מכבי מעפילה לשלב הבא באירופה ליג, מזרחי: "טוב שעברנו, אבל חבל שזה בא אחרי הפסד"

שבוע לאחר המשחק הראשון התייצבה מכבי פייג'יאה ת"א בעיירה ניקסיץ שבמונטנגרו למשחק הגומלין מול מוגרן. לאחר 0-2 במשחק הראשון התייצבה מכבי ת"א עם ההרכב שפתח גם במשחק הנצחון הראשון בניסיון להשיג את המטרה, לעלות לשלב הבא. לאחר פתיחה טובה ושער מוקדם של מדוניאנין הגיעו שערים של גלוסביץ שקבעו 1-2 למוגרן ו2-3 למכבי ת"א בסיכום שני המשחקים וההעפלה לשלב השלישי במוקדמות הליגה האירופיתיוסי מזרחי: "טוב שעברנו, אבל חבל שזה בא אחרי הפסד, צריך להפיק את הלקחים למרות שאין לנו הרבה זמן לזה. אני מקווה שניראה אחרת מול אולימפיאקוס. כשמגיעים ביתרון מהמשחק הראשון ומבקיעים מוקדם, המחוייבות של השחקנים יורדת כי הם כבר מסתכלים על השבוע הבא. היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. ספגנו שער מכלום שהחזיר אותם למשחק ואחרי זה איבדנו את שליטה במרכז השדה. בשורה התחתונה, אנו מרוצים מההעפלה. פתחנו את המשחק עם שער המהיר אבל לא שיחקנו טוב כמו שאנו רוצים לשחק השנה". 

ברק יצחקי: " יש כאן קבוצה חדשה עם שחקנים שמאוד רוצים להצליח. ברור שהחיבור בינינו הוא משהו שייקח יותר מיום או יומיים, אבל כולנו עובדים על זה קשה באימונים ואני בטוח שזה יבוא עם המוטיבציה והכישרון שיש כאןעל אולימפיאקוס אמר יצחקי: " יש לנו יריבה מאוד קשה וברור שהיא פייבוריטית כי יש לה הרבה יותר ניסיון במעמדים הללו, אבל העובדה שלא יהיה קהל תקל עלינו. נגיע במטרה להוציא תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לבלומפילד".מהמועדון נמסר בתגובה לאחר המשחק: "ההעפלה לשלב הבא הושגה למרות משחק לא טוב אך זוהי תחילה של דרך ארוכה. צפויות לנו עוד עליות ומורדות ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא מול אולימפיאקוס שיהיה אופרה אחרת לגמרי".

מחצית ראשונהעם שריקת הפתיחה מכבי ת"א השתלטה על המשחק והכתיבה את קצב המשחק כאשר מרבית הזמן הכדור ברגליים של מכבי ת"א. היתרון הברור של מכבי במגרש בא למימוש בדקה ה-7, מדוניאינין מקבל כדור כ-25 מטר מהשער ובועט חזק לפינה הימנית, 0-1 למכבי ת"א. השער לא שינה את כיוון המשחק ובדקה ה-12 חילופי מסירות בין יצחקי לקולאוטי מסתיימות בבעיטה חדה של יצחקי, הכדור מפספס במעט את השער. מכבי המשיכה לשלוט בקצב המשחק כאשר מדי פעם מוגרן מנסה לצאת להתקפות אבל הגנת מכבי מסתדרת די בקלות. מכבי מגיעה להזדמנוצ בדקה ה-30, יצחקי מקבל כדור ובועט מ-25 מטר אבל השוער של מוגרן מצליח להדוף. בדקה ה-32 סטרול ממשיך לשחק לאחר שריקה של השופט ורואה את הצהוב. יצחקי המשיך להיות פעיל ובדקה ה-42 הוכשל כ-30 מטר מהשער, את הבעיטה החופשית לוקח בוזגלו והכדור פוגע בקורה, עברו שתי דקות והפעם מדוניאנין בועט מ-20 מטר והכדור במשקוף. המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון 0-1 למכבי ת"א משער מוקדם של מדוניאנין בדקה ה-7.

מחצית שנייה: המחצית השנייה נפתחה בחילוף כפול בשורות מוגרן שנתן לה דחיפה אדירה, ואכן לאחר שיזמו יותר, באה מוגרן על שכרה כאשר ניבאלדו, בלמה של מכבי תל אביב, מכשיל את חלוץ מוגרן ספק ברחבה, ספק מחוץ לרחבה, השופט מורה על הנקודה הלבנה, וגלוסביץ לא מתקשה ומשווה ל1-1 מכאן נרגע המשחק ומכבי החלה להשתלט בחזרה על מרכז השדה, כשקולאוטי מחמיץ פעמיים, כשבתווך, אבידור שהחליף את בוזגלו הכניס שוב דחיפה אדירה לקבוצה ופעמיים כדורים שלו כמעט ומצאו , פעם אחת את יצחקי שמכעט ודחק את רגלו מול השער, ובפעם השנייה, כדור שלו מצא את קולאוטי שנגח לידיים של השוער. בדקה ה-81 מוגרן יצאה להתקפה נדירה שבסיומה הפכה את הקערה על פיה ועלתה ליתרון של 1-2, זאת לאחר שגלוסביץ השלים צמד כשכדור מהאגף מצא אותו לא מכוסה מול שטראובר והוא לא התקשה לנגוח מדויק, לרשת. מכאן ועד סיום המשחק לא הצליחה מוגרן לסכן את שערה של מכבי, סיום המשחק: מכבי מעפילה לשלב הבא לצמד משחקים מול אולימפיאקוס החזקה לאחר ניצחון כולל של 2-3 על מוגרן.