מכבי ת"א הפסידה 2-3 להפועל ת"א לאחר משחק רב אירועים. שבחון, אניימה ודה סילבה כבשו להפועל, יצחקי וסבן לזכות הצהובים

היום (שבת) מכבי תל אביב התמודדה נגד הפועל תל אביב במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. מכבי תל אביב הגיעה למשחק לאחר עלייה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הפועל תל אביב גם היא עלתה שלב כשגם היא תתמודד בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. שתי הקבוצות הציגו משחק נוקשה ולבסוף הפועל ת"א מנצחת את מכבי ת"א 2-3. נימני: "כל אחד לוקח את המשחק הזה בצורה אחרת, עבורנו זה היה משחק הכנה טוב לקראת יום חמישי. לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו והם כן, אבל אנחנו אופטימיים. עם כל הכבוד לגביע הטוטו אנחנו עם הפנים לפריז ואנחנו מקווים מאוד שכולם יהיו בקו הבריאות. זה נכון שאי אפשר להיות מרוצים מלספוג 3 שערים, אבל שיחקנו והצלחנו כבר מול אולימפיאקוס, שהיא קבוצה יותר טובה בשתיים-שלוש דרגות מהפועל ת"א".

המחצית הראשונה נפתחה לקול 12,000 האוהדים שבבלומפילד. בדקה השלישית הפועל הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק, כשהשיגה כדור קרן אך הנגיחה הלכה מעל הקורה. בדקה ה9 המשחק נפסק לכ-2 דקות, כשמדוניאנין נפגע מתיקול של שחקן הפועל ונזקק לטיפול רפואי. בדקה ה11 נשרק לזכות הפועל ת"א כדור חופשי מחוץ לרחבה, שאותו רומאן רוקי הרים ומהרן להלה נגח כדור חזק שעבר ליד הקורה. בדקה ה21 מכביי מגיעה להזדמנות הממשית הראשונה שלה, קלמי סבן משתלט על הכדור ובועט לא טוב לידיו של אניימה. בדקה ה22 מגיע השער הראשון להפועל. שכטר בועט חזק לשער, שטראובר הודף ויוסי שבחון שולח את הריבאונד לרשת. 1-0 לאדומים. בדקה ה29 אלירן עטר ניסה כדור חזק מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך גבוה מעל השער. בדקה ה30 היה זה מדוניאנין שירה כדור מחוץ לרחבה, אך אניימה היה במקום ועצר. בדקה ה42 הגיע שער השווין: אלירן עטר השתלט על כדור בצד הרחבה, עבר שחקן אחד והעביר מסירת רוחב לקלמי סבן, ששם את הכדור ברשת. 1-1 בבלומפילד. דקה בתוך תוספת הזמן נשרק כדור עונשין מ11 מטר לזכות הפועל, לאחר ששכטר הוכשל בתוך הרחבה. אניימה בעט טוב והכדור נכנס לרשת. 2-1 להפועל.

המחצית השניה נפתחה ללא חילופים של 2 הקבוצות. בדקה ה54 מאור בוזגלו הכניס כדור טוב ליובל אבידור שהיה בתוך הרחבה, אך יובל אבידור לא בעט בזמן וההגנה של הפועל הרחיקה לקרן. בדקה ה-55 שכטר פרץ מימין ובעט מזוית קשה כדור ששטראובר הצליח לקלוט.בדקה ה60 המחליף ברק יצחקי בנגיעה הראשונה שלו בועט חזק מעל השער בבעיטה מחוץ לרחבה.בדקה ה63 מגיע השלישי של הפועל, כשרומאן רוקי מרים כדור קרן ודה סילבה קופץ מעל כולם ונוגח לרשת. 3-1 להפועל. בדקה ה-84 מכבי מצליחה לצמצם: ברק יצחקי משתלט על הרמה לא טובה של אניימה, ולבד מול השוער הוא מקפיץ את הכדור לרשת. 3-2 בבלומפילד. בתוך תוספת הזמן האירוע המפוקפק במשחק: וינסנט אניימה מאבד את העשתונות, משתולל ומקלל את כל שחקני מכבי ואת השופט, אך השופט מרחם ומוציא לו רק כרטיס צהוב.