מכבי ניצחה 3-4 והשאירה טעם טוב, אך לא העפילה לשלב הבא 

מכבי הגיעה הערב לבלומפילד במטרה למחוק פיגור של שני שערים ממשחק החוץ בפריז, ולהמשיך את הדרך באירופה. במכבי פתחו בוזגלו, עטר וייני שלא פתחו במשחק הקודם בין הקבוצות, אך שולבו במהלך המחצית השנייה. בפריז פתחו בחוד שני כובשי השערים: לואינדולה והוארו, כשבקישור ישחק שחקן הקישור הגדול ננה. במשחק נפצע החלוץ רוברטו קולאוטי, שמתח את השריר הארבע-ראשי של רגל ימין. מחר מכבי תתאמן בשעה 16:30 בקרית שלום ותתכונן למשחק הליגה הקרוב ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. אבי נמני אמר לאחר המשחק: "אין הרבה קבוצות שיכולות לכבוש 4 שערים מול פ.ס.ז'. ראו שיש איכות במכבי, למרות כל הפציעות. היו טעויות בהגנה, אבל אנחנו נעבוד על זה. קולאוטי מתח את השריר וביקש לצאת, אנחנו נתחזק כי אין לנו שום ברירה. אנחנו רוצים לצרף עוד חלוץ ואני מקווה שזה אכן יקרה. מעבר לכך אנחנו רוצים עוד שחקן. היכולות של עטר מעודדות אותנו וצריכות לעודד גם אותו. אני מקווה שהוא עוד יילך וישתפר. הטעויות שהביאו לפנדלים? הבאנו לפה שחקנים עם ניסיון וזה לא צריך לקרות".

מחצית ראשונה: ההזדמנות הממשית הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-5 מאלירן עטר, שעבר שחקן ובעט לשער מ30 מטרים כדור שעבר ליד הקורה. בדקה ה-10 קרן ראשונה למכבי במשחק, אחרי הדיפה מבעיטה של קולאוטי. בדקה ה-15 שוב זה אלירן עטר שעבר את המגן שלו ומזווית קשה ירה כדור שהשוער הצליח לתפוס. בדקה ה-24 האריס מדוניאנין שיגר כדור מסובב לשער מכדור חופשי סמוך לדגל הקרן, אך השוער הצרפתי הצליח לעצור. בדקה ה-32 בעיטה טובה של ג'לט חמקה רק מעט ליד השער של שטראובר. בדקה ה-40 יואב זיו ספק דחף את אוארו ברחבה והשופט שרק לפנדל לטובת פ.ס.ז'. הוארו היה זה שבעט את בעיטת העונשין ושטראובר לא הצליח לעצור. 1-0 לפ.ס.ז'. בדקה ה-45 שרן ייני עבר שחקן ובעט בעיטה לשער אך השוער הצליח להציל.

דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית מאור בוזגלו בעט מקצה הרחבה לידיו של השוער. המחצית הסתיימה לאחר שמכבי שלטה אך למרות זאת ספגה שער מפנדל. בפתיחת המחצית השניה התבצע חילוף בודד במכבי כשיובל אבידור נכנס במקום רוברטו קולאוטי. בדקה ה-48 האריס מדוניאנין הרים קרן למכבי, ואלירן עטר השתלט על הכדור הסתובב ובעט כדור שנעצר רק ברשת. 1-1 בבלומפילד. בדקה ה-64 שוב הצרפתים הבקיעו כשלאחר בלבול בהגנה של מכבי ג'ולי קיבל את הכדור בימין הרחבה והכניע את שטראובר עם בעיטה טובה. 2-1 לצרפתים. בדקה ה-68 מכבי שוב הצליחה לאזן את התוצאה כשמאור בוזגלו הכניס כדור טוב ליובל אבידור שכבש.2-2 בבלומפילד.

בדקה ה-80 שוב התקפה של מכבי- האריס מדוניאנין הכניס כדור ליובל אבידור שהסתובב ומסר לדור מלול אשר ירה כדור לידיו של השוער. בדקה ה-81 התקפה מתפרצת טובה של מכבי הסתיימה בבעיטה של תמיר כחלון המחליף מחוץ למסגרת. בדקה ה-82 בעיטה של דור מלול שהלכה מחוץ למסגרת המשיכה לחץ טוב של מכבי על הגנת פריז סן ז'רמן. דאבל פס טוב של מכבי נגמר בהכשלה של שחקן צרפתי על תמיר כחלון בתור הרחבה והשופט שרק לפנדל. האריס מדוניאנין בעט והשוער הצליח רק לגעת בכדור שנכנס לשער. 3-2 למכבי. בדקה ה92 ננה הוכשל ברחבה, סחט פנדל וגם הבקיע אותו לבדו. 3-3 בבלומפילד. שניות לפני שריקת הסיום אלירן עטר בעט בעיטה חופשית מ18 מטר לחיבור. 4-3 למכבי במשחק רב שערים, אך מכבי לא הצליחה לעלות למרות הניצחון.