מכבי ת"א וסכנין נפרדו בתיקו 1-1, ניבאלדו כבש לשתי הקבוצות

הערב, הגיעה מכבי ת"א למשחקה השני העונה בגביע הטוטו, לאחר הניצחון על מכבי נתניה במחזור הראשון של גביע הטוטו בעונה זו. מכבי ת"א הגיעה להתארח אצל בני סכנין, שמגיעה גם היא לאחר ניצחון 1-2 על הפועל תל אביב במחזור הראשון. מכבי ת"א נאלצה להסתדר ללא מאור בוזגלו, דור מלול, ציון צמח וריף פרץ, שנמצאים עם הנבחרת הצעירה. כמו כן ללא האריס מדוניאנין שנמצא עם נבחרת בוסניה, וללא אלברט בנינג ורוברטו קולאוטי הפצועים. מספר שחקנים נוספים קיבלו מנוחה לטובת מתן הזדמנות לשחקנים נוספים בהרכב הפותח. ניבאלדו העניק לסכנין יתרון משער עצמי בדקה ה-76 וניבאלדו בעצמו הישווה בדקה ה-82 בהתעופפות אדירה, בסיום 1-1 בין מכבי ת"א ובני סכנין. גיא סולומון נחבל בראשו במהלך המשחק נגד נתניה וטופל על ידי הצוות הרפואי שהדביק לו את שני החתכים בראשו. 

יוסי מזרחי: "אנחנו לא מכונות, היה קשה מאוד לפתח משחק בקצב טוב, אבל שלטנו כמעט כל המשחק. לא יצרנו כמעט מצבים אבל אסור היה לנו לספוג כך. אנחנו בונים יותר שלא יעשו טעויות וזה תפקידם של בלמים. אנו מודעים לניתור של ניבאלדו, טוב שהוא כבש. השחקנים היצירתיים שלנו לא היו. כל מי שיכול לנהל משחק לא שיחק אבל אנו יודעים בדיוק מה חסר ומה טוב. לאט לאט נתקן את הדברים". יואב זיו: "נגד אולימפיאקוס רצנו יותר. כאן הקצב היה נמוך יותר אבל קשה לשחק 90 דקות אחרי יום חמישי. חבל שלא ניצחנו אבל זה היה צ'אנס טוב לתת דקות לכולם. חבל שניבאלדו לא כבש צמד לצד הנכון אבל דברים כאלו קורים. התיאום ישתפר ודברים כאלו יימנעו. נקווה שימשיך לעשות אותו דבר בהתקפה".

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה של מכבי ת"א, ללא הזדמנויות ממשיות בדקות הראשונות של המשחק. אמנם כבר בדקה ה-4 מכבי ת"א הגיעו לרחבה של סכנין, אך לאחר שיובל אבידור בעט למשקוף השופט סימן נבדל. ההזדמנות הראשונה של סכנין הגיעה בדקה ה-12, אך אחמד קאסום לא הצליח לבעוט ונעצר על ידי ניבאלדו. בדקה ה-17 קלמי סבן פרץ למרכז המגרש ושחרר בעיטה חלשה שהגיעה לידיו של מאיר כהן. בדקה ה-31 אלירן עטר מסר כדור לרוני גפני מחוץ לרחבה, ורוני גפני שלח בעיטה מסובבת מעל המשקוף. ההתקפה היפה ביותר של סכנין במחצית הראשונה הגיעה בדקה ה-42 מצידה של סכנין, שחילופי מסירות הביאו את חלוץ היריבה למצב מול השער, אך הגנת מכבי הצליחה להרחיק. השופט שרק לסיום המחצית הראשונה החלשה שהתאפיינה בעיקר בגישושים.

ההזדמנות הראשונה של המחצית השניה הגיעה בדקה ה-49, כשקלמי סבן ניסה בסיום התקפה יפה למסור כדור עומק אך הגנת סכנין הרחיקה אותו לקרן. בדקה ה-51 מכבי קיבלה כדור חופשי ממרחק של 20 מטרים, אך ניבאלדו בעט רע מאוד והכדור עף מעל השער. בדקה ה-60 סכנין דרשה פנדל בגלל התחזות של דנלקה, אך השופט לא קנה את ההצגה. בדקה ה-61 אלירן עטר קיבל הגבהה טובה מייני, הסתובב נהדר במקום ושחרר כדור חזק שמאיר כהן הצליח להדוף. תמיר כחלון השתלט על הריבאונד אבל בעט רע. בדקה ה63- מכבי ביצעה שני חילופים: מאור חלבי הצעיר נכנס במקומו של שרן ייני, וברק יצחקי נכנס במקומו של יובל אבידור. בדקה ה-68 בני סכנין הגיעה להזדמנות מצויינת לאחר התקפה מתפרצת מהירה, אך אחמד קאסום נגח רק ליד הקורה.

בדקה ה-76 שוב סכנין יצאה קדימה עם התקפה מתפרצת: כדור ארוך הגיע לרגליו של זבידאת המחליף, גיא סולומון יצא רע אל מחוץ לרחבה, זבידאת ניצל בלבול של צמד הבלמים ובעט על ניבאלדו כדור שנכנס היישר אל הרשת. 0-1 לבני סכנין. בדקה ה-77 נכנס עבד אלחמיד חאתם שהגיע למכבי ת"א מקבוצת הנוער של בני סכנין בתחילת העונה שעברה בניסיון למצוא את השיוויוןבדקה ה-82 הגיע השוויון: תמיר כחלון הרים כדור קרן אל רחבת החמש של סכנין, ניבאלדו התרומם מצוין ונגח לרשת. 1-1 בדוחא. בדקה ה-85 משה לוגסי נכנס להופעת בכורה המקום תמיר כחלון מבשל השער למכבי. דקה לאחר מכן אלירן עטר הסתובב במהירות מחוץ לרחבה, ובעט כדור אדיר שמאיר כהן הצליח להדוף לקרן. מההזדמנות הזאת עד סיום המשחק לא נרשמו אירועים מיוחדים, כששתי הקבוצות ניסו להכריע את התוצאה לטובתן אך ללא הצלחה.