במשחק הכי חשוב העונה לשתי הקבוצות, הצליחה מכבי ת"א לשמור על שער נקי ולהבטיח את המקום באירופה בעונה הבאה

סיום המשחק קבע ערב צהוב בבלומפילד, לא בגלל נצחון גדול אלא בגלל תוצאת תיקו שפגמה להפועל בתקוות האליפות וקבעה כי מכבי תשחק בעונה הבאה באירופה. שטראובר היה הבולט עם כמה הצלות מעולות, מאיוקה עשה ככל שיכל בחלק ההתקפי. מחצית ראשונה: ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה מהצד הצהוב: דקה ראשונה מאיוקה קיבל את הכדור בתוך הרחבה אך בעט חלש לידיו של אניימה. בדקה ה-9 דה סילבה החזיר כדור לאניימה ולא ראה את איבדור מתגנב מאחוריו, אך אניימה היה עירני וקלט את הכדור. בדקה ה-11 כודר חוזר מהדיפה של שטראובר הגיע לשכטר, שעשה סיבוב ובעט לידיים של שטראובר. דקה 20 זהבי קיבל את הכדור בתוך הרחבה והיה קרוב לכביוש, שטראובר קלט והוציא את הכדור מהר לאבידור שעבר שחקן בתוך הרחבה ובעט לחוץ.

ההזדמנות הכי טובה של הפועל עד כה הגיע בדקה 26: ורמוט קיבל את הכדור על קו שישה עשר המטרים וירה את הכדור החוצה. בדקה ה-34 קיבל ורמוט את הכדור מתוך הרחבה לאחר מסירת אומן של דה רידר אך ורמוט בעט לקורה ולחוץ. סיום המחצית הראשונה בבלומפילד : 0-0 בין מכבי להפועל תל אביב. מחצית שנייה: בדקה ה-50 ההזדמנות של שכטר לעלות ליתרון את הפועל, הרמה מהאגף של בן דיין הגיעה לראשו של שכטר שנגח משמונה מטרים החוצה. מכבי משיכה לשחק בעיקר על התקפות מתפרצות כשהמוציא לפועל העיקרי הוא יובל אבידור, בעוד הפועל משיגה קרנות בדקות אלו בעקבות הלחץ שהיא מפעילה על הגנת מכבי, כאשר כל השחקנים נמצאים בחצי המגרש של מכבי.

בדקה ה-62 לאלא מקבל כדור בתוך הרחבה ובועט טוב, אך שטראובר מציל היטב. הלחץ של הפועל נמשך, ודה סילבה היה קרוב לכיבוש כאשר בפעם הראשונה כדור שלא פגע במשקוף ואת הכדור החוזר הוא בעט לחוץ. הלחץ של הפועל הניב בעיקר קרנות. מכבי ניסתה פה ושם לעקוץ במתפרצות אך ללא הצלחה. בדקה ה-90 עוד קרן של הפועל הסתיימה בהרחקתו של מרעי לאחר שהלם בגפני. בצד השני מאיוקה יכל להכריע את המשחק אך בעט במקום למסור לכחלון שהיה פנוי לגמרי. סיום המשחק: תיקו למכבי בדרבי השלישי העונה. תוצאה שקבעה כי מכבי תשחק בעונה הבאה באירופה וככל הנראה הפועל לא תזכה העונה באליפות לאחר ניצחון של חיפה כשהפער עומד כרגע על 2 נקודות.