירה. נצטרך לעשות את העבודה גם במונטנגרו. אני רוצה להודות לקהל על התמיכה ומקווה שהאוהדים יהיו איתנו כל השנה, גם ברגעים הפחות טובים". יובל אבידור: "היה משחק לא רע למשחק ראשון. הבקענו פעמיים, לא הצלחנו מעבר אבל אני מאמין שהתוצאה שווה מומנטום חיובי למשחק הבא. אני שמח שעזרתי לשנות את המשחק. החיבור החברתי והמקצועי עושה את העבודה בינתיים, אני מאמין שזה עוד יילך וישתפר".