שער בודד של מוחמד גדיר (33) הוריד את מכבי תל אביב לחדרי ההלבשה עם הפסד במחזור הראשון של ליגת ווינר

בצל הפסד החוץ לפריז סן ז'רמן, הגיעה הערב מכבי ת"א למשחק הראשון של ליגת ווינר לעונת 2010/11. כבר במחזור הראשון הגיעו הצהובים למשחק קשה, נגד מכבי חיפה. אל מול אצטדיון בלומפילד מלא, ובצל עומס חום קיצוני שנמשך מסוף השבוע. במכבי ת"א פתח הבלם החדש פאביצ'ביץ' פעם ראשונה בליגה הישראלית. פתיחת משחק מצויינת של מכבי ת"א לא הניבה שערים, גדיר עשה זאת בצד השני ומכבי חיפה מנצחת 0-1 את מכבי ת"א בצל פציעתו שנראית כרגע רצינית ותשבית כנראה את החלוץ בתקופה הקרובה.

נימני: "אפשר לחלק את המשחק לשניים. הגענו למצבים בתחילת המשחק ואחרי זה המשחק התאזן ושתי הקבוצות הגיעו למצבים וחיפה הצליחה להבקיע. נצטרך לעבוד על ניצול מצבים.יש לנו מטרות להשיג ואנחנו חייבים לעבוד על תיאום. ניערך בהתאם אחרי שנדע מה קורה עם ברק. הקבוצה הזו היא קבוצה שניצחה את אולימפיאקוס, שהיא בכמה דרגות יותר גדולה מקבוצה בליגת העל כך, שאנחנו מאמינים בשחקנים האלה שיהיו טובים גם בליגה שלנו". קולאוטי: "ברור שברק הוא שחקן חשוב בקבוצה והפציעות הללו בהחלט משפיעות עלינו, אבל זה חלק מהכדורגל. דיברתי איתו והוא מרגיש רע. וודאי שאנחנו לא מרוצים, זה היה המשחק הראשון בליגה. לא הגענו למספיק מצבים, אנחנו חייבים להגיע להרבה יותר ואז נוכל גם להבקיע". המחצית הראשונה נפתחה בלחץ מצד שתי הקבוצות. בדקה ה-3 החמיצה מכבי הזדמנות טובה ברחבת חיפה, וכדקה לאחר מכן זכתה מכבי חיפה בבעיטה חופשית, אותה לא הצליחה לנצל.

בדקה ה-12 שוב חילופי מסירות מהירים בהתקפת מכבי, אך מאור בוזגלו איבד את הכדור באגף ימין. בדקה ה-15 קולאוטי החמיץ הזדמנות טובה מאוד לכיבוש שער כאשר מצא את עצמו לבד בצד ימין של הרחבה מול אמיר אדרי, אך קולאוטי בעט החוצה. בדקה ה-18 שטראובר הציל שער בטוח מרגליו של אייל גולסה. בדקה ה-26 נאלץ יוסי מזרחי למבצע את החילוף הראשון כאשר ברק יצחקי שנפצע הוחלף ע"י יובל אבידור. בדקה ה-30 שטראובר הציל כדור נוסף של גאדיר לקרן. בדקה ה-32 הייתה זו מכבי ת"א שהחמיצה הזדמנות נוספת לאחר כדור קרן, הכדור התגלגל שם ליד שערו של אמיר אדרי אך לא נדחק אל השער.

בדקה ה-33 כבשה מכבי חיפה את השער הראשון במשחק כאשר מוחמד גדיר נותר בלתי מכוסה בתוך רחבת מכבי, ובנגיחה הכניע בקלות רבה את לירן שטראובר. 1-0 לחיפה. בדקה ה-42 היה זה תורו של יובל אבידור להחמיץ הזדמנות גדולה לשוויון כאשר מתוך הרחבה בעט למרכז השער ולידיו של השוער אדרי שהדף. שתי דקות תוספת זמן סיימו את המחצית הראשונה ביתרון שער למכבי חיפה. המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים מצד שתי הקבוצות, כאשר ברק יצחקי שנפצע במחצית הראשונה עלה ליציע הכבוד, בתקווה שפציעתו אינה חמורה. בדקה ה-55 קלמי סבן נפל ברחבת חיפה, אך מאיר לוי בחר שלא לשרוק לפנדל. בדקה ה-56 חילוף שני במכבי ת"א כאשר אלירן עטר נכנס במקומו של שרן ייני. בדקב ה-65 הזדמנות גדולה למכבי ת"א, עלי עותמאן הציל מקו השער.

בדקה ה-63 ביצע אלישע לוי חילוף בחיפה כאשר דה סילבה הוחלף ע"י בוקולי. בדקה ה-65 החליף ליאור רפאלוב את אייל גולסה. בדקב ה-67 יובל אבידור ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בשחקן חיפאי ויצאה לקרן. בדקה ה-72 נכנס במכבי בנינג במקום סידיבה, ובמכבי חיפה נכנס עידן ורד במקום דבלאשוילי. בדקה ה-76 הציל שטראובר פעם נוספת מצד של אחד על אחד מרגליו של מוחמד גדיר. בדקה ה-79 כדור קרן למכבי תל אביב, ואלירן עטר החמיץ הזדמנות אדירה כאשר אמיר אדרי הפעם תורו להציל שער בטוח. בדקה ה-82 ביצע מאסיללה עבירה גסה בקצה הרחבה, אך מאיר לוי ריחם עליו ושלף רק כרטיס צהוב. מדוניאנין עבר את החומה אך אמיר אדרי קלט את הבעיטה החלשה. ארבע דקות תוספת זמן שהוסיף מאיר לוי (ששרק בתום שלוש דקות וחצי בלבד) לא הספיקו למכבי ת"א, וכתוצאה נשארה בעינה, ניצחון 1-0 למכבי חיפה.