מכבי ניצחה לראשונה העונה בליגה משער נהדר של האריס מדוניאנין (84) לאחר בישול של דור מלול

מכבי ת"א הגיעה הערב לאצטדיון טדי ושיחקה נגד בית"ר ירושלים במשחקה השני בליגה העונהכזכור, מכבי ת"א פתחה את הליגה ברגל שמאל עם הפסד 1-0 למכבי חיפה במחזור הראשון. גם בית"ר ירושלים הפסידה במחזור הראשון- נגד מכבי נתניה בתוצאה 4-1 במכבי פתח הערב בהרכב רוני גפני במקומו של יואב זיו. גם אלירן עטר שהצטיין וכבש צמד נגד פ.ס.ז'. פתח הערבאבי נמני אמר לאחר המשחק: "זה ניצחון חשוב. אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו ויודעים מה הם מסוגלים לתת, עכשיו נקבל דחיפה קדימה. אנחנו לא מתחלקים להגנה והתקפה, כולם עשו עבודה טובה וזה הספיק לנו. טוב לנצח את בית"ר בשלב זה של העונה ואנחנו מאוד מרוצים. השחקניו היו קצת עייפים לצערי כי הייתה לנו בעיה של משחקים בחמישי וראשון. היינו צריכים לעשות חילופים כי יש לנו גם פצועים. אנחנו צריכים להתחזק וזה לא קל כי הקבוצות באירופה סגורות עם הסגלים וזו בעיה של הרבה כסףשחקני בית"ר באו בטירוף וידענו שמצפה לנו משחק קשה. זה ניצחון מאוד חשוב, אנו מקדישים אותו לכל הקבוצה".

המחצית הראשונה נפתחה במצב מסוכן של בית"ר בדקה ה-2, כשטוטו תמוז בעט כדור מסוכן ששטראובר הדף לקרן. הדקות לאחר מכן היו דקות של גישושים מצד 2 הקבוצות. בדקה ה-12 האריס מדוניאנין בעט כדור שטוח מ18 מטר שהרוש הצליח להדוף לקרן. בדקה ה-21 הגיעה ההזדמנות הגדולה של המחצית הראשונה- סידיבה שלח מצוין את בוזגלו באגף ימין, בוזגלו שחרר כדור רוחב טוב ואלירן עטר לא השתלט טוב ואיבד. בדקה ה-25 עטר עבר שחקן ובעט מעל הקורה ממרכז הרחבה. בדקה ה-41 עמית בן שושן פרץ מצד שמאל של הרחבה ובעט כדור חלש ששטראובר הצליח לקלוט. המחצית הראשונה הסתיימה לאחר דקה אחת של תוספת זמן ובלי הרבה הזדמנויות מצידם של 2 הקבוצות.

המחצית השניה נפתחה עם מצב של מכבי, כשבדקה ה-46 מדוניאנין ניסה לבעוט מרחוק אך הכדור לא הלך למסגרת. בדקה ה-54 מצב גדול למכבי- בוזגלו בעט טוב, הרוש איגרף ואלירן עטר ספק הכניס לשער ספק עם היד והשוער פסל את השער. בדקה ה-56 מדוניאנין ניסה לסובב כדור חופשי מפינת הרחבה והכדור החזק עבר ליד הקורה. בדקה ה-74 ג'יבריל סידיבה הכניס כדור גדול למדוניאנין שבעט חזק אך הרוש הדף לקרן. בדקה ה-80 המזל הרע של מכבי המשיך באותותיו כשאלירן עטר נפגע והוחלף בתמיר כחלון. בדקה ה-84 הגיע השער לו חיכינו- דור מלול עם פריצה גדולה מימין נכנס לרחבה ושחרר כדור רוחב שטוח למדוניאנין שהכניס לשער עם העקב. 1-0 למכבי.עד הסיום מכבי שלטה אך 2 הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות, ומכבי אספה את הניצחון הראשון שלה בליגה העונה.