מכבי ת"א סיימה את המשחק בצרפת בהפסד 0-2 לפ.ס.ז'. לואינדולה  והוראו כבשו לצרפתים

מכבי תל אביב התמודדה היום נגד פריז סן ז'רמן במסגרת סיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית. המשחק, שנערך בפריז באצטדיון פארק דה פראנס מול קהל של 8500 צופים מתוכם כ-700 אוהדי מכבי, הוא המשחק הראשון מתוך צמד משחקים שיקבעו מי מבין שתי הקבוצות תעלה לשלב הבתים. כזכור, מכבי תל אביב עלתה לשלב הפלייאוף אחרי שהדיחה את אולימפיאקוס החזקה בשלב הקודם של הליגה האירופית. מכבי ת"א פתחה את המשחק בצורה לא טובה, כשכבר בדקה השנייה לואינדולה כבש לאחר טעות של אבי סטרול. הצרפתים המשיכו לשלוט בהמשך המחצית אך לא הצליחו להבקיע שערים נוספים במחצית הראשונה. בדקה ה-60 הגיע השני של הצרפתים- ז'יולי הטעה את יואב זיו ומסר רוחב להוראו שבעט את הכדור לרשת.

רק ב15 הדקות האחרונות של המשחק, לאחר כניסתם של אבידור, בוזגלו וייני, מכבי החלה להראות טוב וסכנה מספר פעמים את השער של פ.ס.ז' אך ללא תוצאות ובסיום 0-2 לצרפתים, שבוע הבא בבלומפילד מקווים שהתוצאה תהא שונה. רוני גפני יחמיץ את המשחק הבא לאחר שצבר צהוב שני. אבי נמני: "היתה לנו תוכנית משחק שלצערי השתבשה אחרי 2 דקות. הגענו למצבים אבל החמצנו ועשינו טעות שבמשחקים מול קבוצות כאלה משלמים עליהן ביוקר וחבל. למרות הכל, זו תוצאה שקשה אבל אפשר לחזור ממנה. אנחנו לא מרימים ידיים וניערך למשחק ביום ה' הבא. כרגע אנחנו לפני משחק פתיחה בליגה נגד מכבי חיפה, נתרכז בזה ורק אז נתפנה למשחק נגד פסז'. קולאוטי לא היה כשיר ב-100% ולא רצינו לסכן אותו בעונה כזו ארוכה. מגיע קרדיט גדול לבעלים מיץ' גולדהאר שהביא את פאביצ'ביץ' בטווח זמן כ"כ קצר. אנחנו מאוד מרוצים מהתפקוד של סאבו היום. לא פשוט לשחק יום אחרי שפגשת שחקנים חדשים."

כבר בדקה השניה של המחצית הראשונה הצרפתים הצליחו להבקיע לשערה של מכבי. הכדור מוגבה לעבר הרחבה של מכבי, סטרול טועה בהרחקה ולואינדולה כובש מקרוב. 1-0 לצרפתים. בדקה ה-6 ברק יצחקי הכניס כדור טוב למדוניאנין שבעט מעל השער. בהתקפה לאחר מכן ברק יצחקי השתלט על הכדור ובעט מרחוק כדור שהולך גם הוא מעל השער. הדקות הבאות היו דקות של גישושים מצד 2 הקבוצות, וככל שהדקות עברו מכבי החלה להכנס יותר למשחק. בדקה ה-33 אבי סטרול התנגש עם לירן שטראובר, נפגע באופן שנראה מדאיג והכרתו התערפלה לכ-2 דקות. לאחר טיפול רפואי קצר סטרול התאושש וחזר למשחק. בדקה ה-41 הגיעה ההזדמנות גדולה לצרפתים: ז'יולי הגביה נהדר מימין הרחבה ואראו נגח טוב לשער אך שטראובר עם הצלה גדולה הצליח להדוף. לאחר 2 דקות של תוספת זמן המחצית הראשונה נגמרה כשמכבי תל אביב איכזבה ולא הצליחה להגיע להזדמנויות ממשיות.

המחצית השניה נפתחה ללא שינויים ב2 הקבוצות. בדקה ה-50 הגיעה ההזדמנות הראשונה של מכבי במחצית, כשמדוניאנין בעט כדור חופשי לידיו של השוער. בדקה ה-53 אבי סטרול איבד כדור ברחבה, הצרפתים בעטו לשער אך שטראובר הצליח להציל. בדקה ה-60 מגיע השני של הצרפתים. לאחר משחק מסירות אופייני של הצרפתים, הכדור נמסר לז'יולי שהטעה את יואב זיו והעביר להוראו שבעט את הכדור אל הרשת. 2-0 לפ.ס.ז'. בדקה ה-76 הגיעה הזדמנות מצוינת למכבי: ברק יצחקי מגיע לכדור עומק מצוין שנשלח אליו, שולח את הרגל אך הכדור עובר רק ליד הקורה. בדקה ה-81 שרן ייני המחליף שלח כדור נהדר אל אבידור לתוך הרחבה, אבידור ברח ימינה במקום לבעוט לשער והחמיץ הזדמנות נהדרת לצמק את התוצאה. בדקה ה-85 המשיך הלחץ של מכבי על השער של הצרפתים, עם פריצה מעולה של מאור בוזגלו מצד שמאל שמסתיימת בבעיטה, אך השוער שוב היה במקום. בדקות לאחר מכן לא נרשמו איומים ממשיים על השער, ומכבי תל אביב סיימה את המשחק נגד פ.ס.ז' עם הפסד שמשאיר סיכוי קלוש לקראת הגומלין בבלומפילד.