מכבי ת"א סיימה את המשחק ביוון בהפסד 1-2 לאולימיפיאקוס. נימני: "הבאנו את ההכרעה לת"א"

מכבי ת"א התארחה הערב באיצטדיון גיאורגיס קראיסקאיס באתונה למשחק מול אולימפיקוס היוונית במסגרת הסיבוב השלישי במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. מכבי ת"א שעברה את מוגרן ממונטנגרו בסיבוב הקודם. מכבי פתחה את המשחק מצויין ואף השיגה יתרון מפנדל שסחט קולאוטי, מדוניאנין תירגם את הפנדל ליתרון 0-1. בנינג הורחק בדקה ה-60 ואולימפיאקוס ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון משערים של זאירי ורומאדל. התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק , 1-2 לאולימיפיאקוס. משחק הגומלין בשבוע הבא בבלומפילדנימני אמר לאחר המשחק: "אם היו אומרים לי לפני המשחק שככה ייגמר הייתי מרוצה אבל לאור מה שהיה על המגרש וההתפתחויות אני מאוכזב. עד שהרחיקו לנו שחקן עמדנו נכון וגם הגענו להזדמנויות. סך הכל התוצאה טובה, אנחנו מאוד אופטימיים, הבאנו את ההכרעה לת"א.

לגבי הגומלין אמר נימני: "לכל קבוצה יש נקודות תורפה וננסה לנצל זאת, יש לנו מספיק זמן עד שבוע ונתכונן בהתאם". כובש השער מדוניאנין: "כבשנו שער חוץ חשוב ואם נשחק אחד בשביל השני ונאמין בעצמנו, נצליח להעפיל לשלב הבא. עמדנו נכון על המגרש וההכנה שלנו לפני המשחק הייתה מושלמת. עד ההרחקה אולימפיאקוס לא סיכנו אותנו אבל השופט לא יהנה לראות את הריפליי של ההרחקה. כמו ששמעתי מהשחקנים וראיתי בעצמי בבלומפילד, עם התמיכה של הקהל הכל אפשרי. אנחנו צריכים לנצח בבית וזה אפשרי". המחצית הראשונה נפתחה בצורה שקולה, כאשר המשחק התנהל בקצב לא מהיר, כאשר בדקה העשירית קיבל בנינג כרטיס צהוב ראשון במשחק. בדקה ה-18 מכבי תל אביב קיבלה פנדל לאחר שקולואוטי הוריד כדור שנעצר ביד של שחקן הגנה. מדוניאנין בעט היטב ופנימה כדי לכבוש שער חוץ יקר ולעלות את מכבי ליתרון. 1-0 למכבי ת"א.

בדקה ה-23 קיבלה מכבי כדור חופשי, ממרחק של כ-25 מטרים מימין, מדוניאנין עבר את החומה אך הכדור חלש לידיו של השוער. בדקה ה-32 מדוניאנין הגביה כדור קרן, שמורחק מחוץ לרחבה עד סידיבה שבועט החוצה. בדקה 36 מכבי ת"א החמיצה הזדמנות מעולה לכבוש את השני, כאשר ברק יצחקי העביר לתוך הרחבה אך קולאוטי לא הצליח להגיע. בדקה ה-42 מכבי ניצלה מספיגה כאשר אולימפיאקוס קיבלה בעיטה חופשית לאחר עבירה נוספת של בנינג, שטראובר הציל שער בטוח כאשר הדף נגיחה מדויקת למסגרת. דקה לאחר מכן מכבי ת"א יצאה להתקפה מעולה כאשר ברק יצחקי בעט לפינה הימנית וסחט הצלה משוער אולימפיאקוס. השופט הוסיף ארבע דקות למחצית הראשונה, בהן היוונים הפעילו לחץ בניסיון למנוע ירידה בפיגור למחצית. בדקה האחרונה של תוספת הזמן ביצע קולאוטי עבירה מאחור וקיבל את הכרטיס הצהוב. היוונים לא הצליחו להגיע להזדמנות משמעותית והמחצית מסתיימת ביתרון 1-0 למכבי ת"א

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים מצד שתי הקבוצות. בדקה ה-52 ערבובייה ברחבת מכבי ת"א, שטראובר הצליח לאגרף אל מחוץ לרחבה. בדקה ה-54 ניסתה אולימפיאקוס לסחוט כדור עונשין מ-11 מטרים, אך השופט לא קנה את הנפילה בתוך הרחבה. דקה לאחר מכן החמיצה אולימפיאקוס הזדמנות להשוות כאשר הכדור הוקפץ מעל לשטראובר, אך גם מעל המשקוף. הדקה ה-59 דודו הפציץ מחוץ לרחבה אך לא למסגרת. בדקה ה-60 ביצע בנינג עבירה במרחק של כ-22 מטרים מן השער מצד שמאל. בנינג ראה את הצהוב השני והאדום, ומכבי ת"א נשארה החל מדקה זו בעשרה שחקנים

אולימפיאקוס המשיכה בלחץ על השער של מכבי ת"א ובדקה ה-67 זאירי המחליף כבש שער מרהיב מהאוויר מ-25 מטר, 1-1. אולימפיאקוס המשיכה בלחץ על השער של מכבי ת"א ווניסתה להשיג יתרון. קולאוטי ויצחקי פינו את מקומם ושרן ייני ואבידור נכנסו למגרש. בדקה ה-73 הלחץ של אולימפיאקוס הניב פרי, רומאדל שקיבל כדור ברחבה מגלגל פנימה, 1-2 לאולימפיאקוס. בדקה ה-82 בוזגלו נכנס למגרש במקומו של כובש השער, מדוניאנין, בשורות אולימפיאקוס נכנס איבגסה במקומו של כובש השער השני רומאדל. מכבי ת"א ניסתה לשמור על התוצאה בתוספת ניסיון למתפרצות כאשר מנסים לנצל את המהירות של אבידור. בתום 4 דקות של תוספת זמן, מקדונלנד השופט הסקוטי שורק לסיום, 1-2 לאולימפיאקוס.